Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Sztuka i Filozofia 40/2012: Różnice pomiędzy wersjami

Z Katalog.Czasopism.pl

(Utworzył nową stronę „Przejdź do Sztuka i Filozofia lub Spisy treści 2012<br /> [[Image:Sztuka_i_filozofia_40_2012.jpg|thumb|160px|okładka numeru...”)
 

Aktualna wersja na dzień 08:48, 30 lip 2013

Przejdź do Sztuka i Filozofia lub Spisy treści 2012

okładka numeru
40/2012


Muzyka – dzieło, intencja, wydarzenie?

Ross P. Cameron: Nie ma obiektów, które byłyby utworami muzycznymi

Jakub Chachulski: Pomiędzy partyturą a wykonaniem. O kłopotach z tożsamością dzieła muzycznego raz jeszcze

Marta Rendecka: Koncepcja formy muzycznej Borisa Asafiewa – między estetyką Marksa a filozofią muzyki Hegla

O odbiorze dzieła muzycznego

Justyna Humięcka-Jakubowska: Implementacja strategii twórczych a percepcyjne oczekiwanie słuchacza

Piotr Podlipniak: Specyficzność doświadczenia muzyki tonalnej w świetle współczesnych poglądów na adaptacyjność muzyki

Krzysztof Lipka: Przedmiot intencjonalny w kontekście procesu twórczego

Ewa Schreiber: Muzyka wobec doświadczeń przestrzeni i ruchu – między metaforą pojęcia a percepcją

Marcin Napiórkowski: Trudność muzyki poważnej jako współczesna próba inicjacyjna

Anna Chęćka-Gotkowicz: Na tropach przygód mowy, muzyki i ciała: sensualny dyskurs Pascala Quignarda

Rafał Ilnicki: „Mechaniczny śpiew Maldorora” – specyfika doświadczenia muzyki industrialnej

Recenzje

Michał Nakoneczny: Stephen Davies, Themes in the Philosophy of Music

Anna Chęćka-Gotkowicz: Między eufonią a niesmakiem, czyli najnowsza historia ucha