Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Kultura Popularna 3 (53) 2017

Z Katalog.Czasopism.pl

Wersja Mskierska (dyskusja | edycje) z dnia 22:33, 13 mar 2018

(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)

Przejdź do Kultura Popularna lub Spisy treści 2017

Miejska muzyka popularna a tożsamości zbiorowe – gatunki, opowieści, wykonawcy, słuchacze, audiosfera, Mariusz Czubaj, Piotr Majewski, Igor Piotrowski

Dzika strona Ulicy. Lou Reed i Walk on the Wild Side, Mariusz Czubaj

Azbest Punk, Agnieszka Karpowicz

Warszawska piosenka z adresem (około 1930 r.). Książka adresowa i plan miasta, Igor Piotrowski

Grime jako muzyka i etnografia kryzysu, Jacek Drozda

A jeśli nie "wrocławska piosenka", to co?, Jacek Grębowiec

I’d like to mee tyou in a timeless, placeless place. Kobiecość i przestrzeń oczami Luce Irigary i Suzane Vegi, Klaudia Rachubińska

Nuta po nucie. Lokalność muzyki popularnej a miejska tożsamość, Maciej Smółka

Miasto jako ideologiczne zakotwiczenie. Miejskie motywy w tekstach zespołów rockowych i hiphopowych w województwie kujawsko-pomorskim, Marcin Lisiecki

Obrazy miasta w utworach polskich grup alternatywnych lat 80. XX wieku, Marek Jeziński

Od subkultury do kultury DIY. Miejskie ewolucje kultury punk, Michał Rauszer

„Na kwadracie i na jego obwodzie”. Ursynowski rap lat 90.: konfrontacje, identyfikacje, aspiracje, Piotr Kubkowski

Polska dla Polaków, nie żaden kurwa Ahmed – analiza narracji islamofobicznych w polskim rapie, Piotr Majewski

Usta milkły, dusza śpiewała. Wokół ostatnich nagrań Marka Grechuty, Włodzimierz Karol Pessel

74 Grupa Biednych z Ustki. Semantyka i sposoby wytwarzania, Xawery Stańczyk