Edukacja Etyczna 9/2015: Różnice pomiędzy wersjami
Z Katalog.Czasopism.pl
(Utworzył nową stronę „Edukacja Etyczna 9/2015 Spis treści ARTYKUŁY Ewa Miszczak Starość i starzenie się społeczeństw – przyczyny, uwarunkowania oraz pro- gnozy na przyszłoś...”) |
|||
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika) | |||
Linia 5: | Linia 5: | ||
ARTYKUŁY | ARTYKUŁY | ||
− | Ewa Miszczak | + | Ewa Miszczak: |
− | Starość i starzenie się społeczeństw – przyczyny, uwarunkowania oraz | + | "Starość i starzenie się społeczeństw – przyczyny, uwarunkowania oraz prognozy na przyszłość" |
− | + | ||
− | Andrzej Mielczarek | + | Andrzej Mielczarek: |
− | Starzenie się ludności w Polsce wyzwaniem XXI wieku | + | "Starzenie się ludności w Polsce wyzwaniem XXI wieku" |
− | Aldona Molesztak | + | Aldona Molesztak: |
− | Warunki sprzyjające budowaniu wysokiej jakości życia seniorów | + | "Warunki sprzyjające budowaniu wysokiej jakości życia seniorów" |
− | Joanna Hebda, Adrian Biela | + | Joanna Hebda, Adrian Biela: |
− | Znaczenie stereotypów i teorii starzenia się w postrzeganiu społecznym | + | "Znaczenie stereotypów i teorii starzenia się w postrzeganiu społecznym |
− | osób starszych | + | osób starszych" |
− | Antonina Sebesta | + | Antonina Sebesta: |
− | Między epikureizmem a ageizmem – refleksje inicjatorki Uniwersytetów | + | "Między epikureizmem a ageizmem – refleksje inicjatorki Uniwersytetów |
− | Trzeciego Wieku na prowincji | + | Trzeciego Wieku na prowincji" |
− | Monika Murawska | + | Monika Murawska: |
− | Fenomenolog i jego cień. Percepcja contra doznanie w fenomenologii sztuki | + | "Fenomenolog i jego cień. Percepcja contra doznanie w fenomenologii sztuki |
− | Maurice’a Merleau-Ponty’ego i Henri Maldineya | + | Maurice’a Merleau-Ponty’ego i Henri Maldineya" |
− | Marta Szabat | + | Marta Szabat: |
− | Normatywna wartość prawdy a problem kłamstwa | + | "Normatywna wartość prawdy a problem kłamstwa" |
SCENARIUSZE ZAJĘĆ | SCENARIUSZE ZAJĘĆ | ||
− | Aleksandra Węgrecka | + | Aleksandra Węgrecka: |
− | Gdybym był dorosły | + | "Gdybym był dorosły" |
− | Aleksandra Węgrecka | + | Aleksandra Węgrecka: |
− | Gdybym był nauczycielem | + | "Gdybym był nauczycielem" |
− | Sebastian Wachowiak | + | Sebastian Wachowiak: |
− | Sztuka: kto ma rację? | + | "Sztuka: kto ma rację?" |
Aktualna wersja na dzień 13:24, 3 maj 2016
Edukacja Etyczna 9/2015
Spis treści
ARTYKUŁY
Ewa Miszczak: "Starość i starzenie się społeczeństw – przyczyny, uwarunkowania oraz prognozy na przyszłość"
Andrzej Mielczarek: "Starzenie się ludności w Polsce wyzwaniem XXI wieku"
Aldona Molesztak: "Warunki sprzyjające budowaniu wysokiej jakości życia seniorów"
Joanna Hebda, Adrian Biela: "Znaczenie stereotypów i teorii starzenia się w postrzeganiu społecznym osób starszych"
Antonina Sebesta: "Między epikureizmem a ageizmem – refleksje inicjatorki Uniwersytetów Trzeciego Wieku na prowincji"
Monika Murawska: "Fenomenolog i jego cień. Percepcja contra doznanie w fenomenologii sztuki Maurice’a Merleau-Ponty’ego i Henri Maldineya"
Marta Szabat: "Normatywna wartość prawdy a problem kłamstwa"
SCENARIUSZE ZAJĘĆ
Aleksandra Węgrecka: "Gdybym był dorosły"
Aleksandra Węgrecka: "Gdybym był nauczycielem"
Sebastian Wachowiak: "Sztuka: kto ma rację?"