Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Kultura Popularna 1 (2002)

Z Katalog.Czasopism.pl

Przejdź do Kultura Popularna lub Spisy treści 2002


okładka numeru 1 (2002)



Intro
Wiesław Godzic
Ruszyła Jedynka

Szklana muza
Dagmara Romanowska
Telegatunki. Zarys teorii

Andrzej Mańka
„Wielki Brat” jako produkt reklamowy

Agnieszka Ogonowska
Obnażeni. Ekshibicjonizm w talk i reality shows

Tomasz Pstrucha
Rozmowy na ekranie. Talk show i okolice

Mateusz Halawa
Ludzie listy piszą: e-mail do Klanu

E-kr@n
Grzegorz Kubiński
Duchowość w cyberprzestrzeni

Agnieszka Soból
Postmortalne życie wirtualne

Remigiusz Szczechowicz
Krwawy sport? Gry komputerowe a przemoc

Jerzy Szeja
Między baśnią i dramą. Narracyjne gry fabularne i kulturowe konteksty

Łucja Teszner
Magia Harry&39;ego, magia promocji

Graffiti
Mariusz Czubaj
Leci z nami Małysz. Między bohaterem kulturowym a idolem popkultury

Agnieszka Leśniewska-Głowacka
Definiowanie świata (szkic do współczesnego graffiti)

Małgorzata Tkacz-Janik
Z archiwum polskiego konsumeryzmu. Magazyn ilustrowany „Ty i Ja”

Marcin Rychlewski
Rock i kanon

Albert Jawłowski
Gry i zabawy hiphopowe. Subkultura hiphopowa
jako wspólnota ludyczna

Tadeusz Zielichowski-Woyniłłowicz
Sonet do cyfrowej lubej

Paulina Pawlak
Maska, ciało, tożsamość. Ziggy Stardust -glamour dandys

Anna E. Kubiak
Obcy z kosmosu. Opowieści o UFO

Dorota Wawryniuk-Kaczyńska
Po co Kowalskiej telewizor?

Agnieszka Darbey
„Nie rusz zboczeńcu moich kartofli…”, czyli boję się twojej inności

Tomasz Pędzikiewicz
Dresem być

GryMas
Jakub T. Janicki, Tomasz Z. Majkowski
Cywilizacja w sosie barbecue

Ring recenzentów
Mirosław Filiciak
Niepotrzebne gry? O Zabawie w zabijanie

Agnieszka Ogonowska
Zabawa w… badanie, czyli psychologiczne proroctwa

Joanna Łagoda
W świątyniach konsumpcji

Galeria
Grzegorz Dryja, fotografie
Aleksander Ante, z cyklu „Łaźnia”