Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Teatr 7-8/2014

Z Katalog.Czasopism.pl

Wersja Małgosia wosnitzka (dyskusja | edycje) z dnia 21:35, 26 sie 2014

(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)

Przejdź do Teatr lub Spisy treści 2014

okładka numeru
7-8/2014

TEMAT Z OKŁADKI

Masłowska w teatrze
Dramatyczne DNA – z Dorotą Masłowską rozmawia Jacek Cieślak

Anna Szymonik Chipsy
iPhone i czary z Lidla

JAK ZOSTAŁAM WIEDŹMĄ Teatr Studio w Warszawie

refleksy sezonu

Kalina Zalewska
O czym myśli polski teatr

Jacek Cieślak
Molier nasz kapitalistyczny

Ryszard Ostapski
Aktorstwo doby dzisiejszej

Szymon Kazimierczak
Ony na widowni

LUDZIE'

Kto ma mieć pomysły? Jerzego Koeniga

Pomysł, czyli namysł – rozmawiają Małgorzata Piekutowa, Jacek Kopciński, Wojciech Majcherek, Paweł Płoski i Paweł Sztarbowski

Jacek Wakar
Testament mimo woli

muzyka teatralna Wojciecha Kilara

Maryna Over
Jeśli nie słucham muzyki, słucham słowa

zawód – choreograf

Bez choreografa ani rusz – z Maćko Prusakiem rozmawia Jacek Cieślak

Dialog ciała – z Leszkiem Bzdylem rozmawia Szymon Kazimierczak

PRZESTRZENIE TEATRU

krótka historia PPA

Jolanta Kowalska
Chwała, męczeństwo i śmierć piosenki aktorskiej

polski taniec teatralny

Jadwiga Majewska
Henryk Tomaszewski – u teatralnego źródła tańca w Polsce

PO PREMIERZE

Szymon Kazimierczak
Nic śmiesznego

REWIZOR Teatr Powszechny w Warszawie

Jacek Cieślak
Klątwa pychy

KRÓL LEAR Teatr Polski w Warszawie

Joanna Puzyna-Chojka
Wyspa-laboratorium

WYSPA MARIVAUX Teatr Wybrzeże w Gdańsku, Scena Kameralna w Sopocie

Mateusz Węgrzyn
Żywot Stefci

TRĘDOWATA Teatr Polski im. Hieronima Konieczki w Bydgoszczy

noty o przedstawieniach

250 LAT TEATRU PUBLICZNEGO W POLSCE

Mapa teatru publicznego: Pomorze i Kujawy

PRZEGLĄD

opera

Dorota Kozińska
Rycerz nieistniejący

LOHENGRIN Teatr Wielki – Opera Narodowa w Warszawie

scena impro

Maciej Buchwald
Na tropach impro w Chicago

dyplomy

Adam Karol Drozdowski
Wyprawy wojenne

PANCERNI AT w Białymstoku, ODYSEJE 2014 PWST we Wrocławiu

Kamila Łapicka
Donkiszoteria

SZKICE Z DOSTOJEWSKIEGO AT w Warszawie

Artysta musi poruszać – z Krzysztofem Majchrzakiem rozmawia Patryk Kencki

ECCE HOMO!!! AT w Warszawie

Monika Wasilewska Dyplom kołem się toczy

KOŁO KWINTOWE – FRAGMENTY PWST w Krakowie

festiwale

Paweł Stangret
Poprewolucja

XLIX Przegląd Teatrów Małych Form „Kontrapunkt” w Szczecinie

Regina Lissowska
Pogranicza

II Międzynarodowy Festiwal Tańca Współczesnego KRoki w Krakowie

Piotr Sobierski
Eksperyment w duchu tradycji

XXXV Przegląd Piosenki Aktorskiej we Wrocławiu

Mikołaj Sokołowski
Obywatelska dekonstrukcja

II Torino Fringe Festival w Turynie

zagranica

Iwona Uberman
Bieg świata

EINSTEIN ON THE BEACH Roberta Wilsona

CZYTELNIA

opowieść o Jerzym Jarockim

Robert Jarocki
O Jurku prawie wszystko. Gomułka się wściekł

książki

Ewa Wąchocka
Dramat polski w czterech odsłonach

seria DRAMAT POLSKI. REAKTYWACJA

Paweł Płoski
Natura badacza

Zbigniew Osiński
SPOTKANIA Z JERZYM GROTOWSKIM. NOTATKI, LISTY, STUDIUM

Marianna Lis
Opisać niewidoczne

Marta Steiner
CHIŃSKI TEATR „XIQU”. INTERPRETACJA ANTROPOLOGICZNA

Patryk Kencki
Molier dla szkół średnich

Tomasz Łubieński
MOLIER NASZ WSPÓŁCZESNY

Magdalena Przyborowska
A słowo ciałem się stało…

PORTRET AKTORA. EIN SCHAUSPIELERPORTRÄT

Paweł Stangret
Pojedynek syntezy z analizą

Krystyna Ruta-Rutkowska
POLSKA TRADYCJA METADRAMATU. WYBRANE ZAGADNIENIA

noty o książkach

FELIETONY / STAŁE RUBRYKI

Rafał Węgrzyniak

Paweł Wodziński

Zyta Rudzka

Krzysztof Rutkowski

Forum