De Musica 10 (2005): Różnice pomiędzy wersjami
Z Katalog.Czasopism.pl
Aktualna wersja na dzień 10:23, 1 lip 2005
Przejdź do De Musica lub Spisy treści 2005
CARL DAHLHAUS
Co to znaczy „historia teorii muzyki”?
O KRYTYCE MUZYCZNEJ PO LEKTURZE KSIĄŻKI MAGDALENY DZIADEK
JOSÉ MARIA DE HEREDIA
Tryumf Cyda
przeł. Magdalena Wroncka-Kreder
JOSÉ MARIA DE HEREDIA
Sonety
przeł. Magdalena Wroncka-Kreder
JUSTYNA KRASZEWSKA
„Voci Di Roma” Jarosława Iwaszkiewicza: głosy z przestrzeni kresowej
GRZEGORZ PIOTROWSKI
Fortepian ze Sławska. Myśli o „Brzezinie” Jarosława Iwaszkiewicza
ROLAND GALLE
Wykształcenie i ponowoczesność
przeł. Anna Koszewska
BOGUMIŁA MIKA
Edukacja jako „przemoc” w służbie rozumienia muzyki
(na marginesie rozważań nad edukacją liberalną)
ALJONA KARAS
Pieśni Góry Jeleni. W Moskwie został pokazany spektakl „Bella Cura”
DOKUMENT
Sprawa Opery Dymitra Szostakowicza „Lady Macbeth Mceńskiego Powiatu” w Archiwach Wkp(B)
Wybór i wstęp Adam Izdebski
KSIĄŻKI
NOTY O AUTORACH I TŁUMACZACH