Didaskalia 88 (2008): Różnice pomiędzy wersjami
Z Katalog.Czasopism.pl
(Nowa strona: Przejdź do Didaskalia lub Spisy treści 2008 <br /> ---- '''thalheimer''' <br /> Joanna Walaszek <br /> dręczący zamęt <br /> Deutches Theate...) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
Przejdź do [[Didaskalia]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2008|Spisy treści 2008]] <br /> | Przejdź do [[Didaskalia]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2008|Spisy treści 2008]] <br /> | ||
---- | ---- | ||
+ | [[Image:Didaskalia 88_08.jpg|thumb|160px|okładka numeru<br/> 88/2008)]] | ||
'''thalheimer''' <br /> | '''thalheimer''' <br /> |
Aktualna wersja na dzień 19:26, 16 sty 2009
Przejdź do Didaskalia lub Spisy treści 2008
thalheimer
Joanna Walaszek
dręczący zamęt
Deutches Theater w Berlinie: Wieczór Trzech Króli , reż. Michael Thalheimer
wymazywanie płci
z Michaelem Thalheimerem rozmawia Thomas Irmer
no wave
Marcin Kościelniak
new york no wave
repertuar
Paweł Schreiber
między „tylko” a „aż”
Teatr Polski w Bydgoszczy: Witaj / Żegnaj , reż. Jan Klata
Jarosław Wójtowicz
po premierze
Dorota Jarząbek
czary mefista
Teatr Wielki – Opera Narodowa w Warszawie: Faust , reż. Robert Wilson
Olga Katafiasz
kiedy bogowie odchodzą
Teatr Narodowy w Warszawie: Ifigenia , reż. Antonina Grzegorzewska
Katarzyna Osińska
dwie alicje i pan czas
Teatr Dramatyczny w Warszawie: Alicja , reż. Paweł Miśkiewicz
Jarosław Wójtowicz
o tym, jak rozmontować problem bezrobocia
Narodowy Stary Teatr w Krakowie: Piekarnia , reż. Wojtek Klemm
Iga Dzieciuchowicz
melodramatyczna łamigłówka
Teatr Dramatyczny w Wałbrzychu: Nelly , reż. Natalia Korczakowska
Jarosław Wójtowicz
manifestacje niewrażliwości, czyli egoiści
Teatr im. Jana Kochanowskiego w Opolu: Opera gospodarcza dla ładnych pań i zamożnych panów ,
reż. Monika Strzępka
co państwo widzieli ostatnio w teatrze
Małgorzata Jarmułowicz, Jan Kozikowski, Bronisław Maj, Paweł Szkotak, Bartosz Szydłowski
lalki
Halina Waszkiel
teatr lalek, teatr animacji
inny rodzaj piękna
z Lesławem Piecką rozmawia Dorota Jarząbek
Halina Waszkiel
współczesna „mewa”
Kompania Doomsday w Białymstoku: Mewa , reż. Hendrik Mannes
sama szminka daje inny byt
z Marcinem Bikowskim rozmawia Dorota Jarząbek
Dagmara Żabska
lalka, śmierć i diabeł
FiDeNa w Bochum
festiwale
Monika Kwaśniewska
poza słowami
4+4 Days in Motion w Pradze
Agnieszka Marszałek
„horacy” bierze wszystko
Międzynarodowy Festiwal Teatralny „Sirenos” w Wilnie
Patryk Czaplicki
portrety trumienne
Międzynarodowy Festiwal Teatralny w Nitrze
Paweł Schreiber
znaleźć wspólny język
Festiwal Prapremier w Bydgoszczy
Jadwiga Majewska
reaktywacja, albo powtórne przebudzenie
Polska Platforma Tańca w Poznaniu
zagranica
Piotr Olkusz
o niemożliwej wolności
Théâtre National de Strasbourg: Tartuffe , reż. Stéphane Braunschweig
Isabella Waszina
brecht po mieszczańsku
Theater in der Josefstadt w Wiedniu: Die Judith von Shimoda , reż. Heribert Sasse
fischer-lichte
Erika Fischer-Lichte
czym jest przedstawienie w kulturze performansów. próba definicji
Mariusz Bartosiak
znaczenie to stan świadomości
Erika Fischer-Lichte, Estetyka performatywności
grotowski
słowo o teatrze ubogim
z Ludwikiem Flaszenem rozmawia Leszek Kolankiewicz
orient
Estera Żeromska
tropem twórców – kan'amiego i zeamiego
inny teatr
Joanna Targoń
są tu pączki, ciastka, mleczko, i owoce, i jagodki
Tańce ze śmiercią , Nowy Teatr w Warszawie
Anna Herbut
to nie jest sztuka
Rewolucje 1968 , Zachęta Narodowa Galeria Sztuki w Warszawie
komedia romantyczna
Joanna Targoń
dlaczego tak?
capoeira
Anna Bajor-Ciciliati
brazylijski balet niewolników
Monika Próba
capoeira jako święto
kristeva
Julia Kristeva
podmiot w toku
Jakub Momro
ciało świata
Monika Kwaśniewska
od wstrętu do sublimacji
teatr w książkach
noty o książkach