Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Muzyka 1/2011: Różnice pomiędzy wersjami

Z Katalog.Czasopism.pl

(Utworzył nową stronę „'''Artykuły''' Maciej Gołąb Polonaise Fryderyka Chopina. Zagadka inicjalnej figury dźwiękowej Beniamin Vogel Orfika Księcia Józefa Poniatowskiego Grzegorz Zie...”)
 
Linia 1: Linia 1:
 
'''Artykuły'''
 
'''Artykuły'''
  
Maciej Gołąb
+
Maciej Gołąb<br>
 
Polonaise Fryderyka Chopina. Zagadka inicjalnej figury dźwiękowej
 
Polonaise Fryderyka Chopina. Zagadka inicjalnej figury dźwiękowej
  
Beniamin Vogel
+
Beniamin Vogel<br>
 
Orfika Księcia Józefa Poniatowskiego
 
Orfika Księcia Józefa Poniatowskiego
  
Grzegorz Zieziula
+
Grzegorz Zieziula<br>
 
Z korespondencji Romana Statkowskiego
 
Z korespondencji Romana Statkowskiego
  
Linia 16: Linia 16:
 
'''Komunikaty'''
 
'''Komunikaty'''
  
Dominika Szymocha
+
Dominika Szymocha<br>
 
„Murzyn biało malowany”. Wokół cytatu z zaginionego listu Moniuszki
 
„Murzyn biało malowany”. Wokół cytatu z zaginionego listu Moniuszki
  
 
'''Sprawozdania'''
 
'''Sprawozdania'''
  
Paweł Gancarczyk
+
Paweł Gancarczyk<br>
 
Polska pieśń wielogłosowa XVI i początku XVII wieku. Wyd. Piotr Poźniak, Wacław Walecki. Kraków 2004  
 
Polska pieśń wielogłosowa XVI i początku XVII wieku. Wyd. Piotr Poźniak, Wacław Walecki. Kraków 2004  
  
Jolanta Guzy-Pasiak
+
Jolanta Guzy-Pasiak<br>
 
Karol Szymanowski w perspektywie kultury muzycznej przeszłości i współczesności. Red. Zbigniew Skowron. Kraków 2007
 
Karol Szymanowski w perspektywie kultury muzycznej przeszłości i współczesności. Red. Zbigniew Skowron. Kraków 2007
  
Magdalena Walter-Mazur
+
Magdalena Walter-Mazur<br>
 
Anna i Zygmunt Szweykowscy: Dramma per musica. Cz. I Kraków 2008
 
Anna i Zygmunt Szweykowscy: Dramma per musica. Cz. I Kraków 2008
  
Grzegorz Zieziula
+
Grzegorz Zieziula<br>
 
Jean-Jacques Eigeldinger: Chopin et Pleyel. Paris 2010
 
Jean-Jacques Eigeldinger: Chopin et Pleyel. Paris 2010
  
 
'''Autoreferaty'''
 
'''Autoreferaty'''
  
Renata Sosińska-Micorek
+
Renata Sosińska-Micorek<br>
 
Twórczość Marii Szymanowskiego (1789-1831) w kontekście kształtowania się polskiej muzyki narodowej w początkach XIX wieku
 
Twórczość Marii Szymanowskiego (1789-1831) w kontekście kształtowania się polskiej muzyki narodowej w początkach XIX wieku

Wersja z 12:35, 3 paź 2011

Artykuły

Maciej Gołąb
Polonaise Fryderyka Chopina. Zagadka inicjalnej figury dźwiękowej

Beniamin Vogel
Orfika Księcia Józefa Poniatowskiego

Grzegorz Zieziula
Z korespondencji Romana Statkowskiego

Materiały

Korespondencja Romana Statkowskiego z lat 1899-1913. Opr. Grzegorz Zieziula

Komunikaty

Dominika Szymocha
„Murzyn biało malowany”. Wokół cytatu z zaginionego listu Moniuszki

Sprawozdania

Paweł Gancarczyk
Polska pieśń wielogłosowa XVI i początku XVII wieku. Wyd. Piotr Poźniak, Wacław Walecki. Kraków 2004

Jolanta Guzy-Pasiak
Karol Szymanowski w perspektywie kultury muzycznej przeszłości i współczesności. Red. Zbigniew Skowron. Kraków 2007

Magdalena Walter-Mazur
Anna i Zygmunt Szweykowscy: Dramma per musica. Cz. I Kraków 2008

Grzegorz Zieziula
Jean-Jacques Eigeldinger: Chopin et Pleyel. Paris 2010

Autoreferaty

Renata Sosińska-Micorek
Twórczość Marii Szymanowskiego (1789-1831) w kontekście kształtowania się polskiej muzyki narodowej w początkach XIX wieku