Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Muzyka21 6/2009: Różnice pomiędzy wersjami

Z Katalog.Czasopism.pl

 
Linia 1: Linia 1:
[[Grafika:M21_107.jpg]]
+
Przejdź do [[ Muzyka21 ]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2009|Spisy treści 2009]]<br />
 +
----
 +
 
 +
[[Grafika:M21_107.jpg|thumb|160px|okładka numeru 6/2009]]
 +
 
  
 
'''ŻYCIE'''
 
'''ŻYCIE'''
Linia 32: Linia 36:
  
 
Konkursy płytowe: Maria João Pires – Universal Music Polska i Agnieszka Marucha – Acte Préalable
 
Konkursy płytowe: Maria João Pires – Universal Music Polska i Agnieszka Marucha – Acte Préalable
 +
 +
[[Kategoria: Spisy treści 2009]]

Aktualna wersja na dzień 12:19, 15 paź 2009

Przejdź do Muzyka21 lub Spisy treści 2009


okładka numeru 6/2009


ŻYCIE

Reflektorem po scenach: Poznań • Kraków • Wrocław • Bielsko-Biała • Warszawa • Częstochowa • Katowice • Koszalin • Łódź

MET – okiem i uchem Basi Jakubowskiej: Kopciuszek • Gala 125 lat MET • Rusałka • Madama Butterfly

CZŁOWIEK

O muzyce Chopina – z Marią João Pires rozmawia Frédéric Sounak

Awangarda awangardy – Bogusław Schaeffer kończy 80 lat – Dariusz Mazurowski

Kameralistyka jest dla mnie źródłem muzyki –z Isabelle Faust rozmawia Dorota Staszkiewicz

Haendel i Il Giardino Armonico – Arkadiusz Jędrasik

O nagraniu Koncertu skrzypcowego Stojowskiego i nie tylko – z Agnieszką Maruchą rozmawia Arkadiusz Jędrasik

DZIEŁO

Krupowicz i Szymański: dwa oblicza surkonwencjonalizmu w polskiej muzyce współczesnej (2) – Katarzyna Łabuś

Idiom kompozytorski w muzyce fortepianowej Debussy’ego na przykładzie cylku Estampes – Katarzyna Łabuś

PŁYTOTEKA

Palcem po płycie – Bernarda Fink śpiewa Bacha – Andrzej Osiński

Recenzje

Konkursy płytowe: Maria João Pires – Universal Music Polska i Agnieszka Marucha – Acte Préalable