Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Orońsko 1/2018: Różnice pomiędzy wersjami

Z Katalog.Czasopism.pl

 
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika)
Linia 1: Linia 1:
 
Przejdź do [[Orońsko]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2018|Spisy treści 2018]]<br />
 
Przejdź do [[Orońsko]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2018|Spisy treści 2018]]<br />
 
----
 
----
 
+
[[Image:Kw_oro_1-2018.jpeg|thumb|160px|okładka numeru<br /> 1/2018]]
  
 
'''Wydarzenia'''<br />
 
'''Wydarzenia'''<br />
Linia 42: Linia 42:
  
 
Sławomir Marzec
 
Sławomir Marzec
 +
<br />
 +
<br />
 +
[[Kategoria:Spisy treści 2018]]

Aktualna wersja na dzień 13:51, 18 mar 2021

Przejdź do Orońsko lub Spisy treści 2018


okładka numeru
1/2018

Wydarzenia

Franciszka Themerson w londyńskiej Richard Saulton Gallery – Kamila Wielebska
Eko-utopie, czy strategie buntu? Sztuka przeobrażania ekologii – Agata Cieślak

Wystawy

O potrzebie tworzenia widzeń… – Lena Wicherkiewicz

Thorsten Goldberg – Monika Rydiger

Kamila Szczęsna. Process 2 – Krzysztof Kucharczyk

Na straży pamięci – o wystawie Roberta Kaji w Galerii „Kaplica” – Agata Goljat

Moment bez odwrotu. O instalacji Jenny Brockmann „Irreversible Moment” w kontekście Centrum Rzeźby Polskiej w Orońsku – Paulina Olszewska


Sylwetki

Justyna Mędrala – Agnieszka Jankowska-Marzec


Odeszli

Zbigniew Maleszewski. O tyle jestem – o ile będę pamiętany – Tamara Książek

Stanisław Pyjas. Rzeźbiarskie koncepcje upamiętnienia – Malwina Mańczyńska


Rozważania

Muzeum Camille Claudel – Ewa Izabela Nowak

Paradoks rzeźby maryjnej Jána Mathé’(The Paradox of Ján Mathé’s Marian Sculpture) – Richard Gregor


Sławomir Marzec