Edukacja Etyczna 9/2015: Różnice pomiędzy wersjami
Z Katalog.Czasopism.pl
(Utworzył nową stronę „Edukacja Etyczna 9/2015 Spis treści ARTYKUŁY Ewa Miszczak Starość i starzenie się społeczeństw – przyczyny, uwarunkowania oraz pro- gnozy na przyszłoś...”) |
|||
Linia 5: | Linia 5: | ||
ARTYKUŁY | ARTYKUŁY | ||
− | Ewa Miszczak | + | Ewa Miszczak: |
Starość i starzenie się społeczeństw – przyczyny, uwarunkowania oraz pro- | Starość i starzenie się społeczeństw – przyczyny, uwarunkowania oraz pro- | ||
gnozy na przyszłość | gnozy na przyszłość | ||
− | Andrzej Mielczarek | + | Andrzej Mielczarek: |
Starzenie się ludności w Polsce wyzwaniem XXI wieku | Starzenie się ludności w Polsce wyzwaniem XXI wieku | ||
− | Aldona Molesztak | + | Aldona Molesztak: |
Warunki sprzyjające budowaniu wysokiej jakości życia seniorów | Warunki sprzyjające budowaniu wysokiej jakości życia seniorów | ||
− | Joanna Hebda, Adrian Biela | + | Joanna Hebda, Adrian Biela: |
Znaczenie stereotypów i teorii starzenia się w postrzeganiu społecznym | Znaczenie stereotypów i teorii starzenia się w postrzeganiu społecznym | ||
osób starszych | osób starszych | ||
− | Antonina Sebesta | + | Antonina Sebesta: |
Między epikureizmem a ageizmem – refleksje inicjatorki Uniwersytetów | Między epikureizmem a ageizmem – refleksje inicjatorki Uniwersytetów | ||
Trzeciego Wieku na prowincji | Trzeciego Wieku na prowincji | ||
− | Monika Murawska | + | Monika Murawska: |
Fenomenolog i jego cień. Percepcja contra doznanie w fenomenologii sztuki | Fenomenolog i jego cień. Percepcja contra doznanie w fenomenologii sztuki | ||
Maurice’a Merleau-Ponty’ego i Henri Maldineya | Maurice’a Merleau-Ponty’ego i Henri Maldineya | ||
− | Marta Szabat | + | Marta Szabat: |
Normatywna wartość prawdy a problem kłamstwa | Normatywna wartość prawdy a problem kłamstwa | ||
SCENARIUSZE ZAJĘĆ | SCENARIUSZE ZAJĘĆ | ||
− | Aleksandra Węgrecka | + | Aleksandra Węgrecka: |
Gdybym był dorosły | Gdybym był dorosły | ||
− | Aleksandra Węgrecka | + | Aleksandra Węgrecka: |
Gdybym był nauczycielem | Gdybym był nauczycielem | ||
− | Sebastian Wachowiak | + | Sebastian Wachowiak: |
Sztuka: kto ma rację? | Sztuka: kto ma rację? |
Wersja z 13:22, 3 maj 2016
Edukacja Etyczna 9/2015
Spis treści
ARTYKUŁY
Ewa Miszczak: Starość i starzenie się społeczeństw – przyczyny, uwarunkowania oraz pro- gnozy na przyszłość
Andrzej Mielczarek: Starzenie się ludności w Polsce wyzwaniem XXI wieku
Aldona Molesztak: Warunki sprzyjające budowaniu wysokiej jakości życia seniorów
Joanna Hebda, Adrian Biela: Znaczenie stereotypów i teorii starzenia się w postrzeganiu społecznym osób starszych
Antonina Sebesta: Między epikureizmem a ageizmem – refleksje inicjatorki Uniwersytetów Trzeciego Wieku na prowincji
Monika Murawska: Fenomenolog i jego cień. Percepcja contra doznanie w fenomenologii sztuki Maurice’a Merleau-Ponty’ego i Henri Maldineya
Marta Szabat: Normatywna wartość prawdy a problem kłamstwa
SCENARIUSZE ZAJĘĆ
Aleksandra Węgrecka: Gdybym był dorosły
Aleksandra Węgrecka: Gdybym był nauczycielem
Sebastian Wachowiak: Sztuka: kto ma rację?