Relacje–Interpretacje 4 (48) 2017: Różnice pomiędzy wersjami
Z Katalog.Czasopism.pl
(Utworzył nową stronę „Relacje–Interpretacje 4 (48) 2017<br /> <br /> 43 BIENNALE MALARSTWA „BIELSKA JESIEŃ” <br /> Okładka/Wkładka<br /> oraz<br /> Malarstwo ma się dobrze<br />...”) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | Relacje–Interpretacje 4 (48) 2017<br /> | + | '''Relacje–Interpretacje 4 (48) 2017'''<br /> |
<br /> | <br /> | ||
− | 43 BIENNALE MALARSTWA „BIELSKA JESIEŃ” <br /> | + | 43 BIENNALE MALARSTWA „BIELSKA JESIEŃ”<br /> |
Okładka/Wkładka<br /> | Okładka/Wkładka<br /> | ||
− | + | ||
Malarstwo ma się dobrze<br /> | Malarstwo ma się dobrze<br /> | ||
'''Iwona Sobczyk'''<br /> | '''Iwona Sobczyk'''<br /> | ||
Linia 9: | Linia 9: | ||
TEATR<br /> | TEATR<br /> | ||
Alternatywa dla kultury ułatwionej<br /> | Alternatywa dla kultury ułatwionej<br /> | ||
+ | (27 Międzynarodowy Festiwal Teatralny „Bez Granic”)<br /> | ||
'''Magdalena Legendź'''<br /> | '''Magdalena Legendź'''<br /> | ||
+ | |||
Miłość na wulkanie<br /> | Miłość na wulkanie<br /> | ||
+ | (Teatr Polski w Bielsku-Białej: ''Św. Idiota'')<br /> | ||
'''Magdalena Legendź'''<br /> | '''Magdalena Legendź'''<br /> | ||
+ | |||
Nie ma półtonów<br /> | Nie ma półtonów<br /> | ||
+ | (Teatr Polski w Bielsku-Białej: ''Wanda'')<br /> | ||
'''Kinga Kościak'''<br /> | '''Kinga Kościak'''<br /> | ||
<br /> | <br /> | ||
FOTOGRAFIA<br /> | FOTOGRAFIA<br /> | ||
Festiwal ludzi<br /> | Festiwal ludzi<br /> | ||
+ | (7 Foto Art Festival)<br /> | ||
'''Kamila „Katsu” Chrobak'''<br /> | '''Kamila „Katsu” Chrobak'''<br /> | ||
<br /> | <br /> | ||
MUZEUM<br /> | MUZEUM<br /> | ||
Sztuka niejedno ma imię<br /> | Sztuka niejedno ma imię<br /> | ||
+ | (O Stanisławie Szpineterze)<br /> | ||
'''Kinga Kawczak'''<br /> | '''Kinga Kawczak'''<br /> | ||
<br /> | <br /> | ||
LITERATURA<br /> | LITERATURA<br /> | ||
Debiut z wyobraźni<br /> | Debiut z wyobraźni<br /> | ||
+ | (O Małgorzacie Mice)<br /> | ||
'''Mirosław Bochenek'''<br /> | '''Mirosław Bochenek'''<br /> | ||
+ | |||
Wiersze<br /> | Wiersze<br /> | ||
'''Małgorzata Mika'''<br /> | '''Małgorzata Mika'''<br /> | ||
Linia 35: | Linia 44: | ||
PUBLIKACJE<br /> | PUBLIKACJE<br /> | ||
Życiorys pędzlem zapisany<br /> | Życiorys pędzlem zapisany<br /> | ||
+ | (O albumie ''Julian Fałat – życiorys pędzlem zapisany'')<br /> | ||
'''Małgorzata Słonka'''<br /> | '''Małgorzata Słonka'''<br /> | ||
<br /> | <br /> |
Aktualna wersja na dzień 12:08, 7 gru 2020
Relacje–Interpretacje 4 (48) 2017
43 BIENNALE MALARSTWA „BIELSKA JESIEŃ”
Okładka/Wkładka
Malarstwo ma się dobrze
Iwona Sobczyk
TEATR
Alternatywa dla kultury ułatwionej
(27 Międzynarodowy Festiwal Teatralny „Bez Granic”)
Magdalena Legendź
Miłość na wulkanie
(Teatr Polski w Bielsku-Białej: Św. Idiota)
Magdalena Legendź
Nie ma półtonów
(Teatr Polski w Bielsku-Białej: Wanda)
Kinga Kościak
FOTOGRAFIA
Festiwal ludzi
(7 Foto Art Festival)
Kamila „Katsu” Chrobak
MUZEUM
Sztuka niejedno ma imię
(O Stanisławie Szpineterze)
Kinga Kawczak
LITERATURA
Debiut z wyobraźni
(O Małgorzacie Mice)
Mirosław Bochenek
Wiersze
Małgorzata Mika
KONSERWATORSTWO
Bestwiński „renesans”
Marta Dąbrowska
PUBLIKACJE
Życiorys pędzlem zapisany
(O albumie Julian Fałat – życiorys pędzlem zapisany)
Małgorzata Słonka
ROZMAITOŚCI
REKOMENDACJE
GALERIA/WKŁADKA
Artur Strąk – Taniec: stan umysłu