Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Rita Baum 18 (2011): Różnice pomiędzy wersjami

Z Katalog.Czasopism.pl

 
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika)
Linia 1: Linia 1:
 
Przejdź do [[ Rita Baum]] lub [[: Kategoria: Spisy treści 2011|Spisy treści 2011 ]]
 
Przejdź do [[ Rita Baum]] lub [[: Kategoria: Spisy treści 2011|Spisy treści 2011 ]]
 
----
 
----
[[Image: Rita baum_18_2011.jpg|thumb|160px||okładka numeru<br/>18/2011]]<br/>
+
[[Image:Rita_Baum_18(2011).jpg|thumb|160px|okładka numeru<br/>18/2011]]<br/>
  
  
 
'''TRANSHUMAN:'''
 
'''TRANSHUMAN:'''
  
Alexander R. Galloway, Eugen Thacker, O MIZANTROPII<br/>
+
Alexander R. Galloway, Eugen Thacker<br />
Konrad Becker, POTĘGA KLASYFIKACJI – KULTURA, KONTEKST, KOMENDA, KONTROLA, KOMUNIKACJA, KOMPUTER<br/>
+
O MIZANTROPII
Carlos Katastrofsky, (vir.us.exe)<br/>
+
Christiane Paul, SZTUKA CYFROWA/ SZTUKA PUBLICZNA: SPOŁECZNOŚCI SIECIOWE<br/>
+
The Institute for Applied Autonomy (IAA), ENGAGING AMBIVALENCE: INTERVENTIONS IN ENGINEERING CULTURE<br/>
+
Kama Wróbel, ROBAKI W SŁUŻBIE SZTUKI<br/>
+
Anonymus, A LETTER FROM ANONYMUS<br/>
+
Vernor Vinge, OSOBLIWOŚĆ<br/>
+
Ray Kurzweil, PRAWO PRZYSPIESZAJĄCYCH POWROTÓW<br/>
+
Otto Rossler, ENDONOMADOLOGIA<br/>
+
Bruno Marchall, THE UNIVERSAL DOVETAILER ARGUMENT<br/>
+
Ubermorgen, BE SOFT MANIFESTO<br/>
+
Jurgen Schmidhuber, NOWA SZTUCZNA INTELIGENCJA JEST OGÓLNA I MATEMATYCZNIE RYGORYSTYCZNA<br/>
+
Shane Legg Marcus Hutter, DEFINICJE INTELIGENCJI<br/>
+
Robert B. Lisek, KOMBINATORYCZNA INFORMATYKA I NOWA ARCHITEKTURA OGÓLNEJ SZTUCZNEJ INTELIGENCJI<br/>
+
0100101110101101.ORG, RADIOACTIVE SIDE IN THE HEART OF MANCHESTER<br/>
+
Giorgio Agamben, W SPRAWIE BEZPIECZEŃSTWA I TERRORU<br/>
+
McKenzieWark, THE OCCULTED STATE<br/>
+
Bureau of Inverse Technology, ANTITERROR LINE<br/>
+
Geoff Cox & Martin Knahl, KRYTYKA OPRACOWANIA ZABEZPIECZAJĄCEGO<br/>
+
Robert B. Lisek, CRASH [MANIFESTO]<br/>
+
Critical Art Ensamble, WHEN THOUGHT BECOMES CRIME<br/>
+
Fundamental Research Lab, SPECTRUM/ DAS GESPENTS. SELF-REPLICATION OF PATHOGEN<br/>
+
Agnieszka Kurant, NIEZNANE NIEZNANE<br/>
+
Przemek(czy Przemysław) Sanecki, PAMFLETY<br/>
+
O NEOPOGAŃSTWIE, z Przemysławem Saneckim rozmawia Emilia Wysocka<br/>
+
Emilia Wysocka, „ART AS INFORMATION ABOUT INFORMATION ABOUT ART” – KONCEPTUALIZM I TECHNOLOGIA<br/>
+
Dominik Podsiadły, NEO-GUERILLA-ART<br/>
+
Marta Heberle, ŻYJ WE MNIE, PRZEŻYJ WE MNIE. CIAŁO JAKO PRZESTRZEŃ DOŚWIADCZANIA INNEGO ORAZ TERYTORIUM PAMIĘCI W PROJEKCIE ART ORIENTE OBJET<br/>
+
Joasia Krysta, SPECTRUM<br/>
+
Riccardo Compa, W STRONĘ POLITYKI TRANSHUMANISTYCZNEJ<br/>
+
Mez Breezz, <----[INTER]SECTIONS-A+B-><br/>
+
Alan Sondheim, (nie wiem, co potraktować jako tytuł, ewentualnie czy zrobić incipit)<br/>
+
Michael Basinski, CITY OF WEBS<br/>
+
Marcos Novak, TRANSMITOWANIE ARCHITEKTURY<br/>
+
Monika Wiczewa, WYPADEK LABORATORIUM<br/>
+
  
 +
Konrad Becker<br />
 +
POTĘGA KLASYFIKACJI – KULTURA, KONTEKST, KOMENDA, KONTROLA, KOMUNIKACJA, KOMPUTER
 +
 +
Carlos Katastrofsky<br />
 +
(vir.us.exe)
 +
 +
Christiane Paul<br />
 +
SZTUKA CYFROWA/ SZTUKA PUBLICZNA: SPOŁECZNOŚCI SIECIOWE
 +
 +
The Institute for Applied Autonomy (IAA)<br />
 +
ENGAGING AMBIVALENCE: INTERVENTIONS IN ENGINEERING CULTURE
 +
 +
Kama Wróbel<br />
 +
ROBAKI W SŁUŻBIE SZTUKI
 +
 +
Anonymus<br />
 +
A LETTER FROM ANONYMUS
 +
 +
Vernor Vinge<br />
 +
OSOBLIWOŚĆ
 +
 +
Ray Kurzweil<br />
 +
PRAWO PRZYSPIESZAJĄCYCH POWROTÓW
 +
 +
Otto Rossler<br />
 +
ENDONOMADOLOGIA
 +
 +
Bruno Marchall<br />
 +
THE UNIVERSAL DOVETAILER ARGUMENT
 +
 +
Ubermorgen<br />
 +
BE SOFT MANIFESTO
 +
 +
Jurgen Schmidhuber<br />
 +
NOWA SZTUCZNA INTELIGENCJA JEST OGÓLNA I MATEMATYCZNIE RYGORYSTYCZNA
 +
 +
Shane Legg Marcus Hutter<br />
 +
DEFINICJE INTELIGENCJI
 +
 +
Robert B. Lisek<br />
 +
KOMBINATORYCZNA INFORMATYKA I NOWA ARCHITEKTURA OGÓLNEJ SZTUCZNEJ INTELIGENCJI
 +
 +
0100101110101101.ORG<br />
 +
RADIOACTIVE SIDE IN THE HEART OF MANCHESTER
 +
 +
Giorgio Agamben<br />
 +
W SPRAWIE BEZPIECZEŃSTWA I TERRORU
 +
 +
McKenzieWark<br />
 +
THE OCCULTED STATE
 +
 +
Bureau of Inverse Technology<br />
 +
ANTITERROR LINE
 +
 +
Geoff Cox & Martin Knahl<br />
 +
KRYTYKA OPRACOWANIA ZABEZPIECZAJĄCEGO
 +
 +
Robert B. Lisek<br />
 +
CRASH [MANIFESTO]
 +
 +
Critical Art Ensamble<br />
 +
WHEN THOUGHT BECOMES CRIME
 +
 +
Fundamental Research Lab<br />
 +
SPECTRUM/ DAS GESPENTS. SELF-REPLICATION OF PATHOGEN
 +
 +
Agnieszka Kurant<br />
 +
NIEZNANE NIEZNANE
 +
 +
Przemek(czy Przemysław) Sanecki<br />
 +
PAMFLETY
 +
 +
O NEOPOGAŃSTWIE<br />
 +
z Przemysławem Saneckim rozmawia Emilia Wysocka
 +
 +
Emilia Wysocka<br />
 +
„ART AS INFORMATION ABOUT INFORMATION ABOUT ART” – KONCEPTUALIZM I TECHNOLOGIA
 +
 +
Dominik Podsiadły<br />
 +
NEO-GUERILLA-ART
 +
 +
Marta Heberle<br />
 +
ŻYJ WE MNIE, PRZEŻYJ WE MNIE. CIAŁO JAKO PRZESTRZEŃ DOŚWIADCZANIA INNEGO ORAZ TERYTORIUM PAMIĘCI W PROJEKCIE ART ORIENTE OBJET
 +
 +
Joasia Krysta<br />
 +
SPECTRUM
 +
 +
Riccardo Compa<br />
 +
W STRONĘ POLITYKI TRANSHUMANISTYCZNEJ
 +
 +
Mez Breezz<br />
 +
<----[INTER]SECTIONS-A+B->
 +
 +
Alan Sondheim<br />
 +
(nie wiem, co potraktować jako tytuł, ewentualnie czy zrobić incipit)
 +
 +
Michael Basinski<br />
 +
CITY OF WEBS
 +
 +
Marcos Novak<br />
 +
TRANSMITOWANIE ARCHITEKTURY
 +
 +
Monika Wiczewa<br />
 +
WYPADEK LABORATORIUM
  
 
'''CYBER:'''
 
'''CYBER:'''
  
Tadeusz Złotorzycki, Cywilizacja gadżetów, czyli technototal<br/>
+
Tadeusz Złotorzycki<br />
Kazimierz Krzysztofek, Od kultury do antropotechnologii<br/>
+
Cywilizacja gadżetów, czyli technototal
Katarzyna Szymielewicz, Społeczeństwo w sieci. Między cyber-wolnością i cyber-niewolą<br/>
+
 
Grażyna Grajewska, Nowe technologie – ideologie – płeć<br/>
+
Kazimierz Krzysztofek<br />
Marta Zawodna, W poszukiwaniu świętego azylu<br/>
+
Od kultury do antropotechnologii
 +
 
 +
Katarzyna Szymielewicz<br />
 +
Społeczeństwo w sieci. Między cyber-wolnością i cyber-niewolą
 +
 
 +
Grażyna Grajewska<br />
 +
Nowe technologie – ideologie – płeć
 +
 
 +
Marta Zawodna<br />
 +
W poszukiwaniu świętego azylu
  
  
 
'''TEATR, MIASTO, MASZYNA'''
 
'''TEATR, MIASTO, MASZYNA'''
  
Marta Wąsik, Internet jako scena<br/>
+
Marta Wąsik<br />
Sylwia Ogrodniczak, Antyedyp? Czyje to dziecko?<br/>
+
Internet jako scena
Marcin Boronowski, Miasto jako przestrzeń zamieszkania i jako scena działań do jej zmiany – podejście Antyfaceta<br/>
+
Tekla Woźniak, EUtopia to dobre miejsce<br/>
+
Rafał Jęczmyk, Co oznacza słowo avant<br/>
+
  
 +
Sylwia Ogrodniczak<br />
 +
Antyedyp? Czyje to dziecko?
 +
 +
Marcin Boronowski<br />
 +
Miasto jako przestrzeń zamieszkania i jako scena działań do jej zmiany – podejście Antyfaceta
 +
 +
Tekla Woźniak<br />
 +
EUtopia to dobre miejsce
 +
 +
Rafał Jęczmyk<br />
 +
Co oznacza słowo avant
  
 
'''WIERSZE:'''
 
'''WIERSZE:'''
  
Ewa Świąc, wiśnia, saprofity, po zimie, kokony, krew ryby I, krew ryby II, przedostatni<br/>
+
Ewa Świąc<br />
Marta Eloy Cichocka, nie mam czasu pisać wierszy, biała rawska, powody do radości, raport o stanie wojsk, morfeusz na morfinie vs lotus omnivor, pointless<br/>
+
wiśnia, saprofity, po zimie, kokony, krew ryby I, krew ryby II, przedostatni
Samantha Kitsch, okrągły rok, motylom, poliż, poliż (2), targ w Scarborough, błahostka<br/>
+
 
 +
Marta Eloy Cichocka<br />
 +
nie mam czasu pisać wierszy, biała rawska, powody do radości, raport o stanie wojsk, morfeusz na morfinie vs lotus omnivor, pointless<br/>
 +
 
 +
Samantha Kitsch<br />
 +
okrągły rok, motylom, poliż, poliż (2), targ w Scarborough, błahostka<br/>
  
 
[[Kategoria : Spisy treści 2011]]
 
[[Kategoria : Spisy treści 2011]]

Aktualna wersja na dzień 17:40, 10 sty 2012

Przejdź do Rita Baum lub Spisy treści 2011


okładka numeru
18/2011


TRANSHUMAN:

Alexander R. Galloway, Eugen Thacker
O MIZANTROPII

Konrad Becker
POTĘGA KLASYFIKACJI – KULTURA, KONTEKST, KOMENDA, KONTROLA, KOMUNIKACJA, KOMPUTER

Carlos Katastrofsky
(vir.us.exe)

Christiane Paul
SZTUKA CYFROWA/ SZTUKA PUBLICZNA: SPOŁECZNOŚCI SIECIOWE

The Institute for Applied Autonomy (IAA)
ENGAGING AMBIVALENCE: INTERVENTIONS IN ENGINEERING CULTURE

Kama Wróbel
ROBAKI W SŁUŻBIE SZTUKI

Anonymus
A LETTER FROM ANONYMUS

Vernor Vinge
OSOBLIWOŚĆ

Ray Kurzweil
PRAWO PRZYSPIESZAJĄCYCH POWROTÓW

Otto Rossler
ENDONOMADOLOGIA

Bruno Marchall
THE UNIVERSAL DOVETAILER ARGUMENT

Ubermorgen
BE SOFT MANIFESTO

Jurgen Schmidhuber
NOWA SZTUCZNA INTELIGENCJA JEST OGÓLNA I MATEMATYCZNIE RYGORYSTYCZNA

Shane Legg Marcus Hutter
DEFINICJE INTELIGENCJI

Robert B. Lisek
KOMBINATORYCZNA INFORMATYKA I NOWA ARCHITEKTURA OGÓLNEJ SZTUCZNEJ INTELIGENCJI

0100101110101101.ORG
RADIOACTIVE SIDE IN THE HEART OF MANCHESTER

Giorgio Agamben
W SPRAWIE BEZPIECZEŃSTWA I TERRORU

McKenzieWark
THE OCCULTED STATE

Bureau of Inverse Technology
ANTITERROR LINE

Geoff Cox & Martin Knahl
KRYTYKA OPRACOWANIA ZABEZPIECZAJĄCEGO

Robert B. Lisek
CRASH [MANIFESTO]

Critical Art Ensamble
WHEN THOUGHT BECOMES CRIME

Fundamental Research Lab
SPECTRUM/ DAS GESPENTS. SELF-REPLICATION OF PATHOGEN

Agnieszka Kurant
NIEZNANE NIEZNANE

Przemek(czy Przemysław) Sanecki
PAMFLETY

O NEOPOGAŃSTWIE
z Przemysławem Saneckim rozmawia Emilia Wysocka

Emilia Wysocka
„ART AS INFORMATION ABOUT INFORMATION ABOUT ART” – KONCEPTUALIZM I TECHNOLOGIA

Dominik Podsiadły
NEO-GUERILLA-ART

Marta Heberle
ŻYJ WE MNIE, PRZEŻYJ WE MNIE. CIAŁO JAKO PRZESTRZEŃ DOŚWIADCZANIA INNEGO ORAZ TERYTORIUM PAMIĘCI W PROJEKCIE ART ORIENTE OBJET

Joasia Krysta
SPECTRUM

Riccardo Compa
W STRONĘ POLITYKI TRANSHUMANISTYCZNEJ

Mez Breezz
<----[INTER]SECTIONS-A+B->

Alan Sondheim
(nie wiem, co potraktować jako tytuł, ewentualnie czy zrobić incipit)

Michael Basinski
CITY OF WEBS

Marcos Novak
TRANSMITOWANIE ARCHITEKTURY

Monika Wiczewa
WYPADEK LABORATORIUM

CYBER:

Tadeusz Złotorzycki
Cywilizacja gadżetów, czyli technototal

Kazimierz Krzysztofek
Od kultury do antropotechnologii

Katarzyna Szymielewicz
Społeczeństwo w sieci. Między cyber-wolnością i cyber-niewolą

Grażyna Grajewska
Nowe technologie – ideologie – płeć

Marta Zawodna
W poszukiwaniu świętego azylu


TEATR, MIASTO, MASZYNA

Marta Wąsik
Internet jako scena

Sylwia Ogrodniczak
Antyedyp? Czyje to dziecko?

Marcin Boronowski
Miasto jako przestrzeń zamieszkania i jako scena działań do jej zmiany – podejście Antyfaceta

Tekla Woźniak
EUtopia to dobre miejsce

Rafał Jęczmyk
Co oznacza słowo avant

WIERSZE:

Ewa Świąc
wiśnia, saprofity, po zimie, kokony, krew ryby I, krew ryby II, przedostatni

Marta Eloy Cichocka
nie mam czasu pisać wierszy, biała rawska, powody do radości, raport o stanie wojsk, morfeusz na morfinie vs lotus omnivor, pointless

Samantha Kitsch
okrągły rok, motylom, poliż, poliż (2), targ w Scarborough, błahostka