Rita Baum 18 (2011): Różnice pomiędzy wersjami
Z Katalog.Czasopism.pl
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
Przejdź do [[ Rita Baum]] lub [[: Kategoria: Spisy treści 2011|Spisy treści 2011 ]] | Przejdź do [[ Rita Baum]] lub [[: Kategoria: Spisy treści 2011|Spisy treści 2011 ]] | ||
---- | ---- | ||
− | [[Image: | + | [[Image:Rita_Baum_18(2011).jpg|thumb|160px|okładka numeru<br/>18/2011]]<br/> |
'''TRANSHUMAN:''' | '''TRANSHUMAN:''' | ||
− | Alexander R. Galloway, Eugen Thacker | + | Alexander R. Galloway, Eugen Thacker<br /> |
− | + | O MIZANTROPII | |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | O | + | |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
+ | Konrad Becker<br /> | ||
+ | POTĘGA KLASYFIKACJI – KULTURA, KONTEKST, KOMENDA, KONTROLA, KOMUNIKACJA, KOMPUTER | ||
+ | |||
+ | Carlos Katastrofsky<br /> | ||
+ | (vir.us.exe) | ||
+ | |||
+ | Christiane Paul<br /> | ||
+ | SZTUKA CYFROWA/ SZTUKA PUBLICZNA: SPOŁECZNOŚCI SIECIOWE | ||
+ | |||
+ | The Institute for Applied Autonomy (IAA)<br /> | ||
+ | ENGAGING AMBIVALENCE: INTERVENTIONS IN ENGINEERING CULTURE | ||
+ | |||
+ | Kama Wróbel<br /> | ||
+ | ROBAKI W SŁUŻBIE SZTUKI | ||
+ | |||
+ | Anonymus<br /> | ||
+ | A LETTER FROM ANONYMUS | ||
+ | |||
+ | Vernor Vinge<br /> | ||
+ | OSOBLIWOŚĆ | ||
+ | |||
+ | Ray Kurzweil<br /> | ||
+ | PRAWO PRZYSPIESZAJĄCYCH POWROTÓW | ||
+ | |||
+ | Otto Rossler<br /> | ||
+ | ENDONOMADOLOGIA | ||
+ | |||
+ | Bruno Marchall<br /> | ||
+ | THE UNIVERSAL DOVETAILER ARGUMENT | ||
+ | |||
+ | Ubermorgen<br /> | ||
+ | BE SOFT MANIFESTO | ||
+ | |||
+ | Jurgen Schmidhuber<br /> | ||
+ | NOWA SZTUCZNA INTELIGENCJA JEST OGÓLNA I MATEMATYCZNIE RYGORYSTYCZNA | ||
+ | |||
+ | Shane Legg Marcus Hutter<br /> | ||
+ | DEFINICJE INTELIGENCJI | ||
+ | |||
+ | Robert B. Lisek<br /> | ||
+ | KOMBINATORYCZNA INFORMATYKA I NOWA ARCHITEKTURA OGÓLNEJ SZTUCZNEJ INTELIGENCJI | ||
+ | |||
+ | 0100101110101101.ORG<br /> | ||
+ | RADIOACTIVE SIDE IN THE HEART OF MANCHESTER | ||
+ | |||
+ | Giorgio Agamben<br /> | ||
+ | W SPRAWIE BEZPIECZEŃSTWA I TERRORU | ||
+ | |||
+ | McKenzieWark<br /> | ||
+ | THE OCCULTED STATE | ||
+ | |||
+ | Bureau of Inverse Technology<br /> | ||
+ | ANTITERROR LINE | ||
+ | |||
+ | Geoff Cox & Martin Knahl<br /> | ||
+ | KRYTYKA OPRACOWANIA ZABEZPIECZAJĄCEGO | ||
+ | |||
+ | Robert B. Lisek<br /> | ||
+ | CRASH [MANIFESTO] | ||
+ | |||
+ | Critical Art Ensamble<br /> | ||
+ | WHEN THOUGHT BECOMES CRIME | ||
+ | |||
+ | Fundamental Research Lab<br /> | ||
+ | SPECTRUM/ DAS GESPENTS. SELF-REPLICATION OF PATHOGEN | ||
+ | |||
+ | Agnieszka Kurant<br /> | ||
+ | NIEZNANE NIEZNANE | ||
+ | |||
+ | Przemek(czy Przemysław) Sanecki<br /> | ||
+ | PAMFLETY | ||
+ | |||
+ | O NEOPOGAŃSTWIE<br /> | ||
+ | z Przemysławem Saneckim rozmawia Emilia Wysocka | ||
+ | |||
+ | Emilia Wysocka<br /> | ||
+ | „ART AS INFORMATION ABOUT INFORMATION ABOUT ART” – KONCEPTUALIZM I TECHNOLOGIA | ||
+ | |||
+ | Dominik Podsiadły<br /> | ||
+ | NEO-GUERILLA-ART | ||
+ | |||
+ | Marta Heberle<br /> | ||
+ | ŻYJ WE MNIE, PRZEŻYJ WE MNIE. CIAŁO JAKO PRZESTRZEŃ DOŚWIADCZANIA INNEGO ORAZ TERYTORIUM PAMIĘCI W PROJEKCIE ART ORIENTE OBJET | ||
+ | |||
+ | Joasia Krysta<br /> | ||
+ | SPECTRUM | ||
+ | |||
+ | Riccardo Compa<br /> | ||
+ | W STRONĘ POLITYKI TRANSHUMANISTYCZNEJ | ||
+ | |||
+ | Mez Breezz<br /> | ||
+ | <----[INTER]SECTIONS-A+B-> | ||
+ | |||
+ | Alan Sondheim<br /> | ||
+ | (nie wiem, co potraktować jako tytuł, ewentualnie czy zrobić incipit) | ||
+ | |||
+ | Michael Basinski<br /> | ||
+ | CITY OF WEBS | ||
+ | |||
+ | Marcos Novak<br /> | ||
+ | TRANSMITOWANIE ARCHITEKTURY | ||
+ | |||
+ | Monika Wiczewa<br /> | ||
+ | WYPADEK LABORATORIUM | ||
'''CYBER:''' | '''CYBER:''' | ||
− | Tadeusz Złotorzycki | + | Tadeusz Złotorzycki<br /> |
− | + | Cywilizacja gadżetów, czyli technototal | |
− | + | ||
− | + | Kazimierz Krzysztofek<br /> | |
− | + | Od kultury do antropotechnologii | |
+ | |||
+ | Katarzyna Szymielewicz<br /> | ||
+ | Społeczeństwo w sieci. Między cyber-wolnością i cyber-niewolą | ||
+ | |||
+ | Grażyna Grajewska<br /> | ||
+ | Nowe technologie – ideologie – płeć | ||
+ | |||
+ | Marta Zawodna<br /> | ||
+ | W poszukiwaniu świętego azylu | ||
'''TEATR, MIASTO, MASZYNA''' | '''TEATR, MIASTO, MASZYNA''' | ||
− | Marta Wąsik | + | Marta Wąsik<br /> |
− | + | Internet jako scena | |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
+ | Sylwia Ogrodniczak<br /> | ||
+ | Antyedyp? Czyje to dziecko? | ||
+ | |||
+ | Marcin Boronowski<br /> | ||
+ | Miasto jako przestrzeń zamieszkania i jako scena działań do jej zmiany – podejście Antyfaceta | ||
+ | |||
+ | Tekla Woźniak<br /> | ||
+ | EUtopia to dobre miejsce | ||
+ | |||
+ | Rafał Jęczmyk<br /> | ||
+ | Co oznacza słowo avant | ||
'''WIERSZE:''' | '''WIERSZE:''' | ||
− | Ewa Świąc | + | Ewa Świąc<br /> |
− | + | wiśnia, saprofity, po zimie, kokony, krew ryby I, krew ryby II, przedostatni | |
− | Samantha Kitsch | + | |
+ | Marta Eloy Cichocka<br /> | ||
+ | nie mam czasu pisać wierszy, biała rawska, powody do radości, raport o stanie wojsk, morfeusz na morfinie vs lotus omnivor, pointless<br/> | ||
+ | |||
+ | Samantha Kitsch<br /> | ||
+ | okrągły rok, motylom, poliż, poliż (2), targ w Scarborough, błahostka<br/> | ||
[[Kategoria : Spisy treści 2011]] | [[Kategoria : Spisy treści 2011]] |
Aktualna wersja na dzień 17:40, 10 sty 2012
Przejdź do Rita Baum lub Spisy treści 2011
TRANSHUMAN:
Alexander R. Galloway, Eugen Thacker
O MIZANTROPII
Konrad Becker
POTĘGA KLASYFIKACJI – KULTURA, KONTEKST, KOMENDA, KONTROLA, KOMUNIKACJA, KOMPUTER
Carlos Katastrofsky
(vir.us.exe)
Christiane Paul
SZTUKA CYFROWA/ SZTUKA PUBLICZNA: SPOŁECZNOŚCI SIECIOWE
The Institute for Applied Autonomy (IAA)
ENGAGING AMBIVALENCE: INTERVENTIONS IN ENGINEERING CULTURE
Kama Wróbel
ROBAKI W SŁUŻBIE SZTUKI
Anonymus
A LETTER FROM ANONYMUS
Vernor Vinge
OSOBLIWOŚĆ
Ray Kurzweil
PRAWO PRZYSPIESZAJĄCYCH POWROTÓW
Otto Rossler
ENDONOMADOLOGIA
Bruno Marchall
THE UNIVERSAL DOVETAILER ARGUMENT
Ubermorgen
BE SOFT MANIFESTO
Jurgen Schmidhuber
NOWA SZTUCZNA INTELIGENCJA JEST OGÓLNA I MATEMATYCZNIE RYGORYSTYCZNA
Shane Legg Marcus Hutter
DEFINICJE INTELIGENCJI
Robert B. Lisek
KOMBINATORYCZNA INFORMATYKA I NOWA ARCHITEKTURA OGÓLNEJ SZTUCZNEJ INTELIGENCJI
0100101110101101.ORG
RADIOACTIVE SIDE IN THE HEART OF MANCHESTER
Giorgio Agamben
W SPRAWIE BEZPIECZEŃSTWA I TERRORU
McKenzieWark
THE OCCULTED STATE
Bureau of Inverse Technology
ANTITERROR LINE
Geoff Cox & Martin Knahl
KRYTYKA OPRACOWANIA ZABEZPIECZAJĄCEGO
Robert B. Lisek
CRASH [MANIFESTO]
Critical Art Ensamble
WHEN THOUGHT BECOMES CRIME
Fundamental Research Lab
SPECTRUM/ DAS GESPENTS. SELF-REPLICATION OF PATHOGEN
Agnieszka Kurant
NIEZNANE NIEZNANE
Przemek(czy Przemysław) Sanecki
PAMFLETY
O NEOPOGAŃSTWIE
z Przemysławem Saneckim rozmawia Emilia Wysocka
Emilia Wysocka
„ART AS INFORMATION ABOUT INFORMATION ABOUT ART” – KONCEPTUALIZM I TECHNOLOGIA
Dominik Podsiadły
NEO-GUERILLA-ART
Marta Heberle
ŻYJ WE MNIE, PRZEŻYJ WE MNIE. CIAŁO JAKO PRZESTRZEŃ DOŚWIADCZANIA INNEGO ORAZ TERYTORIUM PAMIĘCI W PROJEKCIE ART ORIENTE OBJET
Joasia Krysta
SPECTRUM
Riccardo Compa
W STRONĘ POLITYKI TRANSHUMANISTYCZNEJ
Mez Breezz
<----[INTER]SECTIONS-A+B->
Alan Sondheim
(nie wiem, co potraktować jako tytuł, ewentualnie czy zrobić incipit)
Michael Basinski
CITY OF WEBS
Marcos Novak
TRANSMITOWANIE ARCHITEKTURY
Monika Wiczewa
WYPADEK LABORATORIUM
CYBER:
Tadeusz Złotorzycki
Cywilizacja gadżetów, czyli technototal
Kazimierz Krzysztofek
Od kultury do antropotechnologii
Katarzyna Szymielewicz
Społeczeństwo w sieci. Między cyber-wolnością i cyber-niewolą
Grażyna Grajewska
Nowe technologie – ideologie – płeć
Marta Zawodna
W poszukiwaniu świętego azylu
TEATR, MIASTO, MASZYNA
Marta Wąsik
Internet jako scena
Sylwia Ogrodniczak
Antyedyp? Czyje to dziecko?
Marcin Boronowski
Miasto jako przestrzeń zamieszkania i jako scena działań do jej zmiany – podejście Antyfaceta
Tekla Woźniak
EUtopia to dobre miejsce
Rafał Jęczmyk
Co oznacza słowo avant
WIERSZE:
Ewa Świąc
wiśnia, saprofity, po zimie, kokony, krew ryby I, krew ryby II, przedostatni
Marta Eloy Cichocka
nie mam czasu pisać wierszy, biała rawska, powody do radości, raport o stanie wojsk, morfeusz na morfinie vs lotus omnivor, pointless
Samantha Kitsch
okrągły rok, motylom, poliż, poliż (2), targ w Scarborough, błahostka