Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Muzyka 4/2010: Różnice pomiędzy wersjami

Z Katalog.Czasopism.pl

(Utworzył nową stronę „Artykuły Zygmunt M. Szweykowski Emocje a środki muzyczne w recytatywie. Na przykładzie fragmentu sceny 9. aktu II „Il palazzo incantato” (1642) Luigiego Rossieg...”)
 
Linia 1: Linia 1:
Artykuły
+
'''Artykuły'''
  
Zygmunt M. Szweykowski
+
Zygmunt M. Szweykowski<br>
 
Emocje a środki muzyczne w recytatywie. Na przykładzie fragmentu sceny 9. aktu II „Il palazzo incantato” (1642) Luigiego Rossiego
 
Emocje a środki muzyczne w recytatywie. Na przykładzie fragmentu sceny 9. aktu II „Il palazzo incantato” (1642) Luigiego Rossiego
  
Ewa Lachimirowicz
+
Ewa Lachimirowicz<br>
 
Technika wyrażania afektów według Francesca Geminianiego i Giuseppe Tartiniego
 
Technika wyrażania afektów według Francesca Geminianiego i Giuseppe Tartiniego
  
Anna Czekanowska
+
Anna Czekanowska<br>
 
Etnomuzykologia – do dyskusji o tożsamości dyscypliny. Tradycja – przeobrażenia paradygmatu – próby powrotu?
 
Etnomuzykologia – do dyskusji o tożsamości dyscypliny. Tradycja – przeobrażenia paradygmatu – próby powrotu?
  
Tomira Rogala
+
Tomira Rogala<br>
 
Identyfikacja melodii jako metoda badania siły wysokości dźwięku
 
Identyfikacja melodii jako metoda badania siły wysokości dźwięku
  
Sprawozdania
+
'''Sprawozdania'''
  
Alina Żórawska-Witkowska
+
Alina Żórawska-Witkowska<br>
 
Barbara Przybyszewska-Jarmińska: The Baroque. Part 1: 1696-1696. Warsaw 2002; Barbara Przybyszewska-Jarmińska: Barok, część 1: 1595-1696. Warszawa 2006  
 
Barbara Przybyszewska-Jarmińska: The Baroque. Part 1: 1696-1696. Warsaw 2002; Barbara Przybyszewska-Jarmińska: Barok, część 1: 1595-1696. Warszawa 2006  
  
Justyna Humięcka-Jakubowska
+
Justyna Humięcka-Jakubowska<br>
 
David Huron: Sweet Anticipation: Music and the Psychology of Expectation. Cambridge, Mass., London 2006
 
David Huron: Sweet Anticipation: Music and the Psychology of Expectation. Cambridge, Mass., London 2006
  
Barbara Przybyszewska-Jarmińska
+
Barbara Przybyszewska-Jarmińska<br>
 
Kutnohorský kodex (Praha. Národní muzeum – České muzeum hudby. Sign. AZ 33) / Codex Kuttenbergensis (Museum Nationalis Pragae – Muzeum Musicae Bohemiae. Sign. AZ 33). Wyd. Jan Bat’a. Praha 2008
 
Kutnohorský kodex (Praha. Národní muzeum – České muzeum hudby. Sign. AZ 33) / Codex Kuttenbergensis (Museum Nationalis Pragae – Muzeum Musicae Bohemiae. Sign. AZ 33). Wyd. Jan Bat’a. Praha 2008
  
Beniamin Vogel
+
Beniamin Vogel<br>
 
Artificium Ars Scientia. Księga jubileuszowa w 80. rocznicę urodzin ks. profesora Jana Chwałka. Red. Maria Szymanowicz. Lublin 2010
 
Artificium Ars Scientia. Księga jubileuszowa w 80. rocznicę urodzin ks. profesora Jana Chwałka. Red. Maria Szymanowicz. Lublin 2010
  
Jolanta Guzy-Pasiak
+
Jolanta Guzy-Pasiak<br>
 
Ewa Wójtowicz: Ludomir Michał Rogowski. Sylwetka życia i twórczości. Kraków 2009
 
Ewa Wójtowicz: Ludomir Michał Rogowski. Sylwetka życia i twórczości. Kraków 2009
  
Autoreferaty
+
'''Autoreferaty'''
  
Marek Nahajowski
+
Marek Nahajowski<br>
 
Stylistyka sonat fletowych Johanna Joachima Quantza w kontekście jego traktatu „Versuch einer Anweisung die Flöte traversiere zu Spielen”
 
Stylistyka sonat fletowych Johanna Joachima Quantza w kontekście jego traktatu „Versuch einer Anweisung die Flöte traversiere zu Spielen”

Wersja z 09:33, 21 cze 2011

Artykuły

Zygmunt M. Szweykowski
Emocje a środki muzyczne w recytatywie. Na przykładzie fragmentu sceny 9. aktu II „Il palazzo incantato” (1642) Luigiego Rossiego

Ewa Lachimirowicz
Technika wyrażania afektów według Francesca Geminianiego i Giuseppe Tartiniego

Anna Czekanowska
Etnomuzykologia – do dyskusji o tożsamości dyscypliny. Tradycja – przeobrażenia paradygmatu – próby powrotu?

Tomira Rogala
Identyfikacja melodii jako metoda badania siły wysokości dźwięku

Sprawozdania

Alina Żórawska-Witkowska
Barbara Przybyszewska-Jarmińska: The Baroque. Part 1: 1696-1696. Warsaw 2002; Barbara Przybyszewska-Jarmińska: Barok, część 1: 1595-1696. Warszawa 2006

Justyna Humięcka-Jakubowska
David Huron: Sweet Anticipation: Music and the Psychology of Expectation. Cambridge, Mass., London 2006

Barbara Przybyszewska-Jarmińska
Kutnohorský kodex (Praha. Národní muzeum – České muzeum hudby. Sign. AZ 33) / Codex Kuttenbergensis (Museum Nationalis Pragae – Muzeum Musicae Bohemiae. Sign. AZ 33). Wyd. Jan Bat’a. Praha 2008

Beniamin Vogel
Artificium Ars Scientia. Księga jubileuszowa w 80. rocznicę urodzin ks. profesora Jana Chwałka. Red. Maria Szymanowicz. Lublin 2010

Jolanta Guzy-Pasiak
Ewa Wójtowicz: Ludomir Michał Rogowski. Sylwetka życia i twórczości. Kraków 2009

Autoreferaty

Marek Nahajowski
Stylistyka sonat fletowych Johanna Joachima Quantza w kontekście jego traktatu „Versuch einer Anweisung die Flöte traversiere zu Spielen”