Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Notatnik Teatralny 66-67 (2012)

Z Katalog.Czasopism.pl

Wersja Redakcja (dyskusja | edycje) z dnia 18:35, 4 mar 2013

(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)

Przejdź do Notatnik Teatralny lub Spisy treści 2012


okładka numeru
66-67/2012

Anna Schiller, Erwin Axer – sztuka życia, sztuka umierania
Krzysztof Mieszkowski, Axer
Krystian Lupa, Alicja
Rafał Węgrzyniak, Andrzeja Łapickiego sposób bycia
Jagoda Hernik Spalińska, Jerzy Jarocki, czyli Próba ognia. Fragment rozmowy z Jackiem Wekslerem

Nowe teksty
Marzena Sadocha, Formacja „ja”
Jagoda Hernik Spalińska, Nie ma wolności bez postdramatyczności?
Anna Wojciechowska, To nie jest fragment
Małgorzata Sugiera i Mateusz Borowski, Przemiany form dramatycznych a nowa koncepcja polityczności teatru
Paweł Sztarbowski, Jajo z prapremierą
Rafał Węgrzyniak, Falsyfikaty i hybrydy
Krzysztof Warlikowski, Poczucie wolności
Maja Kleczewska, Nowe!
Łukasz Chotkowski, Mięso do rozczłonkowania
Roman Pawłowski, Pokolenie porno i co dalej
Thomas Irmer, Nowa fala
Anna R. Burzyńska, Brecht, Müller, Pollesch – tekst jako wyzwanie
Paweł Dobrowolski, Teksty używane. Rozmowa z Piotrem Gruszczyńskim

Dramatopisarze
Iwona Kaszkowiak, 7:30. Rozmowa z Pawłem Demirskim
Magda Fertacz, No dobra, będzie szczerze
Michał Kmiecik, 9
Małgorzata Sikorska-Miszczuk, Notatki z zeszytu z białym tygrysem
Artur Pałyga, Zamiast tego, co tu mogłoby być
Julia Holewińska, Stała potrzeba
Jarosław Kamiński, Poligamia
Zyta Rudzka, Kostucha doi sztuczną krowę
Michał Walczak, Terminaktor
Jolanta Janiczak, Pole napięcia
Jakub Roszkowski, Intuicja
Amanita Muskaria, Manifesta
Jarosław Cymerman, Kubeł, szmata. Rozmowa z Mateuszem Pakułą

Teatr nie jest produktem
Jerzy Grotowski, ...dla przyszłych mistrzów
Marta Jagniewska, Teatr – zabawka w rękach bogaczy. Rozmowa z Paulem Bargettą

Backstage Tomasz Jękot, Praca dramaturgiczna nad „Healter Skelter”
Ole Georg Graf i Piotr Rudzki, Polacy – Niemcy. Instrukcja obsługi

Poczekalnia.0 zmiana
Piotr Rudzki, Teatr jako narzędzie poznania
Alicja Szumańska, Zmiana widzenia. Monolog wewnętrzny
Paweł Świątek, Osobisty odbiór
Mateusz Węgrzyn, „Poczekalnia.0” Krystiana Lupy a kultura w płynnej nowoczesności
Anka Herbut, Masz robaki w swoich marzeniach

Recenzje
Magda Szpecht, „Nic nie da się powiedzieć o kobiecie” (Jacques Lacan)
Monika Gurgul, Kronika wielkiej przygody
Agnieszka Tiutiunik, Świadomość

Korespondencja
Zbigniew Osiński, Nie napisałem tekstu opublikowanego pod moim nazwiskiem