http://katalog.czasopism.pl/index.php?title=Didaskalia_51-52_(2002)&feed=atom&action=history
Didaskalia 51-52 (2002) - Historia wersji
2024-03-28T13:24:13Z
Historia wersji tej strony wiki
MediaWiki 1.20.2
http://katalog.czasopism.pl/index.php?title=Didaskalia_51-52_(2002)&diff=11599&oldid=prev
Skrypt importujący tekst o 13:31, 6 maj 2007
2007-05-06T13:31:08Z
<p></p>
<p><b>Nowa strona</b></p><div><br />
Przejdź do [[ Didaskalia ]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2002|Spisy treści 2002]]<br />
----<br />
[[Image:14_2002-12-14.jpg|thumb|160px|okładka numeru 51-52 (2002)]]<br /><br />
<br /><br />
<br />
<br /><b>Gomez-peña</b><br />
<br /><br />
<br />Tomasz Kubikowski<br />
<br />trzy pokolenia<br />
<br /><br />
<br />chory środek zachodu<br />
<br />z guillermo gomezem-peñą<br />
<br />rozmawia Joanna Waraza<br />
<br /><br />
<br />Guillermo Gomez-Pena<br />
<br />z chiapas do walii<br />
<br /><br />
<br /><b>Konfrontancje</b><br />
<br /><br />
<br />Dariusz Kosiński<br />
<br />po, w i poza <br />
<br /><br />
<br /><b>Szekspir</b><br />
<br /><br />
<br />Maria Prussak<br />
<br />tragiczna historia hamleta, <br />
<br />który nie był księciem Danii<br />
<br /><br />
<br />Ewa Guderian-Czaplińska<br />
<br />tragedia „hamleta”<br />
<br /><br />
<br />sonda<br />
<br />Adam Hanuszkiewicz, Maja Kleczewska, <br />
<br />Redbad Klynstra, Maria Maj, Jacek <br />
<br />Poniedziałek, Grzegorz Ziółkowski <br />
<br /><br />
<br />Dobrawa Branicka<br />
<br />featiwal w wieży tabel<br />
<br /><br />
<br /><b>Repertuar</b><br />
<br /><br />
<br />Marcin Kościelnlak<br />
<br />na razie bez tytułu <br />
<br /><br />
<br />Agnieszka Olczyk<br />
<br />młodzi, współcześni...<br />
<br /><br />
<br />Karolina Maciejaszek<br />
<br />przebieranka <br />
<br /><br />
<br />Joanna Chojka<br />
<br />makbet-ubu-maszyna<br />
<br /><br />
<br />Magdalena Mijalska<br />
<br />spirala „dekameronu”<br />
<br /><br />
<br />Mateusz Borowski<br />
<br />seks and pełna kasa<br />
<br /><br />
<br />Thomas Ostermeier<br />
<br />baliśmy się linczu <br />
<br /><br />
<br />co widzieli państwo ostatnio w teatrze?<br />
<br />Marta Bizon, Paweł Łysak, Paweł Miśkiewicz, <br />
<br />Jan Polewka, Artur Więcek <br />
<br /><br />
<br />plusy i minusy<br />
<br />Tomasz Cyz, Marcin Kościelniak, <br />
<br />Karolina Maciejaszek, Agnieszka Marszałek, <br />
<br />Katarzyna Rimpler, Joanna Targoń <br />
<br /><br />
<br /><b>Grotowski</b><br />
<br /><br />
<br />Tadeusz Kornaś<br />
<br />parateatr, część I<br />
<br /><br />
<br /><b>Inny teatr</b><br />
<br /><br />
<br />Dorota Krzywicka<br />
<br />moralitet w ringu<br />
<br /><br />
<br />Rafał Huzarski<br />
<br />nie więcej niż teatr<br />
<br /><br />
<br />Anna R. Burzyńska<br />
<br />szukanie nie nadaremno<br />
<br /><br />
<br />Tomasz Glomb<br />
<br />w przedsionku europy <br />
<br /><br />
<br /><b>Nō</b><br />
<br /><br />
<br />Estera Żeromska<br />
<br />u źródeł teatru nō<br />
<br /><br />
<br />sonda: muzyka w teatrze<br />
<br />Zbigniew Brzoza, Piotr Ciepłak,<br />
<br />Agnieszka Glińska, Maciej Sobociński <br />
<br /><br />
<br /><b>Opera</b><br />
<br /><br />
<br />Grzegorz Niziołek<br />
<br />sezon z met<br />
<br /><br />
<br /><b>Taniec</b><br />
<br /><br />
<br />Joanna Leśnierowska<br />
<br />weak dance - strong questions<br />
<br /><br />
<br />Katarzyna Wilk<br />
<br />taneczne pulsacje <br />
<br /><br />
<br /><b>Festiwale</b><br />
<br /><br />
<br />Monika Muskała<br />
<br />bez granic <br />
<br /><br />
<br />Joanna Chojka<br />
<br />między tradycją a przyszłością<br />
<br /><br />
<br />Zuzanna Głowacka<br />
<br />granice wyobraźni<br />
<br /><br />
<br />Anna R. Burzyńska<br />
<br />zawierzyć? nie ufać? <br />
<br /><br />
<br />Karolina Maciejaszek<br />
<br />„oczyszczeni i reszta”<br />
<br /><br />
<br />Katarzyna Julia Pastuszak<br />
<br />w takt czasów<br />
<br /><br />
<br />Piotr Gruszczyński<br />
<br />ambiwalencja awiniońska <br />
<br /><br />
<br />„oczyszczeni” i „festen” w awinionie <br />
<br /><br />
<br /><b>Kane</b><br />
<br /><br />
<br />Mateusz Borowski<br />
<br />do spodu umysłu<br />
<br /><br />
<br />Rafał Romanowski<br />
<br />pod kloszem<br />
<br /><br />
<br /><b>Kino</b><br />
<br /><br />
<br />Rafał Syska<br />
<br />śmieszna gra w zabijanie <br />
<br /><br />
<br /><b>Zagranica</b><br />
<br /><br />
<br />Joanna Wichowska<br />
<br />szkielet ozyrysa<br />
<br /><br />
<br />Joshua Abrams<br />
<br />bitwa osobowości <br />
<br /><br />
<br />Pia Partum<br />
<br />burza<br />
<br /><br />
<br />Anna R. Burzyńska<br />
<br />władca marionetek<br />
<br /><br />
<br /><b>Przekłady</b><br />
<br /><br />
<br />Hans-Thies Lehmann<br />
<br />od sensu do sensualności <br />
<br /><br />
<br /><b>Kantor</b><br />
<br /><br />
<br />Małgorzata Dziewulska<br />
<br />pracowitość kantora <br />
<br /><br />
<br />przypomnienie „niech sczezną artyści”<br />
<br />Aneta Kwiecień, Marta Michalak, <br />
<br />Aleksandra Engler, Łukasz Wojdan, <br />
<br />Julia Pawłowska <br />
<br /><br />
<br /><b>Teatr telewizji</b><br />
<br /><br />
<br />Agnieszka Marszałek<br />
<br />najbogatsza erynia świata<br />
<br /><br />
<br />Krystyna Duniec<br />
<br />„na świat patrzeć jak na kupę gnoju”<br />
<br /><br />
<br />po premierze<br />
<br />Joanna Targoń<br />
<br /><br />
<br /><b>Teatr w książkach</b><br />
<br /><br />
<br />Joanna Wichowska<br />
<br />autoportret nieretuszowany<br />
<br /><br />
<br />Małgorzata Sugiera<br />
<br />sceniczne z martwych powstanie<br />
<br />w teatrze Szekspira <br />
<br /><br />
<br />teatr w książkach <br />
<br /><br />
<br /><br />
[[Kategoria:Spisy treści 2002]]</div>
Skrypt importujący tekst