Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Didaskalia 123 (2014): Różnice pomiędzy wersjami

Z Katalog.Czasopism.pl

(Utworzył nową stronę „Przejdź do Didaskalia lub Spisy treści 2014<br /> ---- [[Image:Didaskalia_123_14jpg|thumb|right|160px|okładka numeru 123 (20...”)
 
 
Linia 1: Linia 1:
 
Przejdź do [[Didaskalia]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2014|Spisy treści 2014]]<br />
 
Przejdź do [[Didaskalia]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2014|Spisy treści 2014]]<br />
 
----
 
----
[[Image:Didaskalia_123_14jpg|thumb|right|160px|okładka numeru 123 (2014)]][[Kategoria:Spisy treści 2014]]
+
[[Image:Didaskalia_123_14.jpg|thumb|right|160px|okładka numeru 123 (2014)]][[Kategoria:Spisy treści 2014]]
  
 
Monika Świerkosz. (Jedyne) takie miejsce na ziemi   
 
Monika Świerkosz. (Jedyne) takie miejsce na ziemi   

Aktualna wersja na dzień 10:20, 23 paź 2014

Przejdź do Didaskalia lub Spisy treści 2014


okładka numeru 123 (2014)

Monika Świerkosz. (Jedyne) takie miejsce na ziemi

Teatr Łaźnia Nowa w Krakowie: Paradiso, reż. Michał Borczuch

Objaśniając niepojęte. Z Michałem Borczuchem rozmawia Katarzyna Waligóra

Monika Kwaśniewska. „Chodźcie z nami!”

Teatr Łaźnia Nowa w Krakowie: Najwyraźniej nigdy nie był pan 13­‍-letnią dziewczynką, reż. Iga Gańczarczyk

Nie ma dla nas teatru. Z Igą Gańczarczyk rozmawia Marta Bryś

Jakub Papuczys. „Que sera, sera…”

Wielkopolska: Rewolucje: Jakiż to chłopiec piękny i młody, reż. Jolanta Janiczak, Wiktor Rubin, Cezary Tomaszewski

Final stop. Z Jolantą Janiczak i Wiktorem Rubinem rozmawia Joanna Jopek

demokracje

Ukradziona przyszłość. Z Bojaną Kunst rozmawia Lukáš Jiřička

Joanna Krakowska. Osoby. Penny Arcade i nowojorska scena queerowa

rzeczy

Katarzyna Fazan. Ruina – alternacje teatralnego obrazu. Od krajobrazu po bitwie do śmietnika odzyskanej wolności

Włodzimierz Szturc. Krystian Lupa: scenografia – filozofia przestrzeni teatralnej

Marcin Kościelniak. Człowiek i (jego) rzeczy

Katarzyna Waligóra. Rzeczy i aktorzy

realizm

Mateusz Borowski, Małgorzata Sugiera. Realizm wersja 2.0: różnice perspektyw

Patrycja Cembrzyńska. Powrót klauna

kreidler

Monika Pasiecznik. Porno Adorno

Centralstation w Darmstadt: Audioguide, reż. Johannes Kreidler

Nie tylko dla żartów. Z Johannesem Kreidlerem rozmawia Monika Pasiecznik

błoński

Zbigniew Majchrowski. Błoński w laboratorium Grotowskiego

repertuar

Paweł Schreiber. Melodramat obnażony

Teatr Polski w Bydgoszczy: Trędowata. Melodramat, reż. Wojciech Faruga

Agata Łuksza. W brzuchu wielkiej ryby

Nowy Teatr w Warszawie: Pinokio, reż. Anna Smolar

Piotr Dobrowolski. Wiosna Hitlera

Teatr Dramatyczny w Warszawie: Noc żywych Żydów, reż. Aleksandra Popławska i Marek Kalita

Maria Magdalena Beszterda. Antybajka

Teatr Współczesny w Szczecinie: Piotruś Pan, reż. Ewelina Marciniak

Matylda Sielska. Nowe misterium na nowy wiek

Teatr Wielki – Opera Narodowa w Warszawie: Moby Dick, reż. Barbara Wysocka

malta

Katarzyna Fazan. Mieszańcy/mestizos poza Golgotą?

Malta Festival w Poznaniu

Piotr Dobrowolski. Podpalacz

García. Resztki świata, red. Dorota Semenowicz, Kraków 2014

festiwale

Ewa Fita. Piekło na ziemi

22. Międzynarodowy Festiwal Teatralny Kontakt w Toruniu

Joanna Braun. Anima animacji

XXVI Międzynarodowy Festiwal Sztuki Lalkarskiej w Bielsku­‍-Białej

Karolina Wycisk. Pomiędzy

II Międzynarodowy Festiwal Tańca Współczesnego KRoki w Krakowie

zagranica

Monika Muskała. Wyższa szkoła kompromisu

Wiener Festwochen

Anna R. Burzyńska. Sens indywidualności

Theater der Welt w Mannheim

Grzegorz Kondrasiuk. „Water on Mars”. Żonglując chaosem

teatr w książkach

Dorota Jarząarzabekbek­‍-Wasyl. Powiększenie. Epoki polskiego aktorstwa według Beaty Guczalskiej

Beata Guczalska. Aktorstwo polskie. Generacje, Kraków 2014

Ewelina Godlewska­‍-Byliniak. Figury (nie)obecności

Marta Kufel, „Błędne Betlejem” Tadeusza Kantora, Kraków 2013

Thomas Irmer. Europa w dużych kawałkach

Wolfgang Kröplin. Auf der Suche nach dem unbekannten Theater. Bilder und Befunde vom mittelosteuropäischen Theater, Würzburg 2013

Noty o książkach