Teatr 3/2012
Z Katalog.Czasopism.pl
Przejdź do Teatr lub Spisy treści 2012
Rumunia
Trzy spojrzenia na Rumunię
Rumuńskie życie teatralne opisuje Lucian Dan Teodorovici
Ludzie
Drążyć, szukać, rozwijać się…
Maryla Zielińska analizuje aktorstwo Marka Kality
Nasza obsesja
Z Radu Afrimem rozmawia Iulia Popovici
Ten teatr czasami
Postać Adama Hanuszkiewicza przybliża Wojciech Majcherek
Słuch absolutny
Z Anną Chodakowską rozmawia Michał Smolis
Ambitny teatr ludowy
Wywiad Maryli Zielińskiej z Piotrem Ratajczakiem
Przestrzenie teatru
Polaków pomnik własny
O budowaniu postaci pomnikowych we współczesnym polskim teatrze pisze Wanda Świątkowska
Teatr rumuński
Scenografia rumuńska albo wiara w teatr
Współczesną scenografię rumuńską analizuje Georges Banu
Po premierze
X milimetrów z Y kilometrów
Gianina Cărbunariu opowiada o swoim ostatnim spektaklu
Kontrrewelacja
Spektakl Marsz Polonia z Teatru Powszechnego w Łodzi opisuje Adam Karol Drozdowski
B jak blokowisko
Recenzja Anety Głowackiej ze spektaklu Między nami dobrze jest z Teatru Zagłębia w Sosnowcu
Życie zamknięte w walizce
O Walizce z Teatru Żydowskiego w Warszawie pisze Anna Szymonik
Kwartet na mięśniaków
Fazę Delta z Teatru Wybrzeże w Gdańsku recenzuje Jarosław Zalesiński
W pogoni za sobą
Tekst Agnieszki Michalak o Allegro moderato z Laboratorium Dramatu w Warszawie
Lekcja teatru
Opowieści zimowe z Teatru Polskiego im. Hieronima Konieczki w Bydgoszczy opisuje Paweł Schreiber
Lokowanie (w) spektaklu
Śmierć pracownika z Teatru Polskiego w Poznaniu przybliża Michał Larek
Lament i pomsta
Hekabe z Teatru Polskiego w Warszawie prezentuje Hanna Baltyn-Karpińska
Przegląd
I zawrócił Jontek na wieś
Halkę z Teatru Wielkiego – Opery Narodowej w Warszawie recenzuje Dorota Kozińska
Brooklińska rzeź, czyli Rezą w Amerykę
Tekst Edyty Kubikowskiej o Rzezi Romana Polańskiego
Pełen sukces, pełna kasa, czyli teatralne przygody Romana Polańskiego
Teatralną działalność Romana Polańskiego przybliża Łukasz Maciejewski
Pięć razy Rumunia
Paweł Płoski opisuje XXI Narodowy Festiwal Teatralny w Bukareszcie
Czytelnia
Z ironicznym przełamaniem
Z Joanną Krakowską rozmawia Kalina Zalewska
„Mikołajska”, albo odmowa bycia aktorką
Małgorzata Piekutowa recenzuje książkę Mikołajska. Teatr i PRL Joanny Krakowskiej
Co pozostaje, jest do opisania
O publikacji Aleksander Zelwerowicz Barbary Osterloff pisze Beata Guczalska
Śmiech jak skok w przepaść
Recenzja Jolanty Kowalskiej z książki Bogumił Kobiela. Sztuka aktorska Magdaleny Przyborowskiej
Felietony
Uwagi na stronie
Felieton Rafała Węgrzyniaka
Zakaz fotografowania
Felieton Zyty Rudzkiej
Warszawskie pasaże
Felieton Krzysztofa Rutkowskiego