Ruch Muzyczny 15/2010: Różnice pomiędzy wersjami
Z Katalog.Czasopism.pl
(Utworzył nową stronę „MAGDALENA DZIADEK <br/> Narodziny Instytutu Muzycznego KRZYSZTOF KWIATKOWSKI <br/> Pedagogika koncertowa - co to takiego? JÓZEF KAŃSKI <br/> Łańcut w przeded...”) |
|||
Linia 18: | Linia 18: | ||
ANNA WOŹNIAKOWSKA <br/> | ANNA WOŹNIAKOWSKA <br/> | ||
− | + | ''Baron cygański'' | |
EWA BURZAWA-WESSEL <br/> | EWA BURZAWA-WESSEL <br/> | ||
Linia 42: | Linia 42: | ||
− | + | RECENZJE | |
PIOTR MATWIEJCZUK: <br/> | PIOTR MATWIEJCZUK: <br/> | ||
Linia 62: | Linia 62: | ||
STUCKY ''Spirit Voices, Pinturas de Tamayo, Secondo Concerto per Orchestra'' | STUCKY ''Spirit Voices, Pinturas de Tamayo, Secondo Concerto per Orchestra'' | ||
− | + | RECENZJE - KSIĄŻKI | |
− | + | ||
MAGDALENA OLIFERKO <br/> | MAGDALENA OLIFERKO <br/> | ||
− | + | Jak słuchamy Chopina | |
+ | |||
EWELINA RADION <br/> | EWELINA RADION <br/> | ||
− | + | Chopin w literaturze |
Wersja z 20:04, 12 lut 2013
MAGDALENA DZIADEK
Narodziny Instytutu Muzycznego
KRZYSZTOF KWIATKOWSKI
Pedagogika koncertowa - co to takiego?
JÓZEF KAŃSKI
Łańcut w przededniu jubileuszu
JÓZEF KAŃSKI
Straszny dwór na 65-lecie
LECH KOZIŃSKI
Superturandot?
MONIKA PARTYK
W teatrze i pod gołym niebem
ANNA WOŹNIAKOWSKA
Baron cygański
EWA BURZAWA-WESSEL
Temat z wariacjami. Festiwal Händlowski w Halle
DANUTA GWIZDALANKA
Niezwykłe wynalazki i zagadkowe życie Lwa Tiermiena (3)
HENRYK F. NOWACZYK
Fontana "każdy występ opłacał chorobą"
MAGDALENA OLIFERKO
Jak słuchamy Chopina
EWELINA RADION
Chopin w literaturze
JAN TOPOLSKI
Kino/muzyka. Zbliżenia 14. Filmowy musical wczoraj i dziś
KRZYSZTOF KWIATKOWSKI
Rozmowa z Catherine Milliken
RECENZJE
PIOTR MATWIEJCZUK:
Prawdziwy teatr wokalny
LECH KOZIŃSKI:
BERLIOZ Symfonia fantastyczna BEETHOVEN Uwertura Leonora II JÓZEF KAŃSKI: HAYDN Ariadna na Naxos
GIANLUIGI MATTIETTI:
HENZE Ondine
IRENEUSZ JANIK:
MAHLER II Symfonia c-moll Zmartwychwstanie
WITOLD PAPROCKI:
SASKA BOMBONIERKA Lully, Rameau, Albinoni, Graun, Hasse
GIANLUIGI MATTIETTI:
STUCKY Spirit Voices, Pinturas de Tamayo, Secondo Concerto per Orchestra
RECENZJE - KSIĄŻKI
MAGDALENA OLIFERKO
Jak słuchamy Chopina
EWELINA RADION
Chopin w literaturze