Ha!art 3 (8) 2001: Różnice pomiędzy wersjami
Z Katalog.Czasopism.pl
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | |||
Przejdź do [[ Ha!art ]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2001|Spisy treści 2001]] | Przejdź do [[ Ha!art ]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2001|Spisy treści 2001]] | ||
---- | ---- | ||
Linia 9: | Linia 8: | ||
<br />Joanna Rożen | <br />Joanna Rożen | ||
<br /> | <br /> | ||
− | <br />Triumf woli Leni Riefenstahl - dokument | + | <br />Triumf woli Leni Riefenstahl - dokument i propaganda |
<br />Magdalena Jabłkowska | <br />Magdalena Jabłkowska | ||
<br /> | <br /> | ||
Linia 18: | Linia 17: | ||
<br />Piotr Kletowski | <br />Piotr Kletowski | ||
<br /> | <br /> | ||
− | <br />Marysia | + | <br />Marysia w krainie piękna, czyli rzecz o „cudownych” właściwościach pierścienia z Luksoru tudzież o „Bellissimie” Artura Urbańskiego |
<br />Maciej Fortuna | <br />Maciej Fortuna | ||
<br /> | <br /> | ||
Linia 42: | Linia 41: | ||
<br />przekł. Szymon Tomski | <br />przekł. Szymon Tomski | ||
<br /> | <br /> | ||
− | <br />„Komponowanie to także biznes” - | + | <br />„Komponowanie to także biznes” - z Andrzejem Chłopeckim rozmawia Daniel Cichy |
<br /> | <br /> | ||
<br />„Jesienna” impresja | <br />„Jesienna” impresja | ||
Linia 66: | Linia 65: | ||
<br />Daniel Odija | <br />Daniel Odija | ||
<br /> | <br /> | ||
− | <br />Biuro Ochrony Widza (opowiadanie zawarte | + | <br />Biuro Ochrony Widza (opowiadanie zawarte w dziesięciu, z pozoru przypadkowych, odsłonach) |
<br />Miłka Malzahn | <br />Miłka Malzahn | ||
<br /> | <br /> | ||
Linia 81: | Linia 80: | ||
<br />Sławomir Łuczak | <br />Sławomir Łuczak | ||
<br /> | <br /> | ||
− | <br />Druk kontra piksele | + | <br />[http://witryna.czasopism.pl/gazeta/artykul.php?id_artykulu=87 Druk kontra piksele<br />Hipertekst w literaturze<br />Mirosław Filiciak] |
− | <br />Hipertekst | + | |
− | <br />Mirosław Filiciak | + | |
<br /> | <br /> | ||
<br /><b>MEDIA</b> | <br /><b>MEDIA</b> | ||
<br /> | <br /> | ||
− | <br />Wiele hałasu | + | <br />Wiele hałasu o Mysz albo „Maus”- opowieść czytającego |
<br />Myszon Holcman | <br />Myszon Holcman | ||
<br /> | <br /> | ||
Linia 101: | Linia 98: | ||
<br /><b>OBRAZY KULTURY</b> | <br /><b>OBRAZY KULTURY</b> | ||
<br /> | <br /> | ||
− | <br />Nędza | + | <br />Nędza i rewolucja |
<br />Jan Sowa | <br />Jan Sowa | ||
<br /> | <br /> |
Aktualna wersja na dzień 15:05, 14 kwi 2008
Przejdź do Ha!art lub Spisy treści 2001
FILM
Lukrowane wizje, czyli filmowy obraz Nowej Huty
Joanna Rożen
Triumf woli Leni Riefenstahl - dokument i propaganda
Magdalena Jabłkowska
Gorejące bramy piekła - Kino Ringo Lama
Rafał Gąciarz
Stanley Kubrick - filmowy demiurg
Piotr Kletowski
Marysia w krainie piękna, czyli rzecz o „cudownych” właściwościach pierścienia z Luksoru tudzież o „Bellissimie” Artura Urbańskiego
Maciej Fortuna
Między Bergmanem a Spielbergiem. Warunki debiutu, czyli którędy do Gdyni - z Gregiem Zglinskim rozmawia Igor Stokfiszewski
MUZYKA
Sałatka nutowa
Mariusz Grzebalski
music is your only friend
Alexander Gumz
Muzyka jest… kobietą ?
Maciej Fortuna
11 Symfonia Rimbauda
Martin von Arndt
Björk - przeklady Krzysztofa Radoszka i Agnieszki Sobol
Pralka
przekł. Szymon Tomski
„Komponowanie to także biznes” - z Andrzejem Chłopeckim rozmawia Daniel Cichy
„Jesienna” impresja
Daniel Cichy
GALERIA
Filip Wiśniewski
Wiersze
LITERATURA
Recycling. Notatki na marginesie twórczości własnej i innych roczników siedemdziesiątych
Michał Witkowski
Przygoda
Michał Witkowski
Chmurokorytarz Zygmunta (fragment powieści)
Mariusz Sieniewicz
Muchy i nie tylko
Daniel Odija
Biuro Ochrony Widza (opowiadanie zawarte w dziesięciu, z pozoru przypadkowych, odsłonach)
Miłka Malzahn
HARAR (fragmenty powieści)
Radosław Kobierski
U wrót
Piotr Grzesik
Miłe fantazji początki
Sławomir Shuty ™
Archipelag Rynek, czyli Dziennik Brygida Dżonsa (fragmenty)
Sławomir Łuczak
Druk kontra piksele
Hipertekst w literaturze
Mirosław Filiciak
MEDIA
Wiele hałasu o Mysz albo „Maus”- opowieść czytającego
Myszon Holcman
Satanizm w internecie
Piotr Szarszewski
Serial, najstarsza forma kultury popularnej
Dagmara Romanowska
Estetyka Björk
Agnieszka Kamrowska
OBRAZY KULTURY
Nędza i rewolucja
Jan Sowa
Aby zrozumieć każdy gest - znaczenie badań nad komunikacją niewerbalną
Aneta Załazińska
Komunikowanie w cyber-wirtualnej przestrzeni
Agnieszka Sobol
Dodatek
Kaliński, Franczak - bajka
Sławomir Shuty ™ - BATON (pismo literacko-pornograficzne)
materiały promocyjne festiwalu TEKSTYLIA