Orońsko 1/2018: Różnice pomiędzy wersjami
Z Katalog.Czasopism.pl
(Utworzył nową stronę „Przejdź do Orońsko lub Spisy treści 2018<br /> ---- '''Wydarzenia'''<br /> ''Franciszka Themerson w londyńskiej Richard ...”) |
|||
Linia 20: | Linia 20: | ||
''Moment bez odwrotu. O instalacji Jenny Brockmann „Irreversible Moment” w kontekście Centrum Rzeźby Polskiej w Orońsku'' – Paulina Olszewska<br /> | ''Moment bez odwrotu. O instalacji Jenny Brockmann „Irreversible Moment” w kontekście Centrum Rzeźby Polskiej w Orońsku'' – Paulina Olszewska<br /> | ||
+ | |||
'''Sylwetki'''<br /> | '''Sylwetki'''<br /> |
Wersja z 12:50, 27 lip 2018
Przejdź do Orońsko lub Spisy treści 2018
Wydarzenia
Franciszka Themerson w londyńskiej Richard Saulton Gallery – Kamila Wielebska
Eko-utopie, czy strategie buntu? Sztuka przeobrażania ekologii – Agata Cieślak
Wystawy
O potrzebie tworzenia widzeń… – Lena Wicherkiewicz
Thorsten Goldberg – Monika Rydiger
Kamila Szczęsna. Process 2 – Krzysztof Kucharczyk
Na straży pamięci – o wystawie Roberta Kaji w Galerii „Kaplica” – Agata Goljat
Moment bez odwrotu. O instalacji Jenny Brockmann „Irreversible Moment” w kontekście Centrum Rzeźby Polskiej w Orońsku – Paulina Olszewska
Sylwetki
Justyna Mędrala – Agnieszka Jankowska-Marzec
Odeszli
Zbigniew Maleszewski. O tyle jestem – o ile będę pamiętany – Tamara Książek
Stanisław Pyjas. Rzeźbiarskie koncepcje upamiętnienia – Malwina Mańczyńska
Rozważania
Muzeum Camille Claudel – Ewa Izabela Nowak
Paradoks rzeźby maryjnej Jána Mathé’(The Paradox of Ján Mathé’s Marian Sculpture) – Richard Gregor
Sławomir Marzec