Kwartalnik Artystyczny 4 (80) 2013: Różnice pomiędzy wersjami
Z Katalog.Czasopism.pl
(Utworzył nową stronę „SAMUEL BECKETT Źle widziane źle powiedziane JULIA HARTWIG I szedłem Powoli się uczysz Puka do drzwi GŁOSY I GLOSY O ZAPISANE JULII HARTWIG ALEKSANDER FIUT, ...”) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | SAMUEL BECKETT | + | SAMUEL BECKETT<br /> |
Źle widziane źle powiedziane | Źle widziane źle powiedziane | ||
− | JULIA HARTWIG | + | JULIA HARTWIG<br /> |
− | I szedłem | + | I szedłem<br /> |
− | Powoli się uczysz | + | Powoli się uczysz<br /> |
− | Puka do drzwi | + | Puka do drzwi<br /> |
− | GŁOSY I GLOSY O ZAPISANE JULII HARTWIG | + | '''GŁOSY I GLOSY O ZAPISANE JULII HARTWIG'''<br /> |
+ | |||
ALEKSANDER FIUT, RENATA GORCZYŃSKA, BOGUSŁAW KIERC, | ALEKSANDER FIUT, RENATA GORCZYŃSKA, BOGUSŁAW KIERC, | ||
PIOTR KŁOCZOWSKI, KRZYSZTOF LISOWSKI, | PIOTR KŁOCZOWSKI, KRZYSZTOF LISOWSKI, | ||
Linia 13: | Linia 14: | ||
ANNA NASIŁOWSKA, IWONA SMOLKA, LESZEK SZARUGA, PIOTR SZEWC | ANNA NASIŁOWSKA, IWONA SMOLKA, LESZEK SZARUGA, PIOTR SZEWC | ||
− | ROLF DIETER BRINKMANN | + | ROLF DIETER BRINKMANN<br /> |
Według Szekspira | Według Szekspira | ||
− | KRZYSZTOF MYSZKOWSKI | + | KRZYSZTOF MYSZKOWSKI<br /> |
U Rotha | U Rotha | ||
− | URSZULA KOZIOŁ | + | URSZULA KOZIOŁ<br /> |
− | Dobrej nocy | + | Dobrej nocy<br /> |
Z podróży na Wschód | Z podróży na Wschód | ||
− | ALEKSANDER FIUT | + | ALEKSANDER FIUT<br /> |
Neosarmatyzm? | Neosarmatyzm? | ||
− | JANUSZ STYCZEŃ | + | JANUSZ STYCZEŃ<br /> |
− | Kwiaty we flakonie | + | Kwiaty we flakonie // |
− | Obserwator | + | Obserwator<br /> |
Rycerz melancholii | Rycerz melancholii | ||
ANTONI LIBERA w rozmowie | ANTONI LIBERA w rozmowie | ||
− | Z JANUSZEM PYDĄ OP | + | Z JANUSZEM PYDĄ OP<br /> |
− | Czekając na Godota – dzieło | + | ''Czekając na Godota'' – dzieło |
antychrześcijańskie? | antychrześcijańskie? | ||
− | JERZY KRONHOLD | + | JERZY KRONHOLD<br /> |
− | Czarne czereśnie | + | Czarne czereśnie<br /> |
− | Tyle kątów do próżnowania | + | Tyle kątów do próżnowania<br /> |
− | Milczę w ogrodzie | + | Milczę w ogrodzie // |
Odloty | Odloty | ||
Linia 45: | Linia 46: | ||
Pożegnanie Sławomira Mrożka,17 września 2013 | Pożegnanie Sławomira Mrożka,17 września 2013 | ||
− | MOI MISTRZOWIE | + | '''ANKIETA: MOI MISTRZOWIE'''<br /><br /> |
KAZIMIERZ BRAKONIECKI, JACEK GUTOROW, LESZEK SZARUGA | KAZIMIERZ BRAKONIECKI, JACEK GUTOROW, LESZEK SZARUGA | ||
− | WITOLD LUTOSŁAWSKI | + | WITOLD LUTOSŁAWSKI<br /> |
List do Krzysztofa Myszkowskiego | List do Krzysztofa Myszkowskiego | ||
− | ANNA NASIŁOWSKA | + | ANNA NASIŁOWSKA<br /> |
− | Kołysanka z wakacji | + | Kołysanka z wakacji // |
− | One | + | One<br /> |
− | Zakątek | + | Zakątek<br /> |
− | Czeczeni | + | Czeczeni<br /> |
− | JULIA HARTWIG | + | JULIA HARTWIG<br /> |
Dziennik | Dziennik | ||
− | KRYSTYNA DĄBROWSKA | + | KRYSTYNA DĄBROWSKA<br /> |
− | Cerkiew w Gruzji | + | Cerkiew w Gruzji // |
− | Deadline | + | ''Deadline''<br /> |
− | Powitanie | + | Powitanie // |
− | Matka i córka | + | Matka i córka<br /> |
Gość z leicą | Gość z leicą | ||
− | PO CO LITERATURA? | + | '''ANKIETA: PO CO LITERATURA?'''<br /><br /> |
KRYSTYNA DĄBROWSKA, JAKUB MOMRO, ANNA NASIŁOWSKA | KRYSTYNA DĄBROWSKA, JAKUB MOMRO, ANNA NASIŁOWSKA | ||
− | JACEK GUTOROW | + | JACEK GUTOROW<br /> |
− | Ilekroć słyszę | + | Ilekroć słyszę // |
− | Zelem | + | Zelem<br /> |
− | Przypowieść o wodzie | + | Przypowieść o wodzie // |
− | Śnieg w wierszach | + | Śnieg w wierszach<br /> |
− | Ajgiego | + | Ajgiego // |
− | Legenda Aurea | + | Legenda Aurea<br /> |
Trzy medytacje na koniec roku | Trzy medytacje na koniec roku | ||
− | JAKUB KORNHAUSER | + | JAKUB KORNHAUSER<br /> |
Martwe miasto, Schiele | Martwe miasto, Schiele | ||
− | MACIEJ CISŁO | + | MACIEJ CISŁO<br /> |
− | Życie, chciałbyś w to wierzyć, słusznie ci się należy | + | Życie, chciałbyś w to wierzyć, słusznie ci się należy // |
− | Jest szaleństwo w tej metodzie | + | Jest szaleństwo w tej metodzie<br /> |
− | Tajemnica strony prawej | + | Tajemnica strony prawej // |
Wu Wei | Wu Wei | ||
− | CHRIS RZONCA | + | CHRIS RZONCA<br /> |
Mgliste drogi. Obrazy Chin u progu lat osiemdziesiątych | Mgliste drogi. Obrazy Chin u progu lat osiemdziesiątych | ||
− | ABEL MURCIA | + | ABEL MURCIA<br /> |
− | Plaże mojego dzieciństwa | + | Plaże mojego dzieciństwa // |
− | Morze | + | Morze<br /> |
− | Prawda i kamień | + | Prawda i kamień<br /> |
− | Krajobraz bez bohatera | + | Krajobraz bez bohatera<br /> |
− | MAREK KĘDZIERSKI | + | MAREK KĘDZIERSKI<br /> |
Lord, Giacometti | Lord, Giacometti | ||
− | JUBILEUSZ DWUDZIESTOLECIA | + | '''JUBILEUSZ DWUDZIESTOLECIA |
− | „KWARTALNIKA ARTYSTYCZNEGO” | + | „KWARTALNIKA ARTYSTYCZNEGO”''' |
− | VARIA | + | '''VARIA'''<br /> |
− | STEFAN CHWIN | + | |
+ | STEFAN CHWIN<br /> | ||
Dwadzieścia kroków od taboru | Dwadzieścia kroków od taboru | ||
− | MICHAŁ GŁOWIŃSKI | + | MICHAŁ GŁOWIŃSKI<br /> |
Małe szkice | Małe szkice | ||
− | KRZYSZTOF MYSZKOWSKI | + | KRZYSZTOF MYSZKOWSKI<br /> |
Addenda (31) | Addenda (31) | ||
− | LESZEK SZARUGA | + | LESZEK SZARUGA<br /> |
Jazda (28) | Jazda (28) | ||
− | PIOTR SZEWC | + | PIOTR SZEWC<br /> |
Z powodu i bez powodu (33) | Z powodu i bez powodu (33) | ||
− | RECENZJE | + | '''RECENZJE'''<br /> |
− | IWONA SMOLKA | + | |
+ | IWONA SMOLKA <br /> | ||
Małe rzeczy w świecie Boga | Małe rzeczy w świecie Boga | ||
− | JACEK ŁUKASIEWICZ | + | JACEK ŁUKASIEWICZ<br /> |
Sommer raz jeszcze | Sommer raz jeszcze | ||
− | MIECZYSŁAW ORSKI | + | MIECZYSŁAW ORSKI<br /> |
Traktat o obijających się o siebie „ułomkach” | Traktat o obijających się o siebie „ułomkach” | ||
− | + | '''NOTY O AUTORACH'''<br /> | |
− | + | ||
− | + | '''NOTY O KSIĄŻKACH'''<br /> | |
+ | |||
+ | '''NOWE KSIĄŻKI'''<br /> | ||
+ | |||
+ | [[Kategoria:Spisy treści 2013]] |
Wersja z 11:20, 6 cze 2014
SAMUEL BECKETT
Źle widziane źle powiedziane
JULIA HARTWIG
I szedłem
Powoli się uczysz
Puka do drzwi
GŁOSY I GLOSY O ZAPISANE JULII HARTWIG
ALEKSANDER FIUT, RENATA GORCZYŃSKA, BOGUSŁAW KIERC, PIOTR KŁOCZOWSKI, KRZYSZTOF LISOWSKI, JACEK ŁUKASIEWICZ, KRZYSZTOF MYSZKOWSKI, ANNA NASIŁOWSKA, IWONA SMOLKA, LESZEK SZARUGA, PIOTR SZEWC
ROLF DIETER BRINKMANN
Według Szekspira
KRZYSZTOF MYSZKOWSKI
U Rotha
URSZULA KOZIOŁ
Dobrej nocy
Z podróży na Wschód
ALEKSANDER FIUT
Neosarmatyzm?
JANUSZ STYCZEŃ
Kwiaty we flakonie //
Obserwator
Rycerz melancholii
ANTONI LIBERA w rozmowie
Z JANUSZEM PYDĄ OP
Czekając na Godota – dzieło
antychrześcijańskie?
JERZY KRONHOLD
Czarne czereśnie
Tyle kątów do próżnowania
Milczę w ogrodzie //
Odloty
JAN ANDRZEJ KŁOCZOWSKI OP Pożegnanie Sławomira Mrożka,17 września 2013
ANKIETA: MOI MISTRZOWIE
KAZIMIERZ BRAKONIECKI, JACEK GUTOROW, LESZEK SZARUGA
WITOLD LUTOSŁAWSKI
List do Krzysztofa Myszkowskiego
ANNA NASIŁOWSKA
Kołysanka z wakacji //
One
Zakątek
Czeczeni
JULIA HARTWIG
Dziennik
KRYSTYNA DĄBROWSKA
Cerkiew w Gruzji //
Deadline
Powitanie //
Matka i córka
Gość z leicą
ANKIETA: PO CO LITERATURA?
KRYSTYNA DĄBROWSKA, JAKUB MOMRO, ANNA NASIŁOWSKA
JACEK GUTOROW
Ilekroć słyszę //
Zelem
Przypowieść o wodzie //
Śnieg w wierszach
Ajgiego //
Legenda Aurea
Trzy medytacje na koniec roku
JAKUB KORNHAUSER
Martwe miasto, Schiele
MACIEJ CISŁO
Życie, chciałbyś w to wierzyć, słusznie ci się należy //
Jest szaleństwo w tej metodzie
Tajemnica strony prawej //
Wu Wei
CHRIS RZONCA
Mgliste drogi. Obrazy Chin u progu lat osiemdziesiątych
ABEL MURCIA
Plaże mojego dzieciństwa //
Morze
Prawda i kamień
Krajobraz bez bohatera
MAREK KĘDZIERSKI
Lord, Giacometti
JUBILEUSZ DWUDZIESTOLECIA „KWARTALNIKA ARTYSTYCZNEGO”
VARIA
STEFAN CHWIN
Dwadzieścia kroków od taboru
MICHAŁ GŁOWIŃSKI
Małe szkice
KRZYSZTOF MYSZKOWSKI
Addenda (31)
LESZEK SZARUGA
Jazda (28)
PIOTR SZEWC
Z powodu i bez powodu (33)
RECENZJE
IWONA SMOLKA
Małe rzeczy w świecie Boga
JACEK ŁUKASIEWICZ
Sommer raz jeszcze
MIECZYSŁAW ORSKI
Traktat o obijających się o siebie „ułomkach”
NOTY O AUTORACH
NOTY O KSIĄŻKACH
NOWE KSIĄŻKI