Kultura Popularna 1 (43) 2015: Różnice pomiędzy wersjami
Z Katalog.Czasopism.pl
(Utworzył nową stronę „ ''“REMEMBER, REFLECT, REIMAGINE”: Jews and Irish nationalism through the lens of the 1916 centenary commemoration''s, Natalie Wynn ''Seekers of happiness:...”) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
+ | Przejdź do [[Kultura Popularna]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2015|Spisy treści 2015]]<br /> | ||
− | + | ''Sprawozdanie'' Barbara Giza | |
− | '' | + | |
− | '' | + | ''Polskie internetowe serwisy filmowe dla dorosłych. Kilka uwag o sposobach odbioru tekstów pornograficznych w nowych mediach'' Adam Regiewicz |
− | '' | + | ''Profesjonalni amatorzy. Uwagi o profesjonalizmie e‑recenzji filmu (na przykładzie internetowych recenzji Znaków Manoja Nighta Shyamalana)'', Leszek Będkowski |
− | + | ||
− | '' | + | ''Z ekranu do sieci. O sieciowych fanach sztuki filmowej'', Marek Jeziński |
− | '' | + | ''Kiedy świat staje się błękitem. Blue Dereka Jarmana jako artystyczny i osobisty manifest twórcy'', Aleksandra Drzał-Sierocka |
+ | |||
+ | ''Film jako remedium na rzeczywistość. O motywie Piotrusia Pana w wybranych niezrealizowanych scenariuszach filmowych Stanisława Dygat'', Barbara Giza | ||
+ | |||
+ | ''Czwarta władza a styl życia – społeczna historia. Od tradycyjnych mediów lifestylowych do blogerskiej klasy kreatywnej'', Małgorzata Kowalewska | ||
+ | |||
+ | ''Gdzie i jak długo „żyje” blogowy post? Blogi w kulturze remiksu'', Agata Ludzis ‑Todorov | ||
− | '' | + | ''„Czciciele torrentów” Rozważania o współczesnym modelu kinofilii''Grzegorz Zyzik |
− | '' | + | ''O złudnym poczuciu sprawstwa wśród fanów na przykładzie serialu Sherlock Holmes'' Katarzyna Rabiej |
− | + | ||
− | '' | + | ''Machinima jako przejaw kina niezależnego w Sieci'', Miłosz Markocki |
+ | |||
+ | ''Beyond: Two Souls jako medialna hybryda filmu i gry wideo,'' Katarzyna Marak | ||
− | '' | + | ''Zasiedlenie polskiej blogosfery przez digital imigrants. O cyfrowych aktywnościach popkulturowych'', Małgorzata Bulaszewska |
− | + | ''Użycie odesłań w internecie a naruszenie praw własności intelektualnej w świetle orzecznictwa TSUE'', Marek Porzeżyński |
Aktualna wersja na dzień 22:27, 12 mar 2018
Przejdź do Kultura Popularna lub Spisy treści 2015
Sprawozdanie Barbara Giza
Polskie internetowe serwisy filmowe dla dorosłych. Kilka uwag o sposobach odbioru tekstów pornograficznych w nowych mediach Adam Regiewicz
Profesjonalni amatorzy. Uwagi o profesjonalizmie e‑recenzji filmu (na przykładzie internetowych recenzji Znaków Manoja Nighta Shyamalana), Leszek Będkowski
Z ekranu do sieci. O sieciowych fanach sztuki filmowej, Marek Jeziński
Kiedy świat staje się błękitem. Blue Dereka Jarmana jako artystyczny i osobisty manifest twórcy, Aleksandra Drzał-Sierocka
Film jako remedium na rzeczywistość. O motywie Piotrusia Pana w wybranych niezrealizowanych scenariuszach filmowych Stanisława Dygat, Barbara Giza
Czwarta władza a styl życia – społeczna historia. Od tradycyjnych mediów lifestylowych do blogerskiej klasy kreatywnej, Małgorzata Kowalewska
Gdzie i jak długo „żyje” blogowy post? Blogi w kulturze remiksu, Agata Ludzis ‑Todorov
„Czciciele torrentów” Rozważania o współczesnym modelu kinofiliiGrzegorz Zyzik
O złudnym poczuciu sprawstwa wśród fanów na przykładzie serialu Sherlock Holmes Katarzyna Rabiej
Machinima jako przejaw kina niezależnego w Sieci, Miłosz Markocki
Beyond: Two Souls jako medialna hybryda filmu i gry wideo, Katarzyna Marak
Zasiedlenie polskiej blogosfery przez digital imigrants. O cyfrowych aktywnościach popkulturowych, Małgorzata Bulaszewska
Użycie odesłań w internecie a naruszenie praw własności intelektualnej w świetle orzecznictwa TSUE, Marek Porzeżyński