Teatr Lalek 1 (115) 2014: Różnice pomiędzy wersjami
Z Katalog.Czasopism.pl
Linia 3: | Linia 3: | ||
Lalki z oddali | Puppets from a Distance – Dariusz Kosiński<br><br> | Lalki z oddali | Puppets from a Distance – Dariusz Kosiński<br><br> | ||
− | <b>Z historii | From History<b><br> | + | <b>Z historii | From History</b><br> |
18|23 Jak apostoł marionetek tańczył na balu u lal | How the Marionette Apostle Danced at a Puppets’ Ball – Karol Suszczyński<br><br> | 18|23 Jak apostoł marionetek tańczył na balu u lal | How the Marionette Apostle Danced at a Puppets’ Ball – Karol Suszczyński<br><br> | ||
− | <b>Recenzje | Reviews<b><br> | + | <b>Recenzje | Reviews</b><br> |
Kamienica pełna świń? | A Town House Full of Pigs? – Justyna Czarnota<br> | Kamienica pełna świń? | A Town House Full of Pigs? – Justyna Czarnota<br> | ||
Mistrz i Małgorzata | The Master and Margarita – Halina Waszkiel<br> | Mistrz i Małgorzata | The Master and Margarita – Halina Waszkiel<br> | ||
Ocenzurowana Balladyna | Censored Balladyna – Marek Waszkiel<br><br> | Ocenzurowana Balladyna | Censored Balladyna – Marek Waszkiel<br><br> | ||
− | <b>Publikacje | Publications<b><br> | + | <b>Publikacje | Publications</b><br> |
Repertuarowe eldorado | A Repertoire El Dorado – Hanna Baltyn<br> | Repertuarowe eldorado | A Repertoire El Dorado – Hanna Baltyn<br> | ||
Filozoficzne aspekty teatru lalek | Philosophical Aspects of the Puppet Theatre – Kamil Kopania<br><br> | Filozoficzne aspekty teatru lalek | Philosophical Aspects of the Puppet Theatre – Kamil Kopania<br><br> | ||
− | <b>Do dyskusji | For Discussion<b><br> | + | <b>Do dyskusji | For Discussion</b><br> |
Rozmowa artysty z powłoką | An Artist’s Conversation with a Sheath – Wiesław Hejno<br><br> | Rozmowa artysty z powłoką | An Artist’s Conversation with a Sheath – Wiesław Hejno<br><br> | ||
− | <b>Ze świata | From The World<b><br> | + | <b>Ze świata | From The World</b><br> |
Czy lalki mogą być wehikułem współczesnej sztuki? | Can Puppets Be a Vehicle of Contemporary Art? – Marek Waszkiel<br> | Czy lalki mogą być wehikułem współczesnej sztuki? | Can Puppets Be a Vehicle of Contemporary Art? – Marek Waszkiel<br> | ||
Spejbl i Hurvínek wciąż żywi | Spejbl and Hurvínek Still Kicking – Agata Drwięga<br><br> | Spejbl i Hurvínek wciąż żywi | Spejbl and Hurvínek Still Kicking – Agata Drwięga<br><br> |
Wersja z 06:10, 23 kwi 2014
Eseje | Essays
Meyerhold i jego idea lalki | Meyerhold and His Concept of the Puppet – Henryk Jurkowski
Lalki z oddali | Puppets from a Distance – Dariusz Kosiński
Z historii | From History
18|23 Jak apostoł marionetek tańczył na balu u lal | How the Marionette Apostle Danced at a Puppets’ Ball – Karol Suszczyński
Recenzje | Reviews
Kamienica pełna świń? | A Town House Full of Pigs? – Justyna Czarnota
Mistrz i Małgorzata | The Master and Margarita – Halina Waszkiel
Ocenzurowana Balladyna | Censored Balladyna – Marek Waszkiel
Publikacje | Publications
Repertuarowe eldorado | A Repertoire El Dorado – Hanna Baltyn
Filozoficzne aspekty teatru lalek | Philosophical Aspects of the Puppet Theatre – Kamil Kopania
Do dyskusji | For Discussion
Rozmowa artysty z powłoką | An Artist’s Conversation with a Sheath – Wiesław Hejno
Ze świata | From The World
Czy lalki mogą być wehikułem współczesnej sztuki? | Can Puppets Be a Vehicle of Contemporary Art? – Marek Waszkiel
Spejbl i Hurvínek wciąż żywi | Spejbl and Hurvínek Still Kicking – Agata Drwięga