Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Muzyka 1/2012: Różnice pomiędzy wersjami

Z Katalog.Czasopism.pl

(Utworzył nową stronę „ '''Artykuły''' Jurij Snoj<br> Koncepcja muzyki w „Speculum musicae” Jakuba z Liège Wojciech Odoj<br> Anonimowy sześciogłosowy motet „Ave rosa speciosa” ...”)
 
 
Linia 1: Linia 1:
 +
Przejdź do [[ Muzyka ]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2012|Spisy treści 2012]]<br />
 +
----
  
 
'''Artykuły'''
 
'''Artykuły'''

Aktualna wersja na dzień 15:42, 20 lis 2012

Przejdź do Muzyka lub Spisy treści 2012


Artykuły

Jurij Snoj
Koncepcja muzyki w „Speculum musicae” Jakuba z Liège

Wojciech Odoj
Anonimowy sześciogłosowy motet „Ave rosa speciosa” z rękopisu Chigi (Bibl. Vat., Ms. Chigi C. VIII 234) i jego możliwe interpretacje

Anna Szweykowska, Zygmunt M. Szweykowski
Czy Charon był pijakiem? „La morte d’Orfeo” (1619) Stefano Landiego na cenzurowanym

Katarzyna Korpanty
Zagadnienie tekstu słownego i jego muzyczna interpretacja w ujęciu niemieckich teoretyków epoki baroku

Anna Tenczyńska
„Gdzie kończy się muzyka?” w literaturze

Sprawozdania

Iwona Lindstedt
Bogumiła Mika: Cytaty w muzyce polskiej XX wieku. Konteksty – fakty – interpretacje. Katowice, Kraków 2008

Marek Bebak
Sebastian Fabian Klonowic: Hebdomas to jest siedm tegodniowych piosnek. Wyd. i opr. Mieczysław Mejor i Elżbieta Wojnowska, red. naukowa tomu Roman Mazurkiewicz, Barbara Przybyszewska-Jarmińska. Warszawa 2010