Orońsko 1/2010: Różnice pomiędzy wersjami
Z Katalog.Czasopism.pl
Linia 20: | Linia 20: | ||
Anna Szary-Cioczek – Trwałe-nietrwałe obiekty. Festiwal Sztuki. Kamień;<br /> | Anna Szary-Cioczek – Trwałe-nietrwałe obiekty. Festiwal Sztuki. Kamień;<br /> | ||
Mieczysław Szewczuk – Barbara Falender: ''Łoże Penelopy z widokiem na morze'';<br /> | Mieczysław Szewczuk – Barbara Falender: ''Łoże Penelopy z widokiem na morze'';<br /> | ||
− | Adam Mazur – | + | Adam Mazur – Smród młodości. Sztuka polska lat dziewięćdziesiątych w trybie nostalgicznym;<br /> |
Rafał Boettner-Łubowski – Kryzys gatunku: wyczerpanie czy transfiguracja?;<br /> | Rafał Boettner-Łubowski – Kryzys gatunku: wyczerpanie czy transfiguracja?;<br /> | ||
Michał Haake – Spacer z innym;<br /> | Michał Haake – Spacer z innym;<br /> |
Aktualna wersja na dzień 12:44, 7 kwi 2010
Przejdź do Orońsko lub Spisy treści 2010
Od redakcji:
Sztuka jako narracja harmonii i konfliktu
Jan Gagacki
Wystawy CRP:
Maria Lewańska – Notatki po wystawie. Zbigniew Maleszewski;
Agnieszka Rayzacher – Oranżeria z pojęciami. Jan Mioduszewski;
Mariusz Knorowski – Gorzka przypowieść w stylu pop. Jerzy Dobrzański;
III Festiwal Sztuki im. Jerzego Buszy – fotoreportaż;
Ewa Zarzycka – Rzeźby Zbigniewa Warpechowskiego w Orońsku (ukryta tajemnica artysty)
Plenery:
Janusz Bałdyga – Ze sztuką – wobec sztuki – Chopin 09
Wydarzenia:
Anna Szary-Cioczek – Trwałe-nietrwałe obiekty. Festiwal Sztuki. Kamień;
Mieczysław Szewczuk – Barbara Falender: Łoże Penelopy z widokiem na morze;
Adam Mazur – Smród młodości. Sztuka polska lat dziewięćdziesiątych w trybie nostalgicznym;
Rafał Boettner-Łubowski – Kryzys gatunku: wyczerpanie czy transfiguracja?;
Michał Haake – Spacer z innym;
Ewa Izabela Nowak – Pozorne dopełnianie się. Christian Boltanski;
Urszula Usakowska-Wolff – Prometeusz z pustyni. James Turrell
Rozważania:
Eulalia Domanowska – Muzea bez kurzu. Część III: Muzeum Kröller-Müller;
Jacek Lilpop – Krajobraz po postmodernizmie
Rozmowy:
Rzeźby balansujące
Z Jerzym Kędziorą rozmawia Anna Szary-Cioczek
Sławomir Marzec