ARTeon 7/2017: Różnice pomiędzy wersjami
Z Katalog.Czasopism.pl
(Utworzył nową stronę „Przejdź do ARTeon lub Spisy treści 2017<br /> ---- okładka numeru<br /> 5/2017 ''...”) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
Przejdź do [[ARTeon]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2017|Spisy treści 2017]]<br /> | Przejdź do [[ARTeon]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2017|Spisy treści 2017]]<br /> | ||
---- | ---- | ||
− | [[Image: | + | [[Image:Arteon_7_17.jpg |thumb|160px|okładka numeru<br /> 7/2017]] |
''Paryż – Tokio | ''Paryż – Tokio |
Aktualna wersja na dzień 11:43, 17 mar 2018
Przejdź do ARTeon lub Spisy treści 2017
Paryż – Tokio wydarzenia | kolekcja rodziny Ishibashi w paryskiej L’Orangerie Włodzimierz Wrzesiński
Miłość na marginesie „Historiofilia. Sztuka i polska pamięć” Karolina Staszak
Sztuka czy odpady „Sztuka w sztuce” w MOCAK-u Michał Haake
Kapłani, dogmaty i święci... Sztuka jako religia Paula Milczarczyk
Plastyczne wyczucie węgierskiego oka Fotografia węgierska w MNW Weronika Kobylińska-Bunsch
Czas, który nie upłynął Rekomendacje – Krzysztof Gil Marcin Krajewski
Wichrzyciele z pustyni „Troublemakers: The Story of Land Art” Wojciech Delikta
Triumf indywidualizmu „Sąd Parysa” Henryka Siemiradzkiego Paulina Adamczyk
Grande Biednale Notatnik Wojciech Delikta
Kim jest Sasnal? Notatnik Karolina Staszak
Nie grzebać w setupie! Komentarz - niepokorny Andrzej Biernacki
Renata Rogozińska, Krzysztof Nosal, „Grzegorz Bednarski: Personifikacje” Recenzja książki Aleksandra Sikorska