De Musica 13 (2009): Różnice pomiędzy wersjami
Z Katalog.Czasopism.pl
Linia 5: | Linia 5: | ||
435 dni | 435 dni | ||
− | ANNA TENCZYŃSKA | + | ANNA TENCZYŃSKA <br /> |
Hermeneutyka „na ziemi niczyjej pomiędzy filozofią, teorią literatury i muzykologią”. Karol Berger o interpretacji | Hermeneutyka „na ziemi niczyjej pomiędzy filozofią, teorią literatury i muzykologią”. Karol Berger o interpretacji | ||
− | BOGUMIŁA MIKA | + | BOGUMIŁA MIKA <br /> |
Od realizacji idei programowości ku obietnicy płynącej z muzyki przeszłości dla przyszłości, czyli cytat w gatunku symfonii XIX i XX wieku (wybrane przykłady) | Od realizacji idei programowości ku obietnicy płynącej z muzyki przeszłości dla przyszłości, czyli cytat w gatunku symfonii XIX i XX wieku (wybrane przykłady) | ||
− | JOLANTA GUZY-PASIAKOWA | + | JOLANTA GUZY-PASIAKOWA <br /> |
Jakości brzmieniowe w „Confused intermezzo (The Pole in Spain)” na flet piccolo, fagot i fortepian z 1939 r. Karola Rathausa | Jakości brzmieniowe w „Confused intermezzo (The Pole in Spain)” na flet piccolo, fagot i fortepian z 1939 r. Karola Rathausa | ||
− | MARLENA GNATOWICZ | + | MARLENA GNATOWICZ <br /> |
Allos makhar – szczęście to coś innego…? | Allos makhar – szczęście to coś innego…? | ||
− | DANUTA GWIZDALANKA | + | DANUTA GWIZDALANKA <br /> |
Sacrum? Profanum? „Jak wam się podoba” | Sacrum? Profanum? „Jak wam się podoba” | ||
Korespondencja Staiger-Heidegger, tłum. pol. (na podstawie EMIL STAIGER, Die Kunst der Interpretation, Zürich: Atlantis Verlag 1963) MICHAŁ BRISTIGER (w oczekiwaniu na uzyskanie praw autorskich). | Korespondencja Staiger-Heidegger, tłum. pol. (na podstawie EMIL STAIGER, Die Kunst der Interpretation, Zürich: Atlantis Verlag 1963) MICHAŁ BRISTIGER (w oczekiwaniu na uzyskanie praw autorskich). | ||
− | MACIEJ JABŁOŃSKI | + | MACIEJ JABŁOŃSKI <br /> |
Cierpienie Syreny | Cierpienie Syreny | ||
− | MACIEJ JABŁOŃSKI | + | MACIEJ JABŁOŃSKI <br /> |
Przyszpilić motyla… Kilka słów o teatrze operowym Mariusza Trelińskiego | Przyszpilić motyla… Kilka słów o teatrze operowym Mariusza Trelińskiego | ||
− | LIST DO REDAKCJI | + | LIST DO REDAKCJI <br /> |
− | ANTONI BUCHNER | + | ANTONI BUCHNER <br /> |
Trzy punkty: Muzykologia w kontekście historii – pamięć Zagłady | Trzy punkty: Muzykologia w kontekście historii – pamięć Zagłady | ||
Wersja z 10:59, 13 lis 2014
Przejdź do De Musica lub Spisy treści 2006
EWA BIEŃKOWSKA
435 dni
ANNA TENCZYŃSKA
Hermeneutyka „na ziemi niczyjej pomiędzy filozofią, teorią literatury i muzykologią”. Karol Berger o interpretacji
BOGUMIŁA MIKA
Od realizacji idei programowości ku obietnicy płynącej z muzyki przeszłości dla przyszłości, czyli cytat w gatunku symfonii XIX i XX wieku (wybrane przykłady)
JOLANTA GUZY-PASIAKOWA
Jakości brzmieniowe w „Confused intermezzo (The Pole in Spain)” na flet piccolo, fagot i fortepian z 1939 r. Karola Rathausa
MARLENA GNATOWICZ
Allos makhar – szczęście to coś innego…?
DANUTA GWIZDALANKA
Sacrum? Profanum? „Jak wam się podoba”
Korespondencja Staiger-Heidegger, tłum. pol. (na podstawie EMIL STAIGER, Die Kunst der Interpretation, Zürich: Atlantis Verlag 1963) MICHAŁ BRISTIGER (w oczekiwaniu na uzyskanie praw autorskich).
MACIEJ JABŁOŃSKI
Cierpienie Syreny
MACIEJ JABŁOŃSKI
Przyszpilić motyla… Kilka słów o teatrze operowym Mariusza Trelińskiego
LIST DO REDAKCJI
ANTONI BUCHNER
Trzy punkty: Muzykologia w kontekście historii – pamięć Zagłady
NOTY O AUTORACH I TŁUMACZACH