Didaskalia 90 (2009): Różnice pomiędzy wersjami
Z Katalog.Czasopism.pl
(Nowa strona: Przejdź do Didaskalia lub Spisy treści 2009 <br /> ---- okładka numeru<br/> 90/2009) '''lupa w jeleni...) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
Przejdź do [[Didaskalia]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2009|Spisy treści 2009]] <br /> | Przejdź do [[Didaskalia]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2009|Spisy treści 2009]] <br /> | ||
---- | ---- | ||
− | [[Image:Didaskalia_90_09.jpg|thumb|160px|okładka numeru<br/> 90/2009 | + | [[Image:Didaskalia_90_09.jpg|thumb|160px|okładka numeru<br/> 90/2009]] |
'''lupa w jeleniej górze''' | '''lupa w jeleniej górze''' | ||
ujarzmiona wolność artysty<br /> | ujarzmiona wolność artysty<br /> | ||
zapis spotkania z Krystianem Lupą na Scenie Studyjnej Teatru<br /> | zapis spotkania z Krystianem Lupą na Scenie Studyjnej Teatru<br /> | ||
− | im. C. K. Norwida w Jeleniej Górze, 30 października 2008 | + | im. C.K. Norwida w Jeleniej Górze, 30 października 2008 |
Waldear Wasztyl<br /> | Waldear Wasztyl<br /> | ||
Linia 67: | Linia 67: | ||
Grzegorz Niziołek<br /> | Grzegorz Niziołek<br /> | ||
ale to nieprawda i groteska<br /> | ale to nieprawda i groteska<br /> | ||
− | Teatr im. C. K. Norwida w Jeleniej Górze: Sztuka dla dziecka, reż. Monika Strzępka | + | Teatr im. C.K. Norwida w Jeleniej Górze: Sztuka dla dziecka, reż. Monika Strzępka |
perwersja pamięci<br /> | perwersja pamięci<br /> |
Aktualna wersja na dzień 19:42, 17 cze 2009
Przejdź do Didaskalia lub Spisy treści 2009
lupa w jeleniej górze
ujarzmiona wolność artysty
zapis spotkania z Krystianem Lupą na Scenie Studyjnej Teatru
im. C.K. Norwida w Jeleniej Górze, 30 października 2008
Waldear Wasztyl
muzeum niezidentyfikowanych odłamków życia duchowego zakonu macieja korbowy
pepiniera dla orląt
z Aliną Obidniak rozmawia Waldemar Wasztyl
jeleniogórskie spektakle krystiana lupy w recenzjach krytyków
Janusz Degler
„pestka”, czyli krystian lupa w jeleniej górze. wspomnienia kierownika literackiego
Irmina Babińska
pestki, bąble i inne zachowania nieaktorskie
Wojciech Ziemiański
anegdoty jeleniogórskie i wrocławskie
Joanna Targoń
ich freue mich auf meinen tod
Fragmenty przedstawienia Przezroczysty pokój
praimpuls tworzenia
z Krystianem Lupą rozmawia Joanna Targoń
już nie debiutanci
Marta Bryś
nirvana [dosł. zdmuchnięcie]
Teatr Polski we Wrocławiu: Nirvana, reż. Krzysztof Garbaczewski
wciąganie marginesów
z Krzysztofem Garbaczewskim rozmawiają Joanna Jopek i Monika Kwaśniewska
Monika Kwaśniewska
„wszystkie zdania / są do kitu / bez gadania”
Wrocławski Teatr Współczesny: Kaspar, reż. Barbara Wysocka
nie mam ochoty tego nazywać
z Barbarą Wysocką rozmawiają Joanna Jopek i Monika Kwaśniewska
Jan Czapliński
miłość zdyscyplinowana
Teatr Dramatyczny w Warszawie: Fragmenty dyskursu miłosnego, reż. Radosław Rychcik
wywiad dla kobiety
z Radosławem Rychcikiem rozmawiają Joanna Jopek i Monika Kwaśniewska
Joanna Jopek
czekasz na coś?
Teatr Studyjny PWSFTViT w Łodzi: Cztery, reż. Szymon Kaczmarek
niedomykanie wszystkiego
z Szymonem Kaczmarkiem rozmawiają Joanna Jopek i Monika Kwaśniewska
postpamięć
Grzegorz Niziołek
ale to nieprawda i groteska
Teatr im. C.K. Norwida w Jeleniej Górze: Sztuka dla dziecka, reż. Monika Strzępka
perwersja pamięci
z Pawłem Demirskim rozmawia Marta Bryś
z eryniami w zmowie
z Joanną Tokarską-Bakir rozmawia Weronika Szczawińska
repertuar
Agnieszka Marszałek
marzenie henryka sienkiewicza
Stary Teatr w Krakowie: Trylogia, reż. Jan Klata
chciałbym wierzyć w „gwiaździsty dyjament”
z Sebastianem Majewskim rozmawia Agnieszka Fryz-Więcek
sonda
Jarosław Fazan, Jan Michalik, Jacek Popiel, Michał Zadara
Beata Guczalska
gra o fałszywą stawkę
TR Warszawa: Portret Doriana Graya, reż. Michał Borczuch
Monika Kwaśniewska
dialektyka oświecenia 78
Teatr Łaźnia Nowa: Wszystkie rodzaje śmierci, reż. Paweł Passini
rzeczy
Agnieszka Sabor
potęga przełomu
Andrzej Kramarz, Rzeczy, Muzeum Etnograficzne w Krakowie; Robert Kuśmirowski, Masyw kolekcjonerski, Bunkier Sztuki w Krakowie
Jarosław Wójtowicz
powroty utraconych rzeczy
Bogusława Sieroslawski, Inwentaryzacje
zagranica
Marta Kurowska
nieterytoria
Sadler’s Wells London: Sutra, reż. i choreografia: Sidi Larbi Cherkaoui; Heiner Goebbels i Hilliard Ensemble: I Went to the House But Did Not Enter, reż. Heiner Goebbels
Thomas Irmer
bałkany podzielone i przełożone
Deutsches Theater w Berlinie: Beczka prochu, reż. Dimiter Gotscheff
Magda Stojowska, Lukáš Jiricka
ibsen po deformacji
Divadlo Na zábradlí w Pradze: Arnie ma problem, reż. Jan Nebeský
Alicja Binder
ikonoklasta
Versus, reż. Rodrigo Garcia
Isabella Waszina
dwoje biednych rumunów mówiących po niemiecku
Schauspielhaus w Wiedniu: Dwoje biednych Rumunów mówiących po polsku, reż. Armin Petras
Natalia Jakubowa
„golem”: tworzyć czy nie tworzyć – oto jest pytanie
taniec
Joanna Szymajda
de-obiektywizowanie ciała
Anna R. Burzyńska
tańcząc na grząskim gruncie
Fabulous Beast Dance Theatre w Dublinie: The Bull, reż. i choreografia: Michael Keegan-Dolan
przekłady
Eugenio Barba
pochwała ognia
Patrice Pavis
autokwestionariusz à propos współczesnej inscenizacji
inny teatr
Tadeusz Kornaś
strategia przetrwania
Studium Teatralne w Warszawie: Król Kier znów na wylocie
Dariusz Kosiński
w cieniu
Teatr Pieśń Kozła we Wrocławiu: Pożądanie w cieniu wiązów, reż. Grzegorz Bral
Xawery Stańczyk
powtarzanie końca świata
grotowski
Zbigniew Osiński
odnalezione listy byrskich do grotowskiego
Maria Krzysztof Byrski
pamięć i cywilizacja
lalki
Marek Waszkiel
wojenne inicjatywy
teatr w książkach
noty o książkach