Muzyka21 6/2009: Różnice pomiędzy wersjami
Z Katalog.Czasopism.pl
(Nowa strona: Grafika:M21_107.jpg ''' ŻYCIE''' Reflektorem po scenach: Poznań • Kraków • Wrocław • Bielsko-Biała • Warszawa • Częstochowa • Katowice • Koszalin • Łódź M...) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
[[Grafika:M21_107.jpg]] | [[Grafika:M21_107.jpg]] | ||
− | ''' | + | |
− | ŻYCIE''' | + | '''ŻYCIE''' |
Reflektorem po scenach: Poznań • Kraków • Wrocław • Bielsko-Biała • Warszawa • Częstochowa • Katowice • Koszalin • Łódź | Reflektorem po scenach: Poznań • Kraków • Wrocław • Bielsko-Biała • Warszawa • Częstochowa • Katowice • Koszalin • Łódź |
Wersja z 06:19, 13 wrz 2009
ŻYCIE
Reflektorem po scenach: Poznań • Kraków • Wrocław • Bielsko-Biała • Warszawa • Częstochowa • Katowice • Koszalin • Łódź
MET – okiem i uchem Basi Jakubowskiej: Kopciuszek • Gala 125 lat MET • Rusałka • Madama Butterfly CZŁOWIEK
O muzyce Chopina – z Marią João Pires rozmawia Frédéric Sounak
Awangarda awangardy – Bogusław Schaeffer kończy 80 lat – Dariusz Mazurowski
Kameralistyka jest dla mnie źródłem muzyki –z Isabelle Faust rozmawia Dorota Staszkiewicz
Haendel i Il Giardino Armonico – Arkadiusz Jędrasik
O nagraniu Koncertu skrzypcowego Stojowskiego i nie tylko – z Agnieszką Maruchą rozmawia Arkadiusz Jędrasik
DZIEŁO
Krupowicz i Szymański: dwa oblicza surkonwencjonalizmu w polskiej muzyce współczesnej (2) – Katarzyna Łabuś
Idiom kompozytorski w muzyce fortepianowej Debussy’ego na przykładzie cylku Estampes – Katarzyna Łabuś
PŁYTOTEKA
Palcem po płycie – Bernarda Fink śpiewa Bacha – Andrzej Osiński
Recenzje
Konkursy płytowe: Maria João Pires – Universal Music Polska i Agnieszka Marucha – Acte Préalable