Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Autoportret 3 (24) 2008: Różnice pomiędzy wersjami

Z Katalog.Czasopism.pl

(Nowa strona: Przejdź do Autoportret lub Spisy treści 2008<br /> ---- okładka numeru <br />3 (24) 2008 1. Emi...)
 
Linia 3: Linia 3:
 
[[Image:Autoportret_24_08.jpg|thumb|160px|okładka numeru <br />3 (24) 2008]]
 
[[Image:Autoportret_24_08.jpg|thumb|160px|okładka numeru <br />3 (24) 2008]]
  
1. Emiliano Ranocchi, Tytania za wachlarzem ukryta<br/>
+
Emiliano Ranocchi, Tytania za wachlarzem ukryta
2. Wittigo Keller, Wiedeń – światowe miasto śmierci<br/>
+
3. Vladislav Fuks, W zakładzie Pana Globetrottera<br/>
+
4. Miroslav Petříček, Zwyczajna higiena<br/>
+
5. Dušan Buran, Zwięzła typologia gotyckiej śmierci<br/>
+
6. Katarína Chmelinová, Ars moriendi na Górnych Węgrzech<br/>
+
7. Piotr Krasny, Wizerunki zmarłych w sztuce nowożytnej Europy zaalpejskiej. Archetyp żałosnego rozwodu, który śmierć nieużyta sprawiła<br/>
+
8. Vladimír Czumalo, Gdzie śmierć nie jest zła<br/>
+
9. Matuš Dulla, Życie za Ojczyznę! Ale za którą?<br/>
+
10. Aleksandra Paradowska, Przeciw chorobie – przeciw śmierci. O polskich szpitalach międzywojennych<br/>
+
11. Przemysław Piekarski, Żydowskie umieranie<br/>
+
12. Aleš Roleček, Krew na talerzu<br/>
+
13. Łukasz Galusek, Cmentarz nie taki znów wesoły<br/>
+
14. Nóra Kovács, Bohaterowie i kopjafa podczas zmiany ustroju na Węgrzech<br/>
+
15. Przeżyć rok jak seler naciowy. Z Krzysztofem Vargą rozmawia Joanna Nowostawska-Gyalókay<br/>
+
16. Agnieszka Szeffel, Klątwa czasu. Kino Béli Tarra<br/>
+
17. Żeby nie wystraszyć duszy. Z Małgorzatą Szumowską rozmawia Magdalena Petryna<br/>
+
18. Péter Nádas, Własna śmierć<br/>
+
  
 +
Wittigo Keller, Wiedeń – światowe miasto śmierci
 +
 +
Vladislav Fuks, W zakładzie Pana Globetrottera
 +
 +
Miroslav Petříček, Zwyczajna higiena
 +
 +
Dušan Buran, Zwięzła typologia gotyckiej śmierci
 +
 +
Katarína Chmelinová, Ars moriendi na Górnych Węgrzech
 +
 +
Piotr Krasny, Wizerunki zmarłych w sztuce nowożytnej Europy zaalpejskiej. Archetyp żałosnego rozwodu, który śmierć nieużyta sprawiła
 +
 +
Vladimír Czumalo, Gdzie śmierć nie jest zła
 +
 +
Matuš Dulla, Życie za Ojczyznę! Ale za którą?
 +
 +
Aleksandra Paradowska, Przeciw chorobie – przeciw śmierci. O polskich szpitalach międzywojennych
 +
 +
Przemysław Piekarski, Żydowskie umieranie
 +
 +
Aleš Roleček, Krew na talerzu
 +
 +
Łukasz Galusek, Cmentarz nie taki znów wesoły
 +
 +
Nóra Kovács, Bohaterowie i kopjafa podczas zmiany ustroju na Węgrzech
 +
 +
Przeżyć rok jak seler naciowy. Z Krzysztofem Vargą rozmawia Joanna Nowostawska-Gyalókay
 +
 +
Agnieszka Szeffel, Klątwa czasu. Kino Béli Tarra
 +
 +
Żeby nie wystraszyć duszy. Z Małgorzatą Szumowską rozmawia Magdalena Petryna
 +
 +
Péter Nádas, Własna śmierć
  
 
[[Kategoria:Spisy treści 2008]]
 
[[Kategoria:Spisy treści 2008]]

Wersja z 13:55, 21 sty 2009

Przejdź do Autoportret lub Spisy treści 2008


okładka numeru
3 (24) 2008

Emiliano Ranocchi, Tytania za wachlarzem ukryta

Wittigo Keller, Wiedeń – światowe miasto śmierci

Vladislav Fuks, W zakładzie Pana Globetrottera

Miroslav Petříček, Zwyczajna higiena

Dušan Buran, Zwięzła typologia gotyckiej śmierci

Katarína Chmelinová, Ars moriendi na Górnych Węgrzech

Piotr Krasny, Wizerunki zmarłych w sztuce nowożytnej Europy zaalpejskiej. Archetyp żałosnego rozwodu, który śmierć nieużyta sprawiła

Vladimír Czumalo, Gdzie śmierć nie jest zła

Matuš Dulla, Życie za Ojczyznę! Ale za którą?

Aleksandra Paradowska, Przeciw chorobie – przeciw śmierci. O polskich szpitalach międzywojennych

Przemysław Piekarski, Żydowskie umieranie

Aleš Roleček, Krew na talerzu

Łukasz Galusek, Cmentarz nie taki znów wesoły

Nóra Kovács, Bohaterowie i kopjafa podczas zmiany ustroju na Węgrzech

Przeżyć rok jak seler naciowy. Z Krzysztofem Vargą rozmawia Joanna Nowostawska-Gyalókay

Agnieszka Szeffel, Klątwa czasu. Kino Béli Tarra

Żeby nie wystraszyć duszy. Z Małgorzatą Szumowską rozmawia Magdalena Petryna

Péter Nádas, Własna śmierć