Verte 38/2007: Różnice pomiędzy wersjami
Z Katalog.Czasopism.pl
m |
m |
||
Linia 2: | Linia 2: | ||
---- | ---- | ||
[http://verte.art.pl/archiwum/no38/ http://verte.art.pl/archiwum/no38/] | [http://verte.art.pl/archiwum/no38/ http://verte.art.pl/archiwum/no38/] | ||
− | |||
− | |||
− | |||
O tym, co pierwsze ponad Bałtykiem — o źródle wyobraźni Bergmana, jej miejscu i przeznaczeniu uwagi przedwstępne a pośmiertne<br /> | O tym, co pierwsze ponad Bałtykiem — o źródle wyobraźni Bergmana, jej miejscu i przeznaczeniu uwagi przedwstępne a pośmiertne<br /> | ||
Linia 11: | Linia 8: | ||
Michelangelo Antonioni w subiektywie Emilii Walczak<br /> | Michelangelo Antonioni w subiektywie Emilii Walczak<br /> | ||
Emilia Walczak · Film | Emilia Walczak · Film | ||
+ | |||
+ | Teraźniejszość — Dołęga-Mostowicz i „Trzecia płeć”<br /> | ||
+ | Małgorzata Witkowska · Myśl | ||
Zapis psychozy maniakalno-depresyjnej („American Doll Posse” Tori Amos)<br /> | Zapis psychozy maniakalno-depresyjnej („American Doll Posse” Tori Amos)<br /> |
Wersja z 12:35, 20 kwi 2008
Przejdź do verte lub Spisy treści 2007
http://verte.art.pl/archiwum/no38/
O tym, co pierwsze ponad Bałtykiem — o źródle wyobraźni Bergmana, jej miejscu i przeznaczeniu uwagi przedwstępne a pośmiertne
Karol Zamojski · Film
Michelangelo Antonioni w subiektywie Emilii Walczak
Emilia Walczak · Film
Teraźniejszość — Dołęga-Mostowicz i „Trzecia płeć”
Małgorzata Witkowska · Myśl
Zapis psychozy maniakalno-depresyjnej („American Doll Posse” Tori Amos)
Emilia Walczak · Muzyka
Kazanie na wakacje? („Send Away the Tigers” Manic Street Preachers)
Jarosław Bytner · Muzyka
Pustki
Kacper Podrygajło · Czytelnia
Żona Lota
Kacper Podrygajło · Czytelnia
W tej historii są tylko niewiadome
Karolina Sałdecka · Czytelnia
Protoplastykon
Emilia Walczak · Czytelnia