Czas Kultury 4/2000: Różnice pomiędzy wersjami
Z Katalog.Czasopism.pl
(Nowa strona: Przejdź do Czas Kultury lub Spisy treści 2000 ---- okładka numeru 4 / 2000<br /> '''FOLK''' Tomas...) |
m |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | Przejdź do [[ Czas Kultury ]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2000|Spisy treści 2000]] | + | Przejdź do [[ Czas Kultury ]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2000|Spisy treści 2000]]<br /> |
---- | ---- | ||
− | [[Image:11_2000-09-01.jpg|thumb|160px|okładka numeru 4 / 2000]] | + | [[Image:11_2000-09-01.jpg|thumb|160px|okładka numeru 4/2000]] |
− | '''FOLK''' | + | '''FOLK'''<br /> |
+ | Tomasz Janas <br /> | ||
− | + | Czy to nadal „czas folku”?<br /> | |
− | |||
+ | Folk przeciw kiczowi<br /> | ||
− | + | rozmowa z Janem Stęszewskim<br /> | |
− | |||
+ | Marcin Skrzypek <br /> | ||
− | + | Folkowa gorączka złota<br /> | |
− | |||
+ | Żyjemy z grania na weselach <br /> | ||
− | + | rozmowa z Jackiem Hałasem<br /> | |
− | |||
+ | Nie gramy pod księgowego <br /> | ||
− | + | rozmowa z Janem Słowińskim<br /> | |
− | |||
+ | Janusz Prusinowski <br /> | ||
− | + | O słuchaniu i słyszeniu<br /> | |
− | |||
+ | Remigusz Mazur-Hanaj<br /> | ||
− | + | Panu Bogu świeczkę lub qui cantat bis orat<br /> | |
− | |||
+ | Między fonografem a muzyką folkową <br /> | ||
− | + | rozmowa z Piotrem Dahligiem<br /> | |
− | |||
+ | Rafał Księżyk<br /> | ||
− | + | Atman <br /> | |
− | |||
+ | Tomasz Janas <br /> | ||
− | + | Jahiar Group<br /> | |
− | |||
+ | Jakub Żmidziński<br /> | ||
− | + | Dikanda „znaczy wszystko i nic”<br /> | |
− | |||
+ | Tomasz Janas <br /> | ||
− | + | Beskidzka orkiestra<br /> | |
− | |||
+ | Sławomir Sadowski <br /> | ||
− | + | Bregović z Łąk<br /> | |
− | |||
+ | Nie trzeba było rąbać w lesie buków<br /> | ||
− | + | rozmowa z Janem Karpielem Bułecką<br /> | |
− | |||
+ | Jakub Żmidziński<br /> | ||
− | + | Prym, basy, saksofon i sampler. Nowa muzyka Trebuniów-Tutków<br /> | |
− | |||
+ | Grześkowiak Protoplasta (cz. I)<br /> | ||
− | |||
+ | Ankieta<br /> | ||
− | |||
+ | Jakub Żmidziński <br /> | ||
− | + | Do jakich prowadzą źródeł? O poszukiwaniach prawdy brzmienia<br /> | |
− | |||
+ | O płycie CD „Czas Folku 2”<br /> | ||
− | |||
+ | Orfeusz - podróż do źródeł granic (cz. I)<br /> | ||
− | |||
+ | '''SALONY'''<br /> | ||
− | + | Agata Bielik-Robson <br /> | |
+ | Kultura, życie i salon<br /> | ||
− | |||
− | + | Maciej Mazurek <br /> | |
+ | Krytycznie o sztuce krytycznej<br /> | ||
− | |||
− | + | '''FILM'''<br /> | |
+ | Piotr Litka <br /> | ||
− | + | Filmy, które zapamiętałem<br /> | |
− | + | '''TEATR'''<br /> | |
− | + | Danuta Kuźnicka<br /> | |
+ | Wielki dyskurs Grzegorzewskiego - Wyspiańskiego<br /> | ||
− | |||
+ | Iza Natasza Czapska <br /> | ||
− | + | Krok w krok za Wyspiańskim<br /> | |
− | |||
+ | '''RECENZJE I OMÓWIENIA'''<br /> | ||
− | + | Tomasz Janas <br /> | |
− | + | Tańcz, Babo!<br /> | |
− | + | Tomasz Janas <br /> | |
+ | Afrykański śnieg<br /> | ||
− | |||
− | + | Dorota Niemczyk <br /> | |
+ | Tropami etnomuzykologii<br /> | ||
− | |||
− | + | Paweł Ćwikła <br /> | |
+ | Jeśli nie Sorbona, to co...?<br /> | ||
− | |||
− | + | Piotr Kępiński<br /> | |
+ | Znaczymy mniej niż przypisy<br /> | ||
− | |||
− | + | Tomasz Stawiszyński <br /> | |
+ | Goniąc chińskiego zająca<br /> | ||
− | |||
− | + | '''POZNAŃSKI CZAS KULTURY'''<br /> | |
+ | Ireneusz Zjeżdżałka<br /> | ||
− | + | Fotograficzna intuicja Henri Cartiera-Bressona<br /> | |
− | |||
+ | '''KALENDARIUM'''<br /> | ||
− | |||
+ | '''ZŁOŚLIWY PRZEGLĄD PRASY'''<br /> | ||
− | + | Tomasz Stawiszyński <br /> | |
− | + | Zdzisława, pręt i oświecenie<br /> | |
− | ''' | + | '''PRZEGLĄD ZAGRANICZNY'''<br /> |
+ | Marek Wittbrot <br /> | ||
− | + | Katolicka TV<br /> | |
− | + | '''LISTY DO REDAKCJI'''<br /> | |
− | |||
+ | '''FELIETON NA POCZĄTEK WIEKU'''<br /> | ||
− | + | Rafał A. Ziemkiewicz<br /> | |
+ | Wirtualne salony<br /> | ||
− | |||
− | + | '''U NAS, ZA KOŁEM POLARNYM'''<br /> | |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | '''U NAS, ZA KOŁEM POLARNYM''' | + | |
[[Kategoria:Spisy treści 2000]] | [[Kategoria:Spisy treści 2000]] |
Wersja z 17:49, 9 lip 2008
Przejdź do Czas Kultury lub Spisy treści 2000
FOLK
Tomasz Janas
Czy to nadal „czas folku”?
Folk przeciw kiczowi
rozmowa z Janem Stęszewskim
Marcin Skrzypek
Folkowa gorączka złota
Żyjemy z grania na weselach
rozmowa z Jackiem Hałasem
Nie gramy pod księgowego
rozmowa z Janem Słowińskim
Janusz Prusinowski
O słuchaniu i słyszeniu
Remigusz Mazur-Hanaj
Panu Bogu świeczkę lub qui cantat bis orat
Między fonografem a muzyką folkową
rozmowa z Piotrem Dahligiem
Rafał Księżyk
Atman
Tomasz Janas
Jahiar Group
Jakub Żmidziński
Dikanda „znaczy wszystko i nic”
Tomasz Janas
Beskidzka orkiestra
Sławomir Sadowski
Bregović z Łąk
Nie trzeba było rąbać w lesie buków
rozmowa z Janem Karpielem Bułecką
Jakub Żmidziński
Prym, basy, saksofon i sampler. Nowa muzyka Trebuniów-Tutków
Grześkowiak Protoplasta (cz. I)
Ankieta
Jakub Żmidziński
Do jakich prowadzą źródeł? O poszukiwaniach prawdy brzmienia
O płycie CD „Czas Folku 2”
Orfeusz - podróż do źródeł granic (cz. I)
SALONY
Agata Bielik-Robson
Kultura, życie i salon
Maciej Mazurek
Krytycznie o sztuce krytycznej
FILM
Piotr Litka
Filmy, które zapamiętałem
TEATR
Danuta Kuźnicka
Wielki dyskurs Grzegorzewskiego - Wyspiańskiego
Iza Natasza Czapska
Krok w krok za Wyspiańskim
RECENZJE I OMÓWIENIA
Tomasz Janas
Tańcz, Babo!
Tomasz Janas
Afrykański śnieg
Dorota Niemczyk
Tropami etnomuzykologii
Paweł Ćwikła
Jeśli nie Sorbona, to co...?
Piotr Kępiński
Znaczymy mniej niż przypisy
Tomasz Stawiszyński
Goniąc chińskiego zająca
POZNAŃSKI CZAS KULTURY
Ireneusz Zjeżdżałka
Fotograficzna intuicja Henri Cartiera-Bressona
KALENDARIUM
ZŁOŚLIWY PRZEGLĄD PRASY
Tomasz Stawiszyński
Zdzisława, pręt i oświecenie
PRZEGLĄD ZAGRANICZNY
Marek Wittbrot
Katolicka TV
LISTY DO REDAKCJI
FELIETON NA POCZĄTEK WIEKU
Rafał A. Ziemkiewicz
Wirtualne salony
U NAS, ZA KOŁEM POLARNYM