Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

ARTeon 7/2017: Różnice pomiędzy wersjami

Z Katalog.Czasopism.pl

(Utworzył nową stronę „Przejdź do ARTeon lub Spisy treści 2017<br /> ---- okładka numeru<br /> 5/2017 ''...”)
 
 
Linia 1: Linia 1:
 
Przejdź do [[ARTeon]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2017|Spisy treści 2017]]<br />
 
Przejdź do [[ARTeon]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2017|Spisy treści 2017]]<br />
 
----
 
----
[[Image:Arteon_5_17.jpg‎ |thumb|160px|okładka numeru<br /> 5/2017]]
+
[[Image:Arteon_7_17.jpg‎ |thumb|160px|okładka numeru<br /> 7/2017]]
  
 
''Paryż – Tokio
 
''Paryż – Tokio

Aktualna wersja na dzień 11:43, 17 mar 2018

Przejdź do ARTeon lub Spisy treści 2017


okładka numeru
7/2017

Paryż – Tokio wydarzenia | kolekcja rodziny Ishibashi w paryskiej L’Orangerie Włodzimierz Wrzesiński

Miłość na marginesie „Historiofilia. Sztuka i polska pamięć” Karolina Staszak

Sztuka czy odpady „Sztuka w sztuce” w MOCAK-u Michał Haake

Kapłani, dogmaty i święci... Sztuka jako religia Paula Milczarczyk

Plastyczne wyczucie węgierskiego oka Fotografia węgierska w MNW Weronika Kobylińska-Bunsch

Czas, który nie upłynął Rekomendacje – Krzysztof Gil Marcin Krajewski

Wichrzyciele z pustyni „Troublemakers: The Story of Land Art” Wojciech Delikta

Triumf indywidualizmu „Sąd Parysa” Henryka Siemiradzkiego Paulina Adamczyk

Grande Biednale Notatnik Wojciech Delikta

Kim jest Sasnal? Notatnik Karolina Staszak

Nie grzebać w setupie! Komentarz - niepokorny Andrzej Biernacki

Renata Rogozińska, Krzysztof Nosal, „Grzegorz Bednarski: Personifikacje” Recenzja książki Aleksandra Sikorska