Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Teatr Lalek 1 (115) 2014: Różnice pomiędzy wersjami

Z Katalog.Czasopism.pl

Linia 4: Linia 4:
  
 
<b>Z historii | From History</b><br>
 
<b>Z historii | From History</b><br>
18|23 Jak apostoł marionetek tańczył na balu u lal | How the Marionette Apostle Danced at a Puppets’ Ball – Karol Suszczyński<br><br>
+
Jak apostoł marionetek tańczył na balu u lal | How the Marionette Apostle Danced at a Puppets’ Ball – Karol Suszczyński<br><br>
  
 
<b>Recenzje | Reviews</b><br>
 
<b>Recenzje | Reviews</b><br>

Wersja z 06:10, 23 kwi 2014

Eseje | Essays
Meyerhold i jego idea lalki | Meyerhold and His Concept of the Puppet – Henryk Jurkowski
Lalki z oddali | Puppets from a Distance – Dariusz Kosiński

Z historii | From History
Jak apostoł marionetek tańczył na balu u lal | How the Marionette Apostle Danced at a Puppets’ Ball – Karol Suszczyński

Recenzje | Reviews
Kamienica pełna świń? | A Town House Full of Pigs? – Justyna Czarnota
Mistrz i Małgorzata | The Master and Margarita – Halina Waszkiel
Ocenzurowana Balladyna | Censored Balladyna – Marek Waszkiel

Publikacje | Publications
Repertuarowe eldorado | A Repertoire El Dorado – Hanna Baltyn
Filozoficzne aspekty teatru lalek | Philosophical Aspects of the Puppet Theatre – Kamil Kopania

Do dyskusji | For Discussion
Rozmowa artysty z powłoką | An Artist’s Conversation with a Sheath – Wiesław Hejno

Ze świata | From The World
Czy lalki mogą być wehikułem współczesnej sztuki? | Can Puppets Be a Vehicle of Contemporary Art? – Marek Waszkiel
Spejbl i Hurvínek wciąż żywi | Spejbl and Hurvínek Still Kicking – Agata Drwięga