Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Kwartalnik Filmowy 71-72 (2010): Różnice pomiędzy wersjami

Z Katalog.Czasopism.pl

(Nowa strona: Przejdź do Kwartalnik Filmowy lub Spisy treści 2010<br /> [[Image:Kwartalnik Filmowy 71-72 2010.jpg|thumb|160px|okładka numeru<br /> 71-72 2011 ...)
 
Linia 118: Linia 118:
  
 
'''TABLE DES MATIERES'''
 
'''TABLE DES MATIERES'''
 +
 +
 +
 +
[[Kategoria:Spisy treści 2010]]

Wersja z 23:12, 2 kwi 2011

Przejdź do Kwartalnik Filmowy lub Spisy treści 2010

okładka numeru
71-72 2011


NARRACJA W FILMIE


Z TEORII NARRACJI

Narracja parametryczna DAVID BORDWELL

Teoria opowiadania Ricka Aitmana ALICJA HELMAN

Narrator niewiarygodny w filmie fabularnym JACEK OSTASZEWSKI

Między słowem a obrazem. Dyskurs eseju filmowego BARTOSZ ZAJAC


REAKTYWACJE

Czarny kryminał i nieklasyczna narracja. Wielki sen Howarda Hawksa, Zegnaj laleczko Edwarda Dmytryka i Tajemnica jeziora Roberta Montgomery'ego PATRYCJA WLODEK

Życie i śmierć. Moderate cantabile. Film Petera Brooka po półwieczu KRZYSZTOF LIPKA

0 narracji Eroiki. Nowa technika - nowy język MAREK HENDRYKOWSKI


PODKŁADY PAMIĘCI

Czasowe warstwy narracji. Sanatorium pod Klepsydrą Wojciecha Jerzego Hasa MAŁGORZATA JAKUBOWSKA

Kod Zwierciadła SEWERYN KUŚMIERCZYK

Piętno przeszłości albo tożsamość traumatyczna w Adoracji Atoma Egoyana KRZYSZTOF LOSKA


ZAGADKI NARRACJI

Elipsa w narracji literackiej i filmowej (Piknik pod Wiszącą Skałą) BRYGIDA PAWŁOWSKA-JĄDRZYK

Interpretacja vv sukurs narracji. Przypadek Mrocznego przedmiotu pożądania Luisa Bunuela PIOTR JAKUBOWSKI

Let's Make a Meta-movie. Metalepsy i inne gry narracyjne Spike'a Jonze'a i Charliego Kaufmana KATARZYNA STATKIEWICZ-ZAWADZKA

Scenarzysta i reżyser. Kaufman i Synekdocha, Nowy Jork MONIKA FRANCZAK

Doświadczyć wnętrza kina. Analiza narracyjna Inland Empire Davida Lyncha RAFAŁ SYSKA

Narracja w deszczu. 0 Heavy Rain, przełomowej grze studia Quantic Dream ANDRZEJ PITRUS


VARIA - Z HISTORII KINA POLSKIEGO

Szczęśliwy filmowiec, czyli „Edison" znad Wisty JOANNA STACEWICZ-PODLIPSKA


KRONIKA

Raport o stanie polskiego filmoznawstwa TADEUSZ LUBELSKI

Zmieniające się podmioty narracji etnograficznych. Sprawozdanie z festiwalu NAFA (2010) SŁAWOMIR SIKORA


OKIEM I UCHEM

Patrick Bokanowski - enigma obrazów MARCIN GIŻYCKI


KSIĄŻKI 0 FILMIE

Bilans pożytków i szkód, czyli o polskiej edycji Film Art An Introduction TOMASZ KŁYS

Polifoniczne Kino nieme MAGDALENA KEMPNA-PIENIĄŻEK

Młodość i magia kina ALICJA HELMAN

Sztuka interaktywna według Ryszarda Kluszczyńskiego ANDRZEJ PITRUS


NOTY O AUTORACH

SUMMARY

TABLE DES MATIERES