Czas Kultury 6/2011: Różnice pomiędzy wersjami
Z Katalog.Czasopism.pl
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
Przejdź do [[Czas Kultury]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2011|Spisy treści 2011]]<br/> | Przejdź do [[Czas Kultury]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2011|Spisy treści 2011]]<br/> | ||
− | <br> | + | [[Image:62011.jpg|thumb|160px|okładka numeru<br /> 6/2011]] |
+ | |||
<b>Zamki w Polsce</b> | <b>Zamki w Polsce</b> | ||
<br><br> | <br><br> | ||
Linia 20: | Linia 21: | ||
Paweł Lewandowski<br> | Paweł Lewandowski<br> | ||
Z dziejów pewnej odbudowy | Z dziejów pewnej odbudowy | ||
− | + | <br><br> | |
<b>Proza</b> | <b>Proza</b> | ||
<br><br> | <br><br> | ||
Piotr Mirski<br> | Piotr Mirski<br> | ||
Nigdzie | Nigdzie | ||
− | + | <br><br> | |
<b>Esej</b> | <b>Esej</b> | ||
<br><br> | <br><br> | ||
Linia 33: | Linia 34: | ||
Mordecai Roshwald<br> | Mordecai Roshwald<br> | ||
Hanka Ordonówna: źródło i symbol kultury nowopolskiej. Perspektywa stuletnia | Hanka Ordonówna: źródło i symbol kultury nowopolskiej. Perspektywa stuletnia | ||
− | + | <br><br> | |
<b>Radykalna krytyka</b> | <b>Radykalna krytyka</b> | ||
<br><br> | <br><br> | ||
Linia 47: | Linia 48: | ||
Katarzyna Lisowska<br> | Katarzyna Lisowska<br> | ||
Warstwy pisania | Warstwy pisania | ||
− | + | <br><br> | |
<b>Recenzje i omówienia</b> | <b>Recenzje i omówienia</b> | ||
<br><br> | <br><br> | ||
Linia 90: | Linia 91: | ||
Tomasz Zarębski<br> | Tomasz Zarębski<br> | ||
Lux aeterna | Lux aeterna | ||
− | + | <br><br> | |
<b>Felietony</b> | <b>Felietony</b> | ||
<br><br> | <br><br> |
Aktualna wersja na dzień 16:32, 29 sty 2013
Przejdź do Czas Kultury lub Spisy treści 2011
Zamki w Polsce
Paweł Lewandowski
Budowy, odbudowy, sentymenty, resentymenty
Marek Wasilewski
Nasza zamkomania
„Ni światła – w ciemnej cichej zamkniętej budowie”*
Piotr Marciniak
Architektura szęczęcia, czyli krótka historia polskiego „gargamela”
Jan Kowalski
„Pekin” i Schloss Posen – historie równoległe
Paweł Lewandowski
Z dziejów pewnej odbudowy
Proza
Piotr Mirski
Nigdzie
Esej
Stanisław Obirek
Gombrowicza zmagania z polskością w „Dzienniku”
Mordecai Roshwald
Hanka Ordonówna: źródło i symbol kultury nowopolskiej. Perspektywa stuletnia
Radykalna krytyka
Michał Larek, Jacek Gutorow
Bardziej radykalny sposób czytania
Jerzy Borowczyk
Jacek (krytyk) zawodowiec
Maciej Topolski
Prostokątny spłachetek przyjemności
Katarzyna Lisowska
Warstwy pisania
Recenzje i omówienia
Marta Senk
Kubiak wielkim eseistą jest!
Nabrać ochoty
Zuzanna Ilkiewicz
Dubstep
Waldemar Kuligowski
Karnawał polskiej prawicy
Maria Delimata
Turystyczna wampiriada
Krzysztof Głuch
Wakacje w Kambodży
Agnieszka Ptaszyńska
Pisarki/matki przewodnik po wewnętrznym haremie
Jacek Uglik
Zbuntowany starzec
Maria Magdalena Beszterda
Krytyka polityczna
Adam Adamczyk
Podróże do piekieł
Tomasz Zarębski
Berwiarz zwyciężonych
Jerzy Wiśniewski
Dźwiękowa baśń
Witold Paprocki
Polskie skrzypce
Tomasz Zarębski
Lux aeterna
Felietony
Krzysztof Hoffmann
Jesienny croissant a sprawa polska
Edward Pasewicz
Pamflet na wszystkich ludzi (6)
Agata Araszkiewicz
Mauzoleum polskości