Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Kwartalnik Filmowy 73 (2011)

Z Katalog.Czasopism.pl

Wersja Gosia nadwadowska (dyskusja | edycje) z dnia 21:07, 27 lut 2012

(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)

Przejdź do Kwartalnik Filmowy lub Spisy treści 2011


okładka numeru
73 (2011)


Kino to ja. Autobiografie filmowe


Od redakcji

Autobiografizm filmowy. Rekonesans historyczno-teoretyczny
MAGDALENA PODSIADŁO


AUTODOKUMENTALiZM
Kamera jako superego.
Dzienniki. 1971-1976 Eda Pincusa albo początki dokumentalizmu osobistego
MIROSŁAW PRZYLIPIAK

Plaże Agnès: autoportret Vardy
TADEUSZ LUBELSKI

Marian Marzyński. Autobiografia dokumentalisty
MIKOŁAJ JAZDON

(Auto)terapeutyczny wymiar rodzinnych” filmów Marcina Koszałki
MAŁGORZATA KOZUBEK


AUTOBIOGRAFIA CZY BIOGRAFIA?
Puste miejsce. Strategie autobiograficzne w filmie dokumentalnym o Zagładzie
KATARZYNA MĄKA-MALATYŃSKA

Ocaleni z Holocaustu. Studium z poetyki filmu dokumentalnego
MAREK HENDRYKOWSKI

Na pograniczu auto/biografii. Mama Suzanne Osten
TADEUSZ SZCZEPAŃSKI

To jest prawdziwa opowieść.
O Andrei Dunbar, Lorraine dunbar i The ArborClio Barnard
KAROLINA KOSIŃSKA


KLUCZ AUTOBIOGRAFICZNY
Człowiek rozdarty
MAURICE DROUZY

Sytuacja autobiograficzna w Zwierciadle andrieja Tarkowskiego
MARCIN MARON

Znad dworu panny Heleny przez dom Poety.
Kategoria narracji a obecność autora w Lawie i Bohini Konwickiego
PRZEMYSŁAW KANIECKI

Skroplenie wojny do czerwonej kropki.
Dyskurs autobiograficzny w Trzeciej części nocy Andrzeja Żuławskiego
MONIKA MASZEWSKA-ŁUPINIAK

Steven Spielberg. Kino autobiograficznych metafor
KRZYSZTOF KOZŁOWSKI

Motyw autobiograficzny w filmach Michaela Moore’a
KONRAD KLEJSA

Tylko jedno wspomnienie.
Próba autobiografii bez narracji w pracach Billa Violi
ANDRZEJ PITRUS


OKIEM i UCHEM
Utracona cnota ulicznej sztuki
MARCIN GIŻYCKI


KSIĄŻKI O FILMIE
Podróż po krainie człowieczeństwa
TADEUSZ SZCZEPAŃSKI

Pokoleniowy dystans
ALICJA HELMAN

Audiowizualność w poszukiwaniu paradygmatów
ANNA NACHER


NOTY O AUTORACH
SUMMARY
TABLE DES METIÈRES