Ex Libris: Różnice pomiędzy wersjami
Z Katalog.Czasopism.pl
(→Kontakt z redakcją) |
|||
(Nie pokazano 2 wersji utworzonych przez jednego użytkownika) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | |||
---- | ---- | ||
Kategorie: [[:Kategoria:Literatura|Literatura]] [[:Kategoria:Krytyka|Krytyka]] <br /> | Kategorie: [[:Kategoria:Literatura|Literatura]] [[:Kategoria:Krytyka|Krytyka]] <br /> | ||
Linia 14: | Linia 13: | ||
tel: (0-22) 8705377<br /> | tel: (0-22) 8705377<br /> | ||
fax: (0-22) 8705377<br /> | fax: (0-22) 8705377<br /> | ||
+ | |||
== Kontakt z wydawcą == | == Kontakt z wydawcą == | ||
wydawca: Fundacja Inicjatyw Międzynarodowych<br /> | wydawca: Fundacja Inicjatyw Międzynarodowych<br /> |
Aktualna wersja na dzień 22:34, 22 wrz 2008
Kategorie: Literatura Krytyka
Spisy treści:
Spis treści |
[edytuj] Kontakt z redakcją
kontakt:
www:
e-mail:
redakcja:
red. nacz.: Beata Chmiel
adres: Aleja Waszyngtona 43/57, 04-008 Warszawa
tel: (0-22) 8705377
fax: (0-22) 8705377
[edytuj] Kontakt z wydawcą
wydawca: Fundacja Inicjatyw Międzynarodowych
adres: Aleja Waszyngtona 43/57, 04-008 Warszawa
ISSN: 0867-1958
rok założenia: 1990
periodyczność: nieregularniki
medium: sieciowe
format:
objętość: stron
nakład: 0 egzemplarzy
[edytuj] Opis
Dodatek książkowy „Życia Warszawy” ukazujący się w latach 1990-1996, będący ambitną próbą stworzenia polskiego odpowiednika wpływowej i prestiżowej wkładki do dużego dziennika w rodzaju „New York Times’ Book Review”. Po rozpadzie gazety-matki pismo ukazywało się (do początku 2000 r.) tylko w wersji elektronicznej jako EX LIBRIS ON-LINE, zachowując przy tym podstawowe elementy makiety oraz główne działy edycji papierowej. Cechą wyróżniającą pismo pozostała świetna publicystyka literacka oraz gorące i błyskotliwe recenzje nowości wydawniczych, pojawiające się w formie dłuższych tekstów lub zapisków pióra Kingi Dunin (autorski dział Noty i knoty). Internetowy EX LIBRIS zaczął też budować własne archiwum składające się z najcelniejszych publikacji, jakie pojawiły się w historii pisma, oraz dokładnie relacjonował imprezy literackie przez siebie organizowane (dział Na zamku). Jednak zespół redakcyjny stopniowo się wykruszał, kurczył się też krąg dawnych współpracowników pisma, co w efekcie doprowadziło do upadku periodyku, który ogromne nadzieje wiązał z nowym medium.