Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Ruch Muzyczny 12/2012: Różnice pomiędzy wersjami

Z Katalog.Czasopism.pl

Linia 1: Linia 1:
Przejdź do [[Ruch Muzyczny]]  lub [[: Kategoria: Spisy treści 2012|Spisy treści 2012 ]]
+
Przejdź do [[Ruch Muzyczny]]  lub [[: Kategoria: Spisy treści 2012|Spisy treści 2012 ]]
 
----
 
----
 +
[[Image:Ruch_Muzyczny_10_2012.jpg|thumb|160px|okładka numeru 12/2012]]
  
 
TOMASZ BIERNACKI <br/>
 
TOMASZ BIERNACKI <br/>
Linia 34: Linia 35:
 
Estetyka bez etyki  
 
Estetyka bez etyki  
  
+
'''RECENZJE'''
RECENZJE <br/>
+
 
   
 
   
 
KACPER MIKLASZEWSKI: <br/>
 
KACPER MIKLASZEWSKI: <br/>

Wersja z 17:33, 23 maj 2013

Przejdź do Ruch Muzyczny lub Spisy treści 2012


okładka numeru 12/2012

TOMASZ BIERNACKI
Polityka i utopia - CONSTRUCTION Richarda Barretta Musica Polonica Nova 2012

KRZYSZTOF B. MARCINIAK, EWA SCHREIBER
Nie przenoście nam stolicy do Wrocławia!

MONIKA PASIECZNIK
Mam wysokie wymagania - rozmowa z Joanną Woźny

MAŁGORZATA KOMOROWSKA
Ruch i dźwięk w ponowoczesności

MONIKA GRUDZKA
Kim są Diabły z Loudun?

GIANLUIGI MATTIETTI
Operowy thriller

JÓZEF KAŃSKI
Adamowi Didurowi w hołdzie Medeamaterial w Warszawie

ALEKSANDER LASKOWSKI
Słyszę formy przestrzenne - rozmowa z Pascalem Dusapin

MONIKA PASIECZNIK
Pamiętaj o Medei

PAWEŁ KRZACZKOWSKI
Estetyka bez etyki

RECENZJE

KACPER MIKLASZEWSKI:
Wielkie dzieło na mały temat

MONIKA PASIECZNIK:
Wymyka się i intryguje

ANDRZEJ SUŁEK:
LISZT

MAŁGORZATA KOMOROWSKA:
OREFICE Chopin, opera w 4 aktach

ŁUKASZ KACZMAREK:
THE ART OF FUGUE