http://katalog.czasopism.pl/index.php?title=Dialog_10/2014&feed=atom&action=historyDialog 10/2014 - Historia wersji2024-03-28T22:09:15ZHistoria wersji tej strony wikiMediaWiki 1.20.2http://katalog.czasopism.pl/index.php?title=Dialog_10/2014&diff=56530&oldid=prevMałgosia wosnitzka: Utworzył nową stronę „Przejdź do Dialog lub Spisy treści 2014<br /> okładka numeru<br /> 10/2014 [[Kategor...”2014-12-17T10:10:18Z<p>Utworzył nową stronę „Przejdź do <a href="/index.php/Dialog" title="Dialog">Dialog</a> lub <a href="/index.php/Kategoria:Spisy_tre%C5%9Bci_2014" title="Kategoria:Spisy treści 2014">Spisy treści 2014</a><br /> <a href="/index.php/Plik:Dialog_10_14.jpg" title="Plik:Dialog 10 14.jpg">okładka numeru<br /> 10/2014</a> [[Kategor...”</p>
<p><b>Nowa strona</b></p><div>Przejdź do [[Dialog]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2014|Spisy treści 2014]]<br /><br />
<br />
[[Image:Dialog_10_14.jpg|thumb|160px|okładka numeru<br /> 10/2014]]<br />
[[Kategoria:Spisy treści 2014]]<br />
<br />
'''Samo-krytyka'''<br />
<br />
Boris Buden, Krytyka poza kryzysem – kryzys poza krytyką, przeł. Anna Dzierzgowska<br />
<br />
'''Wynurzenia'''<br />
<br />
Pedro Pereira, Kumulacja jest dobrem<br />
<br />
'''Producenci iluzji'''<br />
<br />
Michał Rusinek, Cóż po retoryce w teatrze?<br />
<br />
Michał Bajer, Mówca Ajasa<br />
<br />
Rodzenie się przekonania – rozmowa z Michałem Bajerem<br />
<br />
Jacek Kopciński, Ajas, cień Ajasa<br />
<br />
'''Język bogów i władców'''<br />
<br />
Piotr Morawski, Klasycyzm jako ucieczka<br />
<br />
Piotr Olkusz, Absolutyzm i akademia<br />
<br />
'''Po bandzie'''<br />
<br />
Marek Beylin, Jak czcić władzę<br />
<br />
'''Scena brazylijska'''<br />
<br />
Grace Passô i Grupo Estanca! Międzynarodowy Kongres Strachu, przeł. Dorota Kwinta<br />
<br />
André Luís Gomes, Hybrydyczna dramaturgia. Przypadek Brazylii, przeł. Aleksandra Krakówka<br />
<br />
Samir Yazbek, Wywiad, przeł. Marta Machowska-Dias<br />
<br />
Paola Secchin, Braga Brazylia tysiąca tańców, przeł. Piotr Olkusz<br />
<br />
Mário Bortolotto, Ogrójec, przeł. Wojciech Charchalis<br />
<br />
'''Odcisk instytucji'''<br />
<br />
Joris Janssens, Włóż wtyczkę i graj, przeł. Agata Zawrzykraj<br />
<br />
Paweł Płoski, Albo próby, albo obsada<br />
<br />
'''W książkach'''<br />
<br />
Ewa Guderian-Czaplińska, Jerzy Koenig: to nie takie proste<br />
<br />
'''Dejmek'''<br />
<br />
Kazimierz Dejmek Wiadomości o mojej pracy w Teatrze Narodowym<br />
<br />
'''Nawozy sztuczne'''<br />
<br />
Tadeusz Nyczek, Jan Sebastian Peszek<br />
<br />
'''Varia'''<br />
<br />
Piotr Morawski, Konteksty: performans jako wyzysk<br />
<br />
'''NOWE SZTUKI'''<br />
<br />
Ibrahim Amir, Die Ehre<br />
<br />
Xavier Daugreilh, Mensonges d’états – opération fortitude<br />
<br />
Maria Wojtyszko, Koniec świata w Deer’s Hill City</div>Małgosia wosnitzka