LiteRacje 3 (30) 2013: Różnice pomiędzy wersjami
Z Katalog.Czasopism.pl
(Utworzył nową stronę „Przejdź do LiteRacje lub Spisy treści 2013<br /> ---- [[Image:LiteRacje_3(30)_13.jpg|thumb|160px|okładka numeru<br /> 3 (30)...”) |
|||
Linia 59: | Linia 59: | ||
Zapowiedź książki Moniki Śliwińskiej, Siostry Pareńskie <br /> | Zapowiedź książki Moniki Śliwińskiej, Siostry Pareńskie <br /> | ||
+ | |||
+ | Kwartalnik „LiteRacje” jest dofinansowywany ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego | ||
[[Kategoria:Spisy treści 2013]] | [[Kategoria:Spisy treści 2013]] |
Aktualna wersja na dzień 17:05, 23 gru 2013
Przejdź do LiteRacje lub Spisy treści 2013
BOY
Janusz Tazbir, Henryk Markiewicz (wspomnienie)
Andrzej Lam, Jak ja to robię, czyli Irzykowski o Boyu
Radosław Sioma, Obrachunki Boyowskie
Paweł Wojciechowski, „Pysznie sformułowane wrażenia” – Boya szkice o literaturze francuskiej
Jakub Rawski, Czy w Polsce mieliśmy (mamy) "piekło kobiet"? Projekty emancypacyjne Tadeusza Boya-Żeleńskiego a ich dzisiejsze znaczenie
Aleksander Wójtowicz, BOY-Budowniczy. Reforma obyczajów w publicystyce Tadeusza Żeleńskiego-Boya
Agata Zawiszewska, Le plaisir du text. O języku krytyki literackiej Tadeusza Żeleńskiego-Boya
Marta Natalia Wróblewska, Pięćdziesiąt odcieni Boya. O społecznym aspekcie tłumaczenia erotyki
Ankieta
Henryk Markiewicz
Józef Bachórz
Andrzej Z. Makowiecki
Urszula Makowska
Jerzy Paszek
Włodzimierz Próchnicki, Zosia i Fuś
Urszula Makowska, Zosia i jej siostry – portrety Wyspiańskiego
Monika Śliwińska, Mózg i płeć
Anna Pekaniec, Aktorka-Podróżniczka i pisarka. Portrety dwóch kobiet ważnych dla Tadeusza Żeleńskiego-Boya
Ankieta
Tadeusz Budrewicz
Bogdan Mazan
Jakub Rawski
Agnieszka Grzelak
Olga Knapek, Boy, Przybyszewski i kochanek
Anna Roter-Bourkane, Kuracja klimatyczna ordynowana przez doktora Boya-Żeleńskiego, czyli co pić w Krakowie i dlaczego herbatę?
Aneta Lukas, POD-BOYE Ireny K.
Ankieta
Janusz Tazbir
Józef Hen
Abstrakty angielskie
Zapowiedź książki Moniki Śliwińskiej, Siostry Pareńskie
Kwartalnik „LiteRacje” jest dofinansowywany ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego