Sztuka i Filozofia 40/2012: Różnice pomiędzy wersjami
Z Katalog.Czasopism.pl
Mwosnitzka (dyskusja | edycje) (Utworzył nową stronę „Przejdź do Sztuka i Filozofia lub Spisy treści 2012<br /> [[Image:Sztuka_i_filozofia_40_2012.jpg|thumb|160px|okładka numeru...”) |
Aktualna wersja na dzień 08:48, 30 lip 2013
Przejdź do Sztuka i Filozofia lub Spisy treści 2012
Muzyka – dzieło, intencja, wydarzenie?
Ross P. Cameron: Nie ma obiektów, które byłyby utworami muzycznymi
Jakub Chachulski: Pomiędzy partyturą a wykonaniem. O kłopotach z tożsamością dzieła muzycznego raz jeszcze
Marta Rendecka: Koncepcja formy muzycznej Borisa Asafiewa – między estetyką Marksa a filozofią muzyki Hegla
O odbiorze dzieła muzycznego
Justyna Humięcka-Jakubowska: Implementacja strategii twórczych a percepcyjne oczekiwanie słuchacza
Piotr Podlipniak: Specyficzność doświadczenia muzyki tonalnej w świetle współczesnych poglądów na adaptacyjność muzyki
Krzysztof Lipka: Przedmiot intencjonalny w kontekście procesu twórczego
Ewa Schreiber: Muzyka wobec doświadczeń przestrzeni i ruchu – między metaforą pojęcia a percepcją
Marcin Napiórkowski: Trudność muzyki poważnej jako współczesna próba inicjacyjna
Anna Chęćka-Gotkowicz: Na tropach przygód mowy, muzyki i ciała: sensualny dyskurs Pascala Quignarda
Rafał Ilnicki: „Mechaniczny śpiew Maldorora” – specyfika doświadczenia muzyki industrialnej
Recenzje
Michał Nakoneczny: Stephen Davies, Themes in the Philosophy of Music
Anna Chęćka-Gotkowicz: Między eufonią a niesmakiem, czyli najnowsza historia ucha
