Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Edukacja Etyczna 9/2015: Różnice pomiędzy wersjami

Z Katalog.Czasopism.pl

(Utworzył nową stronę „Edukacja Etyczna 9/2015 Spis treści ARTYKUŁY Ewa Miszczak Starość i starzenie się społeczeństw – przyczyny, uwarunkowania oraz pro- gnozy na przyszłoś...”)
 
 
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika)
Linia 5: Linia 5:
 
ARTYKUŁY
 
ARTYKUŁY
  
Ewa Miszczak  
+
Ewa Miszczak:
Starość i starzenie się społeczeństw – przyczyny, uwarunkowania oraz pro-
+
"Starość i starzenie się społeczeństw – przyczyny, uwarunkowania oraz prognozy na przyszłość"
gnozy na przyszłość
+
 
   
 
   
Andrzej Mielczarek  
+
Andrzej Mielczarek:
Starzenie się ludności w Polsce wyzwaniem XXI wieku
+
"Starzenie się ludności w Polsce wyzwaniem XXI wieku"
  
Aldona Molesztak
+
Aldona Molesztak:
Warunki sprzyjające budowaniu wysokiej jakości życia seniorów  
+
"Warunki sprzyjające budowaniu wysokiej jakości życia seniorów"
  
Joanna Hebda, Adrian Biela  
+
Joanna Hebda, Adrian Biela:
Znaczenie stereotypów i teorii starzenia się w postrzeganiu społecznym  
+
"Znaczenie stereotypów i teorii starzenia się w postrzeganiu społecznym  
osób starszych  
+
osób starszych"
  
Antonina Sebesta  
+
Antonina Sebesta:
Między epikureizmem a ageizmem – refleksje inicjatorki Uniwersytetów  
+
"Między epikureizmem a ageizmem – refleksje inicjatorki Uniwersytetów  
Trzeciego Wieku na prowincji  
+
Trzeciego Wieku na prowincji"
  
Monika Murawska   
+
Monika Murawska:  
Fenomenolog i jego cień. Percepcja contra  doznanie w fenomenologii sztuki  
+
"Fenomenolog i jego cień. Percepcja contra  doznanie w fenomenologii sztuki  
Maurice’a Merleau-Ponty’ego i Henri Maldineya  
+
Maurice’a Merleau-Ponty’ego i Henri Maldineya"
  
Marta Szabat   
+
Marta Szabat:  
Normatywna wartość prawdy a problem kłamstwa   
+
"Normatywna wartość prawdy a problem kłamstwa"  
  
 
SCENARIUSZE ZAJĘĆ
 
SCENARIUSZE ZAJĘĆ
  
Aleksandra Węgrecka  
+
Aleksandra Węgrecka:
Gdybym był dorosły
+
"Gdybym był dorosły"
 
   
 
   
Aleksandra Węgrecka  
+
Aleksandra Węgrecka:
Gdybym był nauczycielem
+
"Gdybym był nauczycielem"
  
Sebastian Wachowiak
+
Sebastian Wachowiak:
Sztuka: kto ma rację?
+
"Sztuka: kto ma rację?"

Aktualna wersja na dzień 13:24, 3 maj 2016

Edukacja Etyczna 9/2015

Spis treści

ARTYKUŁY

Ewa Miszczak: "Starość i starzenie się społeczeństw – przyczyny, uwarunkowania oraz prognozy na przyszłość"

Andrzej Mielczarek: "Starzenie się ludności w Polsce wyzwaniem XXI wieku"

Aldona Molesztak: "Warunki sprzyjające budowaniu wysokiej jakości życia seniorów"

Joanna Hebda, Adrian Biela: "Znaczenie stereotypów i teorii starzenia się w postrzeganiu społecznym osób starszych"

Antonina Sebesta: "Między epikureizmem a ageizmem – refleksje inicjatorki Uniwersytetów Trzeciego Wieku na prowincji"

Monika Murawska: "Fenomenolog i jego cień. Percepcja contra doznanie w fenomenologii sztuki Maurice’a Merleau-Ponty’ego i Henri Maldineya"

Marta Szabat: "Normatywna wartość prawdy a problem kłamstwa"

SCENARIUSZE ZAJĘĆ

Aleksandra Węgrecka: "Gdybym był dorosły"

Aleksandra Węgrecka: "Gdybym był nauczycielem"

Sebastian Wachowiak: "Sztuka: kto ma rację?"