Herito 2 (2011): Różnice pomiędzy wersjami
Z Katalog.Czasopism.pl
(Nowa strona: Przejdź do Herito lub Spisy treści 2011<br /> Simona Skrabec ''Geografia wyobrażona'' Claudio Magris ''Tożsamość to matrioszka: suma spotk...) |
|||
(Nie pokazano 3 wersji utworzonych przez jednego użytkownika) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
Przejdź do [[Herito]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2011|Spisy treści 2011]]<br /> | Przejdź do [[Herito]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2011|Spisy treści 2011]]<br /> | ||
+ | [[Image:Herito_2_11.jpg|thumb|160px|okładka numeru<br /> 2 (2011)]] | ||
Linia 14: | Linia 15: | ||
Marta Chojecka ''Trzy modele kulturowej pamięci: Kraków, Katowice, Wrocław'' | Marta Chojecka ''Trzy modele kulturowej pamięci: Kraków, Katowice, Wrocław'' | ||
− | Żanna Komar ''W poszukiwaniu stylu żydowskiego. Archeologia | + | Żanna Komar ''W poszukiwaniu stylu żydowskiego. Archeologia Lwowskiego modernizmu'' |
Beata K. Nykiel ''Viribus unitis. OK.u.K. Marinefredhof w Puli i nie tylko'' | Beata K. Nykiel ''Viribus unitis. OK.u.K. Marinefredhof w Puli i nie tylko'' | ||
Linia 33: | Linia 34: | ||
Łukasz Galusek ''Triesteński tryptyk (2)'' | Łukasz Galusek ''Triesteński tryptyk (2)'' | ||
+ | |||
+ | |||
+ | [[Kategoria:Spisy treści 2011]] |
Aktualna wersja na dzień 19:36, 2 kwi 2011
Przejdź do Herito lub Spisy treści 2011
Simona Skrabec Geografia wyobrażona
Claudio Magris Tożsamość to matrioszka: suma spotkań i opowieści
Joanna Ugniewska Glosa tłumaczki
Maria Dąbrowska-Partyka Mapy jugosłowiańskie i postjugosłowiańskie
Radu Pavel Gheo Biła jednom jedna zemlja...
Marta Chojecka Trzy modele kulturowej pamięci: Kraków, Katowice, Wrocław
Żanna Komar W poszukiwaniu stylu żydowskiego. Archeologia Lwowskiego modernizmu
Beata K. Nykiel Viribus unitis. OK.u.K. Marinefredhof w Puli i nie tylko
Centrala nie musi być przekleństwem Z prof. Robertem Trabą rozmawia Magdalena Petryna
Joanna Sanetra-Szeliga Sybin - miasto kultur
Mihaela Carpea Sybin europejska tożsamość
Katarzyna Jagodzińska Bunkry historii
Żanna Komar Budowanie historii
Beata K. Nykiel Dziedzictwo kulturowe oczami wspólczesnych Rosjan
Helena Postawka Jeżeli czytasz ten tekst, to znaczy, że na niego patrzysz
Łukasz Galusek Triesteński tryptyk (2)