Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Yorick 5 (20) 2008: Różnice pomiędzy wersjami

Z Katalog.Czasopism.pl

 
Linia 2: Linia 2:
 
----
 
----
 
[[Image:Yorick.jpg|thumb|160px|logo pisma<br /> 5 (20) 2008]]
 
[[Image:Yorick.jpg|thumb|160px|logo pisma<br /> 5 (20) 2008]]
 +
 +
 +
• '''Najmłodszy festiwal w stolicy: Warszawa Centralna''' – komentuje Tomasz Miłkowski
 +
 
 +
 +
'''O SPEKTAKLACH'''
 +
 +
• '''„Ifigenia”''' w reż. Antoniny Grzegorzewskiej w Teatrze Narodowym (Grzegorz Konat)
 +
 +
• '''„Odejścia”''' Havla w rez. Izabelli Cywińskiej w Ateneum (Barbara Hirsz)
 +
 +
• '''„Elementarz dla mieszkańców miata”''' Brechta w reż. Włodzimierza Kaczkowskiego (Grzegorz Konat) w Starej Prochoffni
 +
 +
• '''„Borys Godunow”''' w reż. Andrieja Moguczijego w Teatrze Dramatycznym w Warszawie (Grzegorz Konat)
 +
 +
• '''„Alicja”''' wg Lewisa Carrolla w reż. Pawła Miśkiewicza w Teatrze Dramatycznym w Warszawie (Tomasz Miłkowski)
 +
 +
• '''„Żydówek  nie obsługujemy”''' wg prozy Mariusza Sieniewicza w Teatrze im. Stefana Jaracza w Olsztynie (Ada Romanowska)
 +
 +
 +
 +
 +
• '''Teatr za granicą:  „Plonter”''' w reż. Yael Ronen w Theatre Cameri w Tel Awiwie (Tomasz Miłkowski)
 +
 +
 +
 +
• '''Alfabet Krytyków Teatralnych:''' Maria Bechczyc-Rudnicka – esej Bożeny Frankowskiej
 +
 +
 +
 +
'''WYWIADY'''
 +
 +
 +
• '''Maciej Nowak: Teatr wolę otwarty''' (Tomasz Miłkowski)
 +
 +
• '''Michał Żebrowski: Czysty teatr, czyli teatr w teatrze'''  (Justyna Hofman-Wiśniewska)
 +
 +
• '''Jan Kobuszewski: Nie zostaje nic poza wspomnieniami'''  (Krzysztof Wróblewski)
 +
Jan Kobuszewski: ankieta Prousta
 +
 +
• '''Ewa Wycichowska: Interesuje mnie rozmowa z widzem'''  (Anna Leszkowska)
 +
 +
• '''Ewa Kasprzyk: Nie boję się zmarszczek''' (Ada Romanowska)
 +
 +
 +
'''FELIETONY'''
 +
 +
 +
• '''Ja w sprawie Malajkata'''  (Barbara Hirsz)
 +
 +
• '''Szekspir.. w barszczu ukraińskim'''  (Jerzy Jasielski)
 +
 +
 +
 +
 +
• '''Sympozjum AICT/IATC w Toronto „Theatrical Commentary: Tracing the Tradition” (6-13 października) '''
 +
 +
 +
• '''Who is the critic? Diarist, of course'''  - Tomasz Miłkowski
 +
 +
 +
• '''Everyone's a critic - God, too'''  - Michael Handelzalz (Izrael)
 +
 +
 +
• '''Spécialités de la maison polonais''' – Andrzej Żurowski
 +
 +
 +
• '''Sprawa Dantona według Klaty''' – szkic Krystyny Tylkowskiej
 +
 +
[[Kategoria:Spisy treści 2008]]
 +
 +
 +
• ''' Szkoła gustu: Sztuka konwersacji''' (Semła)

Aktualna wersja na dzień 16:48, 4 paź 2009

Przejdź do Yorick lub Spisy treści 2008


logo pisma
5 (20) 2008


Najmłodszy festiwal w stolicy: Warszawa Centralna – komentuje Tomasz Miłkowski


O SPEKTAKLACH

„Ifigenia” w reż. Antoniny Grzegorzewskiej w Teatrze Narodowym (Grzegorz Konat)

„Odejścia” Havla w rez. Izabelli Cywińskiej w Ateneum (Barbara Hirsz)

„Elementarz dla mieszkańców miata” Brechta w reż. Włodzimierza Kaczkowskiego (Grzegorz Konat) w Starej Prochoffni

„Borys Godunow” w reż. Andrieja Moguczijego w Teatrze Dramatycznym w Warszawie (Grzegorz Konat)

„Alicja” wg Lewisa Carrolla w reż. Pawła Miśkiewicza w Teatrze Dramatycznym w Warszawie (Tomasz Miłkowski)

„Żydówek nie obsługujemy” wg prozy Mariusza Sieniewicza w Teatrze im. Stefana Jaracza w Olsztynie (Ada Romanowska)



Teatr za granicą: „Plonter” w reż. Yael Ronen w Theatre Cameri w Tel Awiwie (Tomasz Miłkowski)


Alfabet Krytyków Teatralnych: Maria Bechczyc-Rudnicka – esej Bożeny Frankowskiej


WYWIADY


Maciej Nowak: Teatr wolę otwarty (Tomasz Miłkowski)

Michał Żebrowski: Czysty teatr, czyli teatr w teatrze (Justyna Hofman-Wiśniewska)

Jan Kobuszewski: Nie zostaje nic poza wspomnieniami (Krzysztof Wróblewski) Jan Kobuszewski: ankieta Prousta

Ewa Wycichowska: Interesuje mnie rozmowa z widzem (Anna Leszkowska)

Ewa Kasprzyk: Nie boję się zmarszczek (Ada Romanowska)


FELIETONY


Ja w sprawie Malajkata (Barbara Hirsz)

Szekspir.. w barszczu ukraińskim (Jerzy Jasielski)



Sympozjum AICT/IATC w Toronto „Theatrical Commentary: Tracing the Tradition” (6-13 października)


Who is the critic? Diarist, of course - Tomasz Miłkowski


Everyone's a critic - God, too - Michael Handelzalz (Izrael)


Spécialités de la maison polonais – Andrzej Żurowski


Sprawa Dantona według Klaty – szkic Krystyny Tylkowskiej


Szkoła gustu: Sztuka konwersacji (Semła)