FA-art 4 (106) 2016: Różnice pomiędzy wersjami
Z Katalog.Czasopism.pl
(Utworzył nową stronę „Przejdź do FA-art lub Spisy treści 2016<br /> ---- [[Image:FA-art_4(106)_16.jpg|thumb|160px|okładka numeru<br /> 4 (106) 201...”) |
|||
Linia 42: | Linia 42: | ||
'''Poezja'''<br /> | '''Poezja'''<br /> | ||
+ | |||
Grzegorz Tomicki: Wiersze<br /> | Grzegorz Tomicki: Wiersze<br /> | ||
Marek K.E. Baczewski: Wiersze<br /> | Marek K.E. Baczewski: Wiersze<br /> | ||
Linia 47: | Linia 48: | ||
'''Alojz Trompka prezentuje'''<br /> | '''Alojz Trompka prezentuje'''<br /> | ||
+ | |||
Ustawa jest dobra na wszystko<br /> | Ustawa jest dobra na wszystko<br /> | ||
[[Kategoria: Spisy treści 2016]] | [[Kategoria: Spisy treści 2016]] |
Aktualna wersja na dzień 22:09, 7 mar 2018
Przejdź do FA-art lub Spisy treści 2016
Obcy po szwedzku
Justyna Czechowska: Obcy po szwedzku (wstęp do bloku przekładów)
Birgitta Stenberg: Ognie i lód. Przeł. Justyna Högström
Kristina Sandberg: Zabrać się. Przeł. Tomasz Feliks
Jessica Schiefauer: Chłopcy. Przeł. Anna Klimont
Johanna Mo: Więcej życia, niż przywykłam. Przeł. Urszula Pacanowska Skogqvist
Jonas Karlsson: Opowiadania (Nie wiesz, czy powiesz „Menu Rodzinne”, choć tak się to nazywa; Jest głodny) Przeł. Maciej Liguziński
Susanna Alakoski: Świńskie osiedle. Przeł. Maja Kuzior
Susanna Alakoski: Mam nadzieje że podoba ci się w wienzieniu. Przeł. Lena Maksiak
Theodor Kallifatides: Nowy kraj za moim oknem. Przeł. Krystyna Dąbrowska
Marjaneh Bakhtiari: Nazwij to, kurwa, jak chcesz. Przeł. Agata Teperek
Jonas Hassen Khemiri: Dzwonię do braci. Przeł. Julia Szwejkowska
Pooneh Rohi: Arab. Przeł. Anna Tabaszewska
Sara Kadefors: Ulica Fågelbovägen 32. Przeł. Natalia Kołaczek
Pontus Herin: W Djursholmie i Tenście całujemy się w policzek. Przeł. Marta Kowalczyk
Nasza nieswoja — humanistyka
Przemysław Tacik: Humanistyka stanu wyjątkowego
Bartosz Wójcik: Polska vs postmodernizm. Raport z zapomnianej bitwy
Beata Mytych-Forajter: Nieludzka humanistyka
Dariusz Brzostek: Jak się dałem uwieść i skolonizować? Ćwiczenie z autoetnografii krytycznej
Recenzje
Paweł Kaczmarski: Nuda, panie Houellebecq! [dot. M. Houellebecq: Uległość]
Marta Baron-Milian: Na wódkę z denatem [dot. S. Chutnik: Smutek cinkciarza]
Wojciech Rusinek: Bura fantomowa [dot. A. Zielińska: Bura i szał]
Kamila Czaja: O reportażu (nad)opiekuńczym [dot. M. Czarnecki: Dzieci Norwegii]
Magdalena Piotrowska-Grot: Tygiel liter(acki) [dot. T. Różycki: Litery]
Marek K.E. Baczewski: Flirt z egzystencją [dot. K. Stempel: Noc w Nome]
Marzena Boniecka: Czytać esej, myśleć Woolf [dot. V. Woolf: Eseje wybrane]
Paulina Żebrowska: Kim był, u licha, ten Boy? [dot. T. Żeleński-Boy: Mity i zgrzyty]
Katarzyna Szkaradnik: Mapa do wymiany? [dot. P. Czapliński: Poruszona mapa]
Joanna Soćko: Deus absconditus literatury [dot. A. Bielik-Robson: Cienie pod czerwoną skałą]
Rafał Borysławski: Śladami znaczeń [dot. W. Pietrzak: Ostrożnie, poezja]
Poezja
Grzegorz Tomicki: Wiersze
Marek K.E. Baczewski: Wiersze
Cezary K. Kęder: Nasza mała, wszechobecna, miękka (fragment)
Alojz Trompka prezentuje
Ustawa jest dobra na wszystko