Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Orońsko 3/2020: Różnice pomiędzy wersjami

Z Katalog.Czasopism.pl

(Utworzył nową stronę „Przejdź do Orońsko lub Spisy treści 2020<br /> ---- [[]] '''Wydarzenia'''<br /> <br /> Katarzyna Trzeciak – ''Statuomani...”)
 
 
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika)
Linia 1: Linia 1:
 
Przejdź do [[Orońsko]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2020|Spisy treści 2020]]<br />
 
Przejdź do [[Orońsko]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2020|Spisy treści 2020]]<br />
 
----
 
----
[[]]
+
[[Image:Kw_oro_3-2020.jpg|thumb|160px|okładka numeru<br /> 3/2020]]
  
  
Linia 33: Linia 33:
 
<br />
 
<br />
 
Aneta Szyłak – ''„Międzyjęzyk” jako forma przestrzenna i obiekt performatywny''<br />
 
Aneta Szyłak – ''„Międzyjęzyk” jako forma przestrzenna i obiekt performatywny''<br />
 +
<br />
 +
<br />
 +
[[Kategoria:Spisy treści 2020]]

Aktualna wersja na dzień 13:03, 18 mar 2021

Przejdź do Orońsko lub Spisy treści 2020


okładka numeru
3/2020


Wydarzenia

Katarzyna Trzeciak – Statuomania w czasach ikonoklazmu. Spekulacje o pomnikach pandemii Covid-19
Urszula Usakowska-Wolff – Berlińska scena artystyczna z pandemią w tle
Ewa Izabela Nowak – Kryzys versus sztuka
Waldemar Baraniewski – Architektura pandemiczna Krzysztofa M. Bednarskiego

Wystawy orońskie

Zofia Jabłonowska-Ratajska – Rzeźba w procesie
Agata Goljat – Idy Karkoszki sztuka interwencyjna
Jan Matusewicz – Ambiwalencja. Wystawa Małgorzaty Kopczyńskiej w Galerii „Kaplica”
Agnieszka Sural – Waleczne rzeźby Małgorzaty Mirgi-Tas

Rozważania
Michalina Sablik – Oh my trash!

Rozmowy
O wystawie „Struktura bieli” z jej autorem, Januszem Janczy, rozmawia Agnieszka Jankowska-Marzec

Sylwetki
Joanna Turowicz – Augusta Zamoyskiego zmagania z materią życia i materią sztuki
Dorota Monkiewicz – Rzeźba, której przyczyną jest język i pismo. O twórczości Marleny Kudlickiej

Recenzje
Aneta Szyłak – „Międzyjęzyk” jako forma przestrzenna i obiekt performatywny