Teatr 7-8/2008: Różnice pomiędzy wersjami
Z Katalog.Czasopism.pl
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika) | |||
Linia 4: | Linia 4: | ||
− | '''Czas musicali''' | + | '''Czas musicali''' |
− | + | „Śpiewaj, śpiewaj, śpiewaaaj mój aniele!!!”. O „Upiorze w operze” i Teatrze Muzycznym Roma rozmawiają Bartłomiej Miernik i Paweł Płoski | |
− | + | ||
− | Jolanta Kowalska | + | Jolanta Kowalska „Chłopięca rebelia” |
− | + | ||
− | Piotr Sobierski | + | Piotr Sobierski „Gdzie jest polski musical?” |
− | + | ||
− | Daniel Wyszogrodzki | + | Daniel Wyszogrodzki „Musical rozwija skrzydła” |
− | + | ||
− | Weronika Szczawińska | + | Weronika Szczawińska „Duchy popu” |
− | + | ||
− | ''' | + | '''Zapiski starucha III ''' |
− | + | Andrzej Łapicki „Lider” | |
− | + | ||
− | ''' | + | '''Teologia teatru''' |
− | + | Jacek Kopciński „Teologia w działaniu” | |
− | + | ||
− | + | '''Przedstawienia''' | |
− | '' | + | |
− | + | Artur Duda „Nie ma rozpusty gorszej niż myślenie”<br /> | |
− | + | „IN EXTREMIS. HISTORIA ABELARDA I HELOIZY” TEATR IM. WILAMA HORZYCY W TORUNIU | |
− | + | Katarzyna Tokarska-Stangret „Kto chce czytać, niechaj czyta…”<br /> | |
− | + | „KAŻDY/A. SZTUKA MORALNA” TEATR STUDIO W WARSZAWIE | |
− | + | Konrad Szczebiot „Klątwa. Trzeci powrót Odysa”<br /> | |
− | + | „KLĄTWA” TEATR WIERSZALIN W SUPRAŚLU | |
− | + | Kalina Zalewska „Mrok jako światło”<br /> | |
− | + | „MROK” TEATR NARODOWY W WARSZAWIE | |
− | + | Jarosław Zalesiński „Wszystko dozwolone”<br /> | |
− | + | „PORTRET DORIANA GRAYA” TEATR WYBRZEŻE W GDAŃSKU | |
− | + | Magdalena Zielonka-Kowalska „Z papieru i sznurka”<br /> | |
− | + | „UTWÓR SENTYMENTALNY NA CZTERECH AKTORÓW” TEATR MONTOWNIA W WARSZAWIE | |
− | + | Monika Żółkoś „Oda do młodości”<br /> | |
− | + | „SŁODKI PTAK MŁODOŚCI” TEATR WYBRZEŻE W GDAŃSKU | |
− | + | Henryk Izydor Rogacki „Przepis na projekt eksperymentalny”<br /> | |
+ | „MEWA” KOMPANIA DOOMSDAY I FIGURENTHEATER WILDE & VOGEL | ||
− | + | Jagoda Hernik Spalińska „Witaj na Cyprze”<br /> | |
− | + | „OTELLO” TEATR NARODOWY W WARSZAWIE | |
− | ''' | + | '''Interpretacje''' |
− | + | Aneta Pawlak „Wanna wobec Marata. O formalnej konstrukcji form” | |
− | + | ||
− | + | '''Niemożliwa rewolucja ''' | |
− | '' | + | |
− | Katarzyna | + | Katarzyna Tokarska-Stangret „Wyżej nie podskoczysz”<br /> |
− | + | „MILL/MASLOW” KOMUNA OTWOCK W WARSZAWIE | |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | Jolanta Kowalska „Bajka o żelaznym wilku” <br /> | |
− | + | „MARAT-SADE” TEATR IM. HELENY MODRZEJEWSKIEJ W LEGNICY | |
− | + | Katarzyna Kwiecień „Dokąd idziesz Czerwony Kapturku?” <br /> | |
+ | „LITTLE RED (PLAY): HERSTORY” ANDCOMPANY & CO. | ||
− | + | '''Teatr telewizji – Scena Faktu''' | |
− | '' | + | |
− | + | Rafał Węgrzyniak „Gułag dokumentalnie” <br /> | |
− | + | „STYGMATYCZKA” TEATR TELEWIZJI | |
− | ''' | + | '''Kontrapunkt – Berlin''' |
+ | |||
+ | Jagoda Hernik Spalińska „O kobiecie, której puściły nerwy” <br /> | ||
+ | „PENTHESILEA” SCHAUBÜHNE W BERLINIE | ||
+ | |||
+ | Joanna Nawrocka „Kobiety mówią” <br /> | ||
+ | „ÜBER TIERE” DEUTSCHES THEATER W BERLINIE; „IDIOTKI” TEATR WSPÓŁCZESNY W SZCZECINIE | ||
− | + | '''Maszeruj albo giń!''' | |
− | '' | + | |
− | + | Wojciech Tomczyk „Nowy Świat pełen klawiszy” | |
− | + | '''Opera''' | |
− | '' | + | |
− | + | Magdalena Piotrowska „My, biedni ludzie…” <br /> | |
+ | „WOZZECK” OPÉRA NATIONAL DE PARIS | ||
− | + | '''Reportaż''' | |
− | '' | + | |
− | + | Maciej Różalski „Festa Candomblé” | |
− | Anna Korzeniowska-Bihun | + | '''Teatr ukraiński''' |
− | + | ||
+ | Anna Korzeniowska-Bihun „Łeś Kurbas, czyli teatr Rozstrzelanego Odrodzenia” | ||
− | Łeś Kurbas | + | Łeś Kurbas „Prolog z błaznem” |
− | + | ||
− | + | „Rozumny arlekin.” Z Wołodymyrem Kuczyńskim, założycielem i dyrektorem artystycznym Teatru im. Łesia Kurbasa we Lwowie rozmawia Anna Korzeniowska-Bihun | |
− | + | ||
− | '''Kufer z książkami''' | + | '''Kufer z książkami''' |
− | Tomasz Różycki | + | Tomasz Różycki „Mapa nowego świata” |
− | '' | + | |
+ | '''Kabarety polskie''' | ||
− | + | Emil Zubelewicz „Mumio a Tey – bilans kabaretu lat dziewięćdziesiątych” | |
− | + | '''Wyspiański wielokrotnie''' | |
− | '' | + | |
− | + | Wojciech Owczarski „Sen nocy listopadowej” | |
− | + | '''Monologi''' | |
− | '' | + | |
− | + | Marek Troszyński „Rzeczpospolita kawalerska” | |
− | + | „Inna się snuje historia, czyli sprawa Hiacynty (w czterech listach)” | |
− | + | ||
− | '' | + | '''Mistrzowie krytyki''' |
− | ''' | + | Rafał Węgrzyniak „Krytyk niespieszny” |
+ | |||
+ | '''Książki''' | ||
+ | |||
+ | Paweł Stangret „Craig bliżej” | ||
+ | |||
+ | Tomasz Kubikowski „Obłok krojony” | ||
+ | |||
+ | '''Korespondencja''' | ||
− | + | '''Biały wywiad ''' | |
− | '' | + | |
− | + | Ryszard Ostapski „Notatka T-RO/7-8/2008” | |
− | + | '''Komiks''' | |
− | '' | + | |
− | + | [[Kategoria: Spisy treści 2008]] | |
− | + |
Aktualna wersja na dzień 16:09, 16 kwi 2009
Przejdź do Teatr lub Spisy treści 2008
Czas musicali
„Śpiewaj, śpiewaj, śpiewaaaj mój aniele!!!”. O „Upiorze w operze” i Teatrze Muzycznym Roma rozmawiają Bartłomiej Miernik i Paweł Płoski
Jolanta Kowalska „Chłopięca rebelia”
Piotr Sobierski „Gdzie jest polski musical?”
Daniel Wyszogrodzki „Musical rozwija skrzydła”
Weronika Szczawińska „Duchy popu”
Zapiski starucha III
Andrzej Łapicki „Lider”
Teologia teatru
Jacek Kopciński „Teologia w działaniu”
Przedstawienia
Artur Duda „Nie ma rozpusty gorszej niż myślenie”
„IN EXTREMIS. HISTORIA ABELARDA I HELOIZY” TEATR IM. WILAMA HORZYCY W TORUNIU
Katarzyna Tokarska-Stangret „Kto chce czytać, niechaj czyta…”
„KAŻDY/A. SZTUKA MORALNA” TEATR STUDIO W WARSZAWIE
Konrad Szczebiot „Klątwa. Trzeci powrót Odysa”
„KLĄTWA” TEATR WIERSZALIN W SUPRAŚLU
Kalina Zalewska „Mrok jako światło”
„MROK” TEATR NARODOWY W WARSZAWIE
Jarosław Zalesiński „Wszystko dozwolone”
„PORTRET DORIANA GRAYA” TEATR WYBRZEŻE W GDAŃSKU
Magdalena Zielonka-Kowalska „Z papieru i sznurka”
„UTWÓR SENTYMENTALNY NA CZTERECH AKTORÓW” TEATR MONTOWNIA W WARSZAWIE
Monika Żółkoś „Oda do młodości”
„SŁODKI PTAK MŁODOŚCI” TEATR WYBRZEŻE W GDAŃSKU
Henryk Izydor Rogacki „Przepis na projekt eksperymentalny”
„MEWA” KOMPANIA DOOMSDAY I FIGURENTHEATER WILDE & VOGEL
Jagoda Hernik Spalińska „Witaj na Cyprze”
„OTELLO” TEATR NARODOWY W WARSZAWIE
Interpretacje
Aneta Pawlak „Wanna wobec Marata. O formalnej konstrukcji form”
Niemożliwa rewolucja
Katarzyna Tokarska-Stangret „Wyżej nie podskoczysz”
„MILL/MASLOW” KOMUNA OTWOCK W WARSZAWIE
Jolanta Kowalska „Bajka o żelaznym wilku”
„MARAT-SADE” TEATR IM. HELENY MODRZEJEWSKIEJ W LEGNICY
Katarzyna Kwiecień „Dokąd idziesz Czerwony Kapturku?”
„LITTLE RED (PLAY): HERSTORY” ANDCOMPANY & CO.
Teatr telewizji – Scena Faktu
Rafał Węgrzyniak „Gułag dokumentalnie”
„STYGMATYCZKA” TEATR TELEWIZJI
Kontrapunkt – Berlin
Jagoda Hernik Spalińska „O kobiecie, której puściły nerwy”
„PENTHESILEA” SCHAUBÜHNE W BERLINIE
Joanna Nawrocka „Kobiety mówią”
„ÜBER TIERE” DEUTSCHES THEATER W BERLINIE; „IDIOTKI” TEATR WSPÓŁCZESNY W SZCZECINIE
Maszeruj albo giń!
Wojciech Tomczyk „Nowy Świat pełen klawiszy”
Opera
Magdalena Piotrowska „My, biedni ludzie…”
„WOZZECK” OPÉRA NATIONAL DE PARIS
Reportaż
Maciej Różalski „Festa Candomblé”
Teatr ukraiński
Anna Korzeniowska-Bihun „Łeś Kurbas, czyli teatr Rozstrzelanego Odrodzenia”
Łeś Kurbas „Prolog z błaznem”
„Rozumny arlekin.” Z Wołodymyrem Kuczyńskim, założycielem i dyrektorem artystycznym Teatru im. Łesia Kurbasa we Lwowie rozmawia Anna Korzeniowska-Bihun
Kufer z książkami
Tomasz Różycki „Mapa nowego świata”
Kabarety polskie
Emil Zubelewicz „Mumio a Tey – bilans kabaretu lat dziewięćdziesiątych”
Wyspiański wielokrotnie
Wojciech Owczarski „Sen nocy listopadowej”
Monologi
Marek Troszyński „Rzeczpospolita kawalerska”
„Inna się snuje historia, czyli sprawa Hiacynty (w czterech listach)”
Mistrzowie krytyki
Rafał Węgrzyniak „Krytyk niespieszny”
Książki
Paweł Stangret „Craig bliżej”
Tomasz Kubikowski „Obłok krojony”
Korespondencja
Biały wywiad
Ryszard Ostapski „Notatka T-RO/7-8/2008”
Komiks