Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Ha!art

Z Katalog.Czasopism.pl

Wersja Skrypt importujący tekst (dyskusja) z dnia 22:59, 5 lut 2007

(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)

Kategorie: Film Literatura Muzyka Teatr Krytyka

sieciowe i papierowe kwartalniki

Spisy treści: 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007


Spis treści

Kontakt z redakcją

kontakt:
www: http://www.ha.art.pl/
e-mail: redakcja@ha.art.pl
redakcja:
red. nacz.: Piotr Marecki
adres: skr. pocztowa 442, 30-960 Kraków 1
tel: 0606303850
fax:

Kontakt z wydawcą

wydawca: Fundacja Krakowska Alternatywa
adres: Lea 6b/9, 30-048 Kraków

ISSN: 1641-7453
rok założenia: 1999
periodyczność: kwartalniki
medium: sieciowe i papierowe
format: A4
objętość: 97 s. stron
nakład: 2300 egzemplarzy

Opis

HA!ART – rozpoczął działalność w 1999 roku w Krakowie jako pismo studentów UJ. Pismo przeszło stopniową ewolucję od magazynu interdyscyplinarnego (literatura, komiks, teatr, muzyka, film, media) do pisma młodoliterackiego z zacięciem antropologiczno-socjologicznym. Obecnie sztuka i idee socjokulturowe oraz polityczne stanowią najważniejsze obszary działania lewicującego HA!ARTu. Literatura pojawia się ze względu na pierwotny charakter pisma i nieustanną wiarę w uzasadnioną promocję młodych, poszukujących swojej trybuny, twórców. Dlatego jednym z organów krakowskiej alternatywy pozostaje wydawnictwo Koporacja HA!art – często prezentujące swoich autorów w wywiadach, szkicach i esejach, wydające serię poezji i prozy, liczącą już ponad 50 pozycji. Specjalnością HA!ARTu są duże przekrojowe eseje (np. Recycling Michała Witkowskiego, Europa Igora Stokfiszewskiego) oraz działy tematyczne (np. sztuka nowych mediów, street art, literatura zaangażowana, camp, literatura polityczna, literatura gejowska i lesbijska, avant-pop, liternet, minimalizm, kino azjatyckie, „roczniki siedemdziesiąte”). HA!ART w każdym numerze zmienia swoją identyfikację wizualną (logotyp, układ działów i oprawę graficzną), dążąc do zbudowania nieświadomości marki.

Prenumerata

Spisy treści

2000

Ha!art 1 (2000)
Ha!art 2-3 (2000)

2001

Ha!art 4 (2001)
Ha!art 2 (7) 2001
Ha!art 3 (8) 2001

2002

Ha!art 9-10 (2002)
Ha!art 11-12 (2002)
Ha!art 13 (4) 2002

2003

Ha!art 14 (2003)
Ha!art 15 (2003)
Ha!art 16-17 (2003)

2004

Ha!art 18 (2004)
Ha!art 19 (2004)

2005

Ha!art 20 (2005)
Ha!art 21 (2005)

2006

Ha!art 22 (2006)
Ha!art 23 (2006)
Ha!art 24 (2006)

2007

Ha!art 25 (2007)