Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Orońsko 1/2018: Różnice pomiędzy wersjami

Z Katalog.Czasopism.pl

(Utworzył nową stronę „Przejdź do Orońsko lub Spisy treści 2018<br /> ---- '''Wydarzenia'''<br /> ''Franciszka Themerson w londyńskiej Richard ...”)
 
Linia 20: Linia 20:
  
 
''Moment bez odwrotu. O instalacji Jenny Brockmann „Irreversible Moment” w kontekście Centrum Rzeźby Polskiej w Orońsku'' – Paulina Olszewska<br />
 
''Moment bez odwrotu. O instalacji Jenny Brockmann „Irreversible Moment” w kontekście Centrum Rzeźby Polskiej w Orońsku'' – Paulina Olszewska<br />
 +
  
 
'''Sylwetki'''<br />
 
'''Sylwetki'''<br />

Wersja z 12:50, 27 lip 2018

Przejdź do Orońsko lub Spisy treści 2018



Wydarzenia

Franciszka Themerson w londyńskiej Richard Saulton Gallery – Kamila Wielebska
Eko-utopie, czy strategie buntu? Sztuka przeobrażania ekologii – Agata Cieślak

Wystawy

O potrzebie tworzenia widzeń… – Lena Wicherkiewicz

Thorsten Goldberg – Monika Rydiger

Kamila Szczęsna. Process 2 – Krzysztof Kucharczyk

Na straży pamięci – o wystawie Roberta Kaji w Galerii „Kaplica” – Agata Goljat

Moment bez odwrotu. O instalacji Jenny Brockmann „Irreversible Moment” w kontekście Centrum Rzeźby Polskiej w Orońsku – Paulina Olszewska


Sylwetki

Justyna Mędrala – Agnieszka Jankowska-Marzec


Odeszli

Zbigniew Maleszewski. O tyle jestem – o ile będę pamiętany – Tamara Książek

Stanisław Pyjas. Rzeźbiarskie koncepcje upamiętnienia – Malwina Mańczyńska


Rozważania

Muzeum Camille Claudel – Ewa Izabela Nowak

Paradoks rzeźby maryjnej Jána Mathé’(The Paradox of Ján Mathé’s Marian Sculpture) – Richard Gregor


Sławomir Marzec