Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Megaron: Różnice pomiędzy wersjami

Z Katalog.Czasopism.pl

(Kontakt z wydawcą)
 
Linia 19: Linia 19:
 
<br />
 
<br />
 
ISSN: 1230-3445<br />
 
ISSN: 1230-3445<br />
rok założenia: 1998<br />
+
rok założenia: 1994<br />
 
periodyczność: [[:Kategoria:miesięczniki|miesięczniki]]<br />
 
periodyczność: [[:Kategoria:miesięczniki|miesięczniki]]<br />
 
medium: [[:Kategoria:papierowe|papierowe]]<br />
 
medium: [[:Kategoria:papierowe|papierowe]]<br />
Linia 25: Linia 25:
 
objętość: 60-80 s. stron<br />
 
objętość: 60-80 s. stron<br />
 
nakład: 5000  egzemplarzy<br />
 
nakład: 5000  egzemplarzy<br />
 +
 
== Opis ==
 
== Opis ==
 
Miesięcznik branżowy redagowany w Poznaniu z myślą o potrzebach wydawców, osób zawodowo zajmujących się sprzedażą detaliczną i hurtową książek oraz bibliotekarzy. Każdy zeszyt wypełniają w połowie oferty handlowe – reklamy informujące o nowościach wydawniczych, składach i dystrybutorach książek. Kolumny autorskie składają się z dłuższych specjalistycznych analiz rynku księgarskiego (dynamika sprzedaży, preferencje nabywców, prognozy i symulacje, promocja książek, marketing księgarski itp.) oraz szeregu krótkich artykułów, na ogół w formie felietonów, dotyczących – szeroko pojętego – ruchu wydawniczego w Polsce. <b>BIULETYN </b>zamieszcza też recenzje (2-3 wybrane spośród nowości tytuły), przeglądy prasy, kronikę wydarzeń literackich i wydawniczych, a także stałe felietony  – Piotra Kępińskiego i T.J. Żółcińskiego. Ozdobą czasopisma jest <i>Kontrapunkt</i>, czyli zapis dyskusji, jakie co miesiąc prowadzą Przemysław Czapliński i Piotr Śliwiński, omawiając wybraną książkę lub problem literacki.<br />
 
Miesięcznik branżowy redagowany w Poznaniu z myślą o potrzebach wydawców, osób zawodowo zajmujących się sprzedażą detaliczną i hurtową książek oraz bibliotekarzy. Każdy zeszyt wypełniają w połowie oferty handlowe – reklamy informujące o nowościach wydawniczych, składach i dystrybutorach książek. Kolumny autorskie składają się z dłuższych specjalistycznych analiz rynku księgarskiego (dynamika sprzedaży, preferencje nabywców, prognozy i symulacje, promocja książek, marketing księgarski itp.) oraz szeregu krótkich artykułów, na ogół w formie felietonów, dotyczących – szeroko pojętego – ruchu wydawniczego w Polsce. <b>BIULETYN </b>zamieszcza też recenzje (2-3 wybrane spośród nowości tytuły), przeglądy prasy, kronikę wydarzeń literackich i wydawniczych, a także stałe felietony  – Piotra Kępińskiego i T.J. Żółcińskiego. Ozdobą czasopisma jest <i>Kontrapunkt</i>, czyli zapis dyskusji, jakie co miesiąc prowadzą Przemysław Czapliński i Piotr Śliwiński, omawiając wybraną książkę lub problem literacki.<br />

Aktualna wersja na dzień 21:51, 27 maj 2008


Kategorie: Rynek książki

papierowe miesięczniki
prenumerata krajowa prenumerata zagraniczna
zawieszone

Spisy treści czasopism ukazujących się w latach: 2001


Spis treści

[edytuj] Kontakt z redakcją

kontakt:
www:
e-mail:
redakcja:
red. nacz.: Piotr Kępiński
adres: Poznań
tel:
fax:

[edytuj] Kontakt z wydawcą

wydawca: Biuro Marketingowe MEGARON sp. z o.o.
adres:61-917

ISSN: 1230-3445
rok założenia: 1994
periodyczność: miesięczniki
medium: papierowe
format: B5
objętość: 60-80 s. stron
nakład: 5000 egzemplarzy

[edytuj] Opis

Miesięcznik branżowy redagowany w Poznaniu z myślą o potrzebach wydawców, osób zawodowo zajmujących się sprzedażą detaliczną i hurtową książek oraz bibliotekarzy. Każdy zeszyt wypełniają w połowie oferty handlowe – reklamy informujące o nowościach wydawniczych, składach i dystrybutorach książek. Kolumny autorskie składają się z dłuższych specjalistycznych analiz rynku księgarskiego (dynamika sprzedaży, preferencje nabywców, prognozy i symulacje, promocja książek, marketing księgarski itp.) oraz szeregu krótkich artykułów, na ogół w formie felietonów, dotyczących – szeroko pojętego – ruchu wydawniczego w Polsce. BIULETYN zamieszcza też recenzje (2-3 wybrane spośród nowości tytuły), przeglądy prasy, kronikę wydarzeń literackich i wydawniczych, a także stałe felietony – Piotra Kępińskiego i T.J. Żółcińskiego. Ozdobą czasopisma jest Kontrapunkt, czyli zapis dyskusji, jakie co miesiąc prowadzą Przemysław Czapliński i Piotr Śliwiński, omawiając wybraną książkę lub problem literacki.

[edytuj] Prenumerata

Prenumeraty krajowe:

1. 12 numerów: 126,00 PLN

Prenumeraty zagraniczne:

1. 12 numerów: 60,00 USD

[edytuj] Spisy treści

[edytuj] 2001

Megaron 1/2001
Megaron 2/2001
Megaron 4 (107) 2001
Megaron 5 (108) 2001