Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Muzyka21 6/2009: Różnice pomiędzy wersjami

Z Katalog.Czasopism.pl

(Nowa strona: Grafika:M21_107.jpg ''' ŻYCIE''' Reflektorem po scenach: Poznań • Kraków • Wrocław • Bielsko-Biała • Warszawa • Częstochowa • Katowice • Koszalin • Łódź M...)
 
Linia 1: Linia 1:
 
[[Grafika:M21_107.jpg]]
 
[[Grafika:M21_107.jpg]]
'''
+
 
ŻYCIE'''
+
'''ŻYCIE'''
  
 
Reflektorem po scenach: Poznań • Kraków • Wrocław • Bielsko-Biała • Warszawa • Częstochowa • Katowice • Koszalin • Łódź
 
Reflektorem po scenach: Poznań • Kraków • Wrocław • Bielsko-Biała • Warszawa • Częstochowa • Katowice • Koszalin • Łódź

Wersja z 06:19, 13 wrz 2009

M21 107.jpg

ŻYCIE

Reflektorem po scenach: Poznań • Kraków • Wrocław • Bielsko-Biała • Warszawa • Częstochowa • Katowice • Koszalin • Łódź

MET – okiem i uchem Basi Jakubowskiej: Kopciuszek • Gala 125 lat MET • Rusałka • Madama Butterfly CZŁOWIEK

O muzyce Chopina – z Marią João Pires rozmawia Frédéric Sounak

Awangarda awangardy – Bogusław Schaeffer kończy 80 lat – Dariusz Mazurowski

Kameralistyka jest dla mnie źródłem muzyki –z Isabelle Faust rozmawia Dorota Staszkiewicz

Haendel i Il Giardino Armonico – Arkadiusz Jędrasik

O nagraniu Koncertu skrzypcowego Stojowskiego i nie tylko – z Agnieszką Maruchą rozmawia Arkadiusz Jędrasik

DZIEŁO

Krupowicz i Szymański: dwa oblicza surkonwencjonalizmu w polskiej muzyce współczesnej (2) – Katarzyna Łabuś

Idiom kompozytorski w muzyce fortepianowej Debussy’ego na przykładzie cylku Estampes – Katarzyna Łabuś

PŁYTOTEKA

Palcem po płycie – Bernarda Fink śpiewa Bacha – Andrzej Osiński

Recenzje

Konkursy płytowe: Maria João Pires – Universal Music Polska i Agnieszka Marucha – Acte Préalable