Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Kultura i Społeczeństwo 1/2002

Z Katalog.Czasopism.pl

Wersja Skrypt importujący tekst (dyskusja) z dnia 10:41, 2 lut 2007

(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)

Przejdź do Kultura i Społeczeństwo lub Spisy treści 2002


okładka numeru 1/2002


ARTYKUŁY I ROZPRAWY

Anna Kubiak
Nowy paradygmat Wodnika

Marek Krajewski
Aromatyzacja bezwonnej kultury

Bohdan Dziemidok
Tożsamość narodowa a sztuka i nowe media w epoce globalizacji

Maria Gołębiewska
Znaczenia i wartości w reklamie – analiza kulturologiczna

Waldemar Kuligowski
Internet: Ziemia Obiecana czy post coitum triste

Jarosław Lubiak
Elektroniczne pismo

Maciej Kryszczuk
Historia nowego medium – sieci Internet

Emilia Zimnica-Kuzioła
Teatr jako odpowiedź na ludyczne, edukacyjne i estetyczne potrzeby odbiorców

Marta Steiner
Uwagi na marginesie książki Izabelli Łabędzkiej „Obrzędowy teatr Dalekiego Wschodu”

FAKTY I PROBLEMY

Kazimierz Jóskowiak
Mass media i kultura w europejskiej współpracy transgranicznej

Jarosław Kilias
Dziesięciolecie Wydawnictwa Socjologicznego w Pradze

OMÓWIENIA, POLEMIKI, RECENZJE

Janusz Tazbir
Biogramy na wątłej podstawie (rec.: Z. Mikołejko, Żywoty świętych poprawione, Warszawa 2000)

Stefan Bednarek
Homo eligens. Społeczeństwo świadomego wyboru. Księga jubileuszowa ku czci Andrzeja Sicińskiego, MD. Gawin (red.), Warszawa 1999)

Izabella Bukraba-Rylska
Kultura między fizjologią a filozofią (rec. J. Łotman, Kultura i eksplozja, Warszawa 1999)

Alek Tarkowski
Wyszukiwarka Castellsa (rec.: M. Castells, The Internet Galaxy: Reflections on the Internet, Business and Society, Oxford 2001)

Renata Dopierała
Jak ludzie dokonują personalizacji świata medialnego?
(rec.: B. Reeves, C. Nass, Media i ludzie, Warszawa 2000)

Ryszard Paradowski
Reklama religią naszych czasów (rec.: A. Pitrus, Znaki na sprzedaż. W stronę integracyjnej teorii reklamy, Warszawa 2000)

Noty bibliograficzne (oprac. Bronisław Gołębiowski)